Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۲۶, جمعه

ساندیس خور مزدور پروین زمانی مدیر شبکه همسر یابی در آمریکا که کارشان ایجاد رابطه با افراد و اشخاص است و با ارسال دختران شمر و یزید و معاویه در حکومت یزیدی ولایت فقیه در راستای اهداف کثیف وبهره برداری های جنسی برای هیولای ولایت فقیه فعالیت میکند.

 


ساندیس خور مزدور پروین زمانی مدیر شبکه همسر یابی در آمریکا که کارشان ایجاد رابطه با افراد و اشخاص است و با ارسال دختران شمر و یزید و معاویه در حکومت یزیدی ولایت فقیه در راستای اهداف کثیف وبهره برداری های جنسی برای هیولای ولایت فقیه فعالیت میکند.


این بسیجی در راسویاب منتشر شده بعنوان مزدور برون مرزی اطلاعات سپاه پروین زمانی و امیدنادان و تریتا پارسی و هزاران جانور تلیدی ولایتمدار عقبمانده ذهنی پول پرست و بی وجدان درگوشه وکنار این دنیا فراوانند

آخوندها از گذشته تا حال از منافع کثیفشان دراین رابطه بهره های فراوانی برده اند، مزدور هرزه پروین زمانی در آمریکا زندگی میکند و به ایران هم رفت و آمد دارد و بدین طریق سیاستمداران کشورهای مختلف را با طعمه قراردادن توسط دختران یزید و معاویه شکار میکند.
البته نمونه داخلی این هرزه کثیف پروین زمانی در کشور جمیله همسر ابراهیم رئیسی است.
که بخشی از نفوذی های رژیم هیولایی ولایت فقیه را در عراق می گرداند که مدیون پاانداز بزرگ علم الهدی و خانواده هرزه او است.
آیا دقت کردید که بیشترین رجل سیاسی عراقی که وارد ایران میشوند، بنام زیارت امام رضا به کجا میروند؟
به خانه های عفاف، همان صیغه خانه ثامن و حتی در عراق سایت زیارت راه اندازی کرده است که با مشخصات کامل زنان و عکس آنان، نوبت دهی هم میکنند.

حکومت کثیف و ضدمردمی آخوندی از این طریق و حتی از طریق پرستوها چه کثافت کاریها و جنایاتی انجام نمیدهد!
اول در داخل کشور تعدادی پرستو را آموزش میدهند و سپس با پبکه های خود در خارج تماس برقرار میکنند و از راه این شبکه های که اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات ایجاد کرده است زنان را با مردان خارجی تبار معرفی میکنند و سپس مرد خارجی را به ایران میکشانند و از راه این مردان  خارجی سپاه و اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات برای تاثیر بر سیاستمداران این کشورها پولهای کلانی در اختیار  این مردان همان دادمادهای اطلاعاتی  میدهند تا در روزنامه های خود و در معابر تبلیغات بکنند که گویا نیروهای مخالف دروغ میگویند ایشان به ایران سفرهای کرده است چیزی که اینها دم ازش میزنند وجود ندارد در ایران 
این هرزه ساندیس خور مزدور پروین زمانی از دختران معاویه زمان خامنه ای ضد بشر

این هرزه ساندیس خور مزدور پروین زمانی از دختران معاویه زمان خامنه ای ضد بشر است که در امریکا بسر میبرد مدیریت و ارسال پرستوی اخوندها را در آمریکا و دیگر جاهای جهان برعهده دارد، میبینیم که در رسانه اش اینگونه لباس می پوشید.
ولی در داخل میهن اسیر چه بر سر زنان مظلوم کشورمان میاورند

آیا این مزدور را میشناسیم؟👇👇👇

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر