Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ دی ۲۷, چهارشنبه

هدف رژیم اعدام چهار فعال سیاسی وفا آذر بار ،محمد فرامرزی،پژمان فاتحی و محسن مظلوم است. دادگاه فرمایشی،اتهامات واهی و یکسال بی خبری خانواده ها از عزیزان خود و نمایش مجدد اعترافات اجباری از تلویزیون این حکومت،نمونه بارز جنایت علیه جوانان معترض و بپا خاسته است. باید نجاتشان دهیم و تنها راه اعتراضات متحدانه است. #نه_به_اعدام #کارزار_جهانی_علیه_اعدامها

 


هدف رژیم اعدام چهار فعال سیاسی وفا آذر بار ،محمد فرامرزی،پژمان فاتحی و محسن مظلوم است. دادگاه فرمایشی،اتهامات واهی و یکسال بی خبری خانواده ها از عزیزان خود و نمایش مجدد اعترافات اجباری از تلویزیون این حکومت،نمونه بارز جنایت علیه جوانان معترض و بپا خاسته است. باید نجاتشان دهیم و تنها راه اعتراضات متحدانه است.



ماریا محمودی همسر ‎محمد فرامرزی، از زندانیان محکوم به اعدام از همه ما می‌خواهد صدای همسرش باشیم

محمد فرامرزی، یکی از چهار زندانی سیاسی در کردستان است که اخیرا به اعدام محکوم شده است.


شنبـــــه ۲۳ دیماه ۱۴۰۲
#زن_زندگی_آزادی🚩
#آزادی_برابری_حاکمیت_شورایی
#ژینا_امینی
13.1.2024
جوانا طیمسی، همسر محسن مظلوم: از مردم ایران و جهان خواست «نگذارند جمهوری اسلامی این چهار زندانی را در بی‌خبری اعدام کند.»


جوانا طیمسی، همسر محسن مظلوم، یکی از چهار زندانی که از سوی رژیم جمهوری اسلامی به اعدام محکوم شده‌اند، ضمن تاکید بر بی‌گناهی این زندانیان از مردم ایران و جهان خواست «نگذارند جمهوری اسلامی این چهار زندانی را در بی‌خبری اعدام کند.»

خانم طیمسی در این در پیام ویدیویی می‌گوید: «این چهار زندانی در طی هجده ماه بازداشت از تمام حقوق بدیهی یک زندانی سیاسی محروم بوده‌اند.»

شنبـــــه ۲۳ دیماه ۱۴۰۲
#زن_زندگی_آزادی🚩
#آزادی_برابری_حاکمیت_شورایی
#ژینا_امینی








#نه_به_اعدام 

#کارزار_جهانی_علیه_اعدامها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر