Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۳۰, سه‌شنبه

پرزیدنت دونالد ترامپ در پیام خداحافظی و تشکر هم هلاکت قاسم سلیمانی را بعنوان بزرگترین تروریست جهان را از یاد نبرده!

 


پرزیدنت دونالد ترامپ در پیام خداحافظی و تشکر هم هلاکت قاسم سلیمانی را بعنوان بزرگترین تروریست جهان را از یاد نبرده!




دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده در پیام خداحافظی خود از مردم آمریکا تشکر کرد و در بخشی از سخنانش به اقدام آمریکا برای از بین بردن قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس به عنوان یکی از موفقیت‌های سیاست خارجی دولت خود یاد کرد. 
پرزیدنت ترامپ غروب سه‌شنبه ۳۰ دیماه در یک پیام ویدئویی گفت که توانایی خدمت به مردم آمریکا به عنوان رئیس جمهوری، افتخاری است که هیچ تعریفی برای آن وجود ندارد.
وی با تشکر از مردم آمریکا گفت: ما هیچ‌گاه نباید از یاد ببریم که هرچند شهروندان آمریکا همواره اختلاف‌هایی بین خود دارند، ولی ما کشوری مملو از شهروندانی وفادار، صلح‌ دوست، خارق‌العاده و دلپذیر داریم که همه خواهان شکوفایی و پیشرفت کشور ما هستند. ما به واقع، ملتی شگفت هستیم.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت: من به ویژه افتخار می‌کنم که نخستین رئیس جمهوری ایالات متحده در چند دهه هستم که هیچ نوع جنگ نظامی شروع نکرد.
پرزیدنت ترامپ در بخشی از سخنانش با اشاره به سیاست خارجی دولت خود گفت که در این چهارسال خلافت داعش و رهبر آن از بین رفت. همچنین آمریکا علیه رژیم ظالم ایران ایستاد و قاسم سلیمانی بزرگترین تروریست جهان را از بین برد.

رئیس جمهوری آمریکا که نتیجه انتخابات را نپذیرفته، در پیام ویدئویی خود با اشاره به انتقال قدرت گفت: این هفته تحلیف دولت جدید برگزار می‌شود و ما برای موفقیت آن در جهت امن و کامیاب نگهداشتن آمریکا، دعا می‌کنیم.

دونالد ترامپ، چهل و‌‌ پنجمین رییس جمهوری آمریکا، در پیام خداحافظی خود، اعتماد را منبع اتحاد و پویایی مردم آمریکا خواند و گفت: «ما باید همیشه برای همه جهان سرزمین امید، نور و افتخار باشیم.» ترامپ بدون اشاره به نام جو بایدن گفت: «این هفته دولت جدیدی را تحلیف می‌کنیم و برای آن دعا می‌کنیم تا در امن و مرفه نگه‌داشتن آمریکا موفق باشد.» او با تاکید بر اینکه در آمریکا «این دولت است که به مردم پاسخگو است» گفت: «من وارد نبردهای سخت شدم و سخت‌ترین تصمیم‌ها را گرفتم، زیرا شما برای همین مرا انتخاب کردید.» ترامپ گفت: «برنامه کار ما به راست‌گرایی یا چپ‌گرایی یا به جمهوری‌خواه و دموکرات بودن ارتباطی نداشت، بلکه صلاح ملت را در نظر داشت، یعنی همه ملت.» دونالد ترامپ ضمن تشکر از اعضای خانواده خود، مایک پنس و خانواده‌اش، مارک مدوز رییس دفتر رییس‌جمهوری، کارکنان کاخ سفید، اعضای کابینه و دولت، نیروهای امنیتی و نظامی و مردم آمریکا، گفت: کار کردن به عنوان رییس‌جمهوری شما افتخاری غیر قابل وصف بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر