Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۶, پنجشنبه

مصاحبه با مزدوران خامنه ای در سوریه که توسط ارتش آزادیبخش سوریه دستگیر شده اند


مصاحبۀ مزدوران نظامی خامنه ای دستگیر شده در سوریه 
علی خامنه ای در یک پیام کتبی که برای بشار اسد ارسال نموده است از ایشان خواسته است به مخالفینش تجاوز جنسی بکنند و ازشون فیلمبرداری بکنند در آخرش مجبور هستند سکوت اختیار بکنند.
 مصاحبه با مزدوران خامنه ای در سوریه که توسط ارتش آزادیبخش سوریه دستگیر شده اند  در این مصاحبه اعتراف میکنند که خیلی از نیروهای رژیم در قتل و کشتار مردم سوریه دست بالای داشته اند و رژیم چون در تظاهرات در زمان انتصابات دوریی نهم ایران ملت به پا خواستند و رژیم در حال سقوط بود رژیم اسد 12000 نیرو را به ایران اعزام نمود برای سرکوب تظاهراتهای خیابانی در ایران و از سوی رهبری رژیم دستور داشتند به دختران و پسران معترض ایرانی تجاوز جنسی بکنند تا معنویتشان با لا برود سرکوبگران.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
مقام ارشد پیشین اطلاعاتی اسرائیل: سقوط اسد به سود ما است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  رییس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل، ژنرال دوران احتیاط عاموس یدلین امروز ابراز عقیده کرد که تغییر حکومت در سوریه به سود اسرائیل است. او که در مؤسسه پژوهش های امنیت ملی سخن می گفت اظهار داشت: درگذشته به اسرائیل توصیه می شد با سوریه صلح کند و حتی برای این منظور بهای سنگینی بپردازد تا درمقابل، آن کشور از محور افراط گرا با شرکت حزب الله و حکومت اسلامی ایران خارج شود؛ ولی با وضعی که پیش آمده این منظور، یعنی جدایی سوریه از محور سه گانه شرارت بدون پرداخت هیچگونه بهایی تأمین خواهد شد.
ژنرال یدلین تأکید کرد که حکومت سوریه محکوم به سقوط است چرا که اقتصاد آن کشور متزلزل گردیده، جهانگردان از رفتن به این کشور خودداری می کنند؛ سرمایه گزاران داخلی و خارجی گریخته اند. سوریه بدهی های زیادی نیز دارد و تتها کمک پولی هنگفت حکومت اسلامی ایران می تواند این بدهی ها را که به سه تا پنج میلیارد دلار بالغ می شود بپردازد و موجب گردد حکومت اسد مدت بیشتری دوام داشته باشد ولی در هر حال این کشور، دیگر هرگز سوریه قبلی- حتی اگر اسد هم در حکومت باقی بماند، نخواهد بود.
 از دید ژنرال یدلین، دنیا اکنون شاهد رویدادهای غیرمترقبه ای در کشورهای عرب است؛ اخوان المسلمین مصر تصور می کرد که سلفی های مسلمان افراط گرا در انتخابات پارلمانی آراء کمتری خواهند داشت ولی دیدیم که چنین نشد و سلفی ها رأی زیادی به دست آوردند.
ژنرال یدلین افزوده و گفت: بهار عربی موجب نگرانی زیادی برای اسرائیل شده ولی این احتمال هست که این وضع شامل ایران نیز بشود و حکومت آن کشور سقوط کند که مسئله اتمی ایران بدین ترتیب حل خواهد گردید و نگرانی اسرائیل رفع خواهد شد.


----------------------------
kurdistan komari kurdistan


بۆرێز گرتن لە یادی کۆماری کوردستان ئەمرۆ لەکۆمەڵەی کوردی شاری هیلسینکی پایتەختی وڵاتی فینلەند کۆرێکی دیالۆگ و شرۆڤە لە سەرکۆماری کوردستان پێک هات. لە کۆرەکەدا ژیان نامەی پێشەوا قازی موحەمەد خوێندرایەوە و بۆچونی ڕێبەری نەتەوەی گەلی کوردیش بەرێز عەبدۆڵا ئۆجەلان بە شێوەی دەنگ ورەنگ لە سەرکۆماری کوردستان خرایە سەردیدی ئامادەبوان و بە شێوەیەکی ئەکتیڤیش بەشدار بوان سرنج و بۆچونەکانیان لە سەرکۆماری کوردستان هێنایە زمان. ئامادە بوان کۆماری کوردستانیان بە مۆڵکی نەتەوەی کورد زانی وە خەباتی نەتەوەی و خاوەن دەرکەوتن لە بەها نەتەوەکانیشیان بە ئەرکی هەرکوردێکی بە ویژدان زانی.

--------------------------------------

پارلمان اروپایی یادبود قربانیان هولوکاست را گرامی داشت

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  با آن که موعد رسمی روز بین المللی یادبود هولوکاست و آزاد سازی اردوگاه مرگ آشویتس به دست ارتش سرخ شوروی سابق مصادف با فردا، بیست و هفتم ژانویه است، پارلمان اروپایی این مراسم را دو روز پیش در بروکسل برگزار کرد.
رییس پارلمان، آقای مارتین شولتص در جریان آیین گفت: «ما اولین کسانی هستیم که باید از یهودیان حمایت کنیم و من که یک آلمانی هستم و کشورم جنایات عظیمی را علیه یهودیان انجام داده، اطمینان می دهم که دیگر فاجعه "هولوکاست" تکرار نخواهد شد». در جریان آیین، وزیر کابینه اسرائیل، آقای یولی ادلشتاین سخنرانی کرد و از تلاش های حکومت اسلامی ایران برای تولید بمب اتمی یاد کرد و گفت: «حکومت تهران برنامه اتمی دارد و برنامه اش نابودی اسرائیل است. 70 سال پیش کسانی بودند که حاضر نشدند اردوگاه مرگ آشویتس را منفجر کنند و به التماس آنهایی که خواهان این امر بودند توجه نشان ندادند. امروز نیز اسرائیل به جهانیان التماس می کند که جلوی برنامه اتمی ایران که خواهان نابودی اسرائیل است را بگیرند».
در آیین، رییس کنگره یهودیان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اقدام اروپا در مورد تحریم ایران گفت: هیچ یک از ما خواهان جنگ نیستیم و این بدین دلیل نیست که از جنگ می ترسیم ولی گاه باید آشکارا با بدی مبارزه کرد.
در این میان، علیرغم تنش که در روابط اسرائیل و ترکیه وجود دارد، تلویزیون دولتی آن کشور (تی.آر.تی) قصد دارد امشب یک فیلم مستند مهم 9 ساعته را که در رابطه با کشتار شش میلیون یهودیان اروپا تهیه شده، به نمایش بگذارد. این فیلم ساخته آقای کلود لاننسمن است.
--------------------
آیا صدای پای قحطی می آید؟ هر عدد لواش در تهران 250 تومان

ادعای احمدی نژاد: "تحریم ها بی اثر است"!


گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  محمود احمدی نژاد در نخستین واکنش خود نسبت به تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی، مدعی شد که این تحریم ها، هیچ تأثیری بر اقتصاد ایران نخواهد داشت.
احمدی نژاد که امروز در شهرستان رفسنجان در استان کرمان سخن می گفت، مدعی شد که هیچ مشکلی در اقتصاد ایران وجود ندارد – و این در حالی است که در هفته های گذشته نه تنها بازار طلا و ارز در ایران دستخوش تلاطم شدید بوده است، بلکه بسیاری از کالاهای اساسی نیز در آن کشور به شدت گران شده اند؛ برای نمونه، برخی گزارش ها از تهران حاکی است که بهای هر قرص نان سنگک در تهران، به 2500 تومان و هر عدد نان لواش به 250 تومان نیز رسیده است. بهای تیرآهن نیز در بازار تهران این روزها به شدت افزایش یافته و به 1300 تومان در هر کیلو نیز رسیده است. بهای آهن از آن جهت بسیار اهمیت دارد که از مصالح اصلی ساختمانی است.
اما احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان امروز خود، تحریم کنندگان جمهوری اسلامی را "دشمن ملت ایران" خواند و به آنها گفت: «خجالت نمی کشید که دور هم جمع می شوید و بیانیه صادر می کنید؟! فکر می کنید به کجا می رسید؟».
رییس جمهوری اسلامی همچنین مدعی شد که ایران برای مذاکره با جامعه جهانی "آمادگی کامل" دارد ولی به گفته او، این غربی ها هستند که هر بار، مذاکرات را به "بهانه ای" به هم می زنند. این در حالی است که جامعه جهانی بارها اعلام کرده که زمانی با ایران مذاکره خواهد کرد، که جمهوری اسلامی خواهان گفت و گوی جدی بر سر برنامه های اتمی اش باشد.  
----------------------------------------
خلبان و کمک خلبان در سقوط جنگنده اف – 14  ارتش در بوشهر کشته شدند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  بر اثر سقوط یک فروند جنگنده "اف – 14" ارتش ایران در بوشهر، خلبان و کمک خلبان آن کشته شدند. استاندار بوشهر در آخرین خبر گفت که در پی به دست آمدن لاشه هواپیما در آب، سرنوشت خلبان و کمک خلبان جنگنده روشن نیست. این جنگنده بامداد امروز و تنها سه دقیقه پس از بلند شدن از زمین، در اطراف بوشهر سقوط کرد. فرماندار بوشهر، آقای جعفر پور کبگانی گفت دلیل سقوط این جنگنده، "نقص فنی" بوده است. ارتش ایران تنها نیروی مسلح در جهان است که همچنان از جنگنده های قدیمی "اف – 14 " استفاده می کند. به دلیل تحریم های ایالات متحده، حکومت ایران سال ها است که نمی تواند به قطعات یدکی این هواپیما دسترسی داشته باشد و به همین دلیل، به صورت معمول با اوراق کردن برخی از هواپیماها، قطعات آنها را در دیگر جنگنده های به کار می برد.
استاندار بوشهر، آقای محمد حسین جهانبخش، با تأیید سقوط جنگنده نظامی، گفت لاشه هواپیما در آب های "فراکه" پیدا شده است. جنگنده ساعت چهار و نیم بامداد امروز پرواز کرد و حدود سه تا چهار دقیقه پس از آغاز پرواز، سقوط کرد.
حدود یک سال و نیم پیش نیز، یک جنگنده "اف – 4 " ارتش ایران در بوشهر سقوط کرد ولی خدمه آن از سقوط جان سالم بدر برد. سقوط جنگنده ها در بوشهر به این دلیل بسیار اهمیت دارد که تنها نیروگاه اتمی ایران در آن شهر واقع شده است.
سقوط این جنگنده در حالی اتفاق افتاد که فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، امروز در بوشهر بود. او در سخنانی که در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان بوشهر بیان کرد، ضمن اذعان به دردسرهایی که فشارهای بین المللی برای جمهوری اسلامی به وجود آورده است، تأکید کرد که این فشارها و دردسرها، موجب نخواهد شد که حکومت ایران از برنامه اتمی اش دست بکشد.
سرتیپ پاسدار احمدی مقدم در سخنانی که نشاندهنده نگرانی او از عدم حضور مردم در انتخابات پیش روی مجلس بود، گفت: مردم مطمئن باشند که رأی آنها ملاک اصلی حاکمیت است و مسئولان نظام، همواره به مطالبات مردم توجه دارند. البته او هیچ اشاره ای به سرکوب و کشتار معترضان نه نتایج اعلام شده انتخابات دو سال و نیم پیش ایران نداد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر