Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ آبان ۲۵, یکشنبه

تجمع هواداران ترامپ در واشنگتن یکی از شهرهای تحت کنترل دمکرات ها برای اعتراض به تقلب در انتخابات

 



تجمع هواداران ترامپ در واشنگتن یکی از شهرهای تحت کنترل دمکرات ها برای اعتراض به تقلب در انتخابات

مافیای رسانه ای
مافیای رسانه ای داخلی و بین المللی را دست کم نگیریم .چه پولهای کثیفی که در این کانالهای تبلیغی جهت وارونه جلوه دادن حقیقت جابجا نمیشود .
سواد رسانه ای (مهارتی که بر اساس ان انواع رسانه ها و تولیدات انها را می شناسیم) دراین راه به ما کمک میکند که در دام این مافیا نیفتیم و ناخواسته در بوق انها ندمیم .
مثلا قدرت مافیای رسانه ای در مورد جورج فلوید که یک مجرم دستگیر شده بود ما را هم بعضا بکار گرفت.در حالیکه نقض فاحش حقوق بشر در ایران مستمرا ادامه دارد مافیای رسانه ای اجازه جهانی شدن به موضوع را نمیدهد و از توجه جهانی ما را محروم میکند.
در مورد انتخابات امریکا هم در این لحظه مافیای رسانه ای رییس جمهور بودن جو بایدن را قبل از اینکه قوانین امریکا شخصی را رییس جمهور اعلام کرده باشد , تایید کرده است بنابراین هشیار باشیم در موقع اعلام نظر یا اشتراک گذاری و کامنت گذاری , بصورت ضمنی جو بایدن را تایید نکنیم و منتظر اعلام رسمی بمانیم .
و همچنین در نظر داشته باشیم تنها نقطه قوت ج.ا برخورداری از یک تشکیلات قوی رسانه ای است. این سازمان تبلیغی شامل صدها کانال تلویزیونی و وبسایت و تعداد بی شماری موسسات فرهنگی و به اصطلاح اسلامی در اقصی نقاط جهان است و خیل عظیمی از خبرنگاران, ماموران اطلاعاتی در قالب دانشجو و یا حتی در قالب زندانی سیاسی و تحلیلگر سیاسی و امثالهم دارد.
مافیا رسانه ای داخلی و مافیای رسانه ای بین المللی دست در دست هم دارند.هوشیار باشیم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر