Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ مهر ۶, چهارشنبه

ما حمله تروریستی رژیم جمهوری سرطان جنون اسلامی به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و مناطق دیگر و حمله به مقرهای احزاب دیگر را قویا محکوم میکنیم .

 


ما حمله تروریستی رژیم جمهوری  سرطان جنون اسلامی به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و مناطق  دیگر و حمله به مقرهای احزاب دیگر را قویا محکوم میکنیم .


رژیم تروریستی سرطان جنون اسلامی  بعد از قیام مردم ایران اعتراض به قتل مظلومانه دختر کرد  ژینا امینی  به پایگاهای احزاب کردی حمله کرده و  باعث کشته شدن هموطنان اقلیم کردستان شده است این حمله جنایتکارانه.

رژیم تروریستی خرافاتی جنون سرطان اسلامی 

رژیم تروریستی سرطان جنون اسلامی در نظر داشته انظار داخلی به به خارج از مرزها  سوق بدهد که رژیم چه در داخل و چه در خارج مشغول کرد کشی است .

از سوی دیگر اتحاد مردم در برابر رژیم بش هر چیز رژیم را به زانو در 

آورده است.

رژیم تروریستی سرطان اسلامی ملاهای کثیف  از لبنان از عراق برای سرکوب  اعتراضات مردم ایران مزدوران خود را به هر طریقی شد به ایران آورد تا بیرحمانه به مردم ایران حمله کنند و دختران و پسران مردم را قتلعام کنند.

حالا رژیم ملاهای سرطان جنون اسلامی جنونوار به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران حمله کرده اند و حتی به مناطق دیکری که مقرهای احزاب دیکر در آنجا قرار دارد حمله کرده است.  حمله ی جنونوار رژیم محکوم  است

با سپاس ساموئیل کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر