Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ اسفند ۱۹, سه‌شنبه

وزیر دفاع حکومت ایران: «به دستور خامنه ای، نقشه عملیاتی برای نابودی اسرائیل را تکمیل کرده‌ایم

 




وزیر دفاع حکومت ایران: «به دستور خامنه ای، نقشه عملیاتی برای نابودی اسرائیل را تکمیل کرده‌ایم

وزیر دفاع حکومت اسلامی ایران ادعا کرد که رژیم برنامه نظامی خود را برای نابودی اسرائیل تنظیم و تکمیل کرده و اگر به گفته او "اسرائیل غلطی بکند"، رژیم ایران به آسانی قادر است است تل آویو و حیفا را که دو شهر بزرگ اسرائیل هستند با خاک یکسان کند.

ادعای نظامی امیر حاتمی، وزیر دفاع رژیم ایران، در واکنش به سخنان اخیر سران اسرائیل است که یک صدا گفتند که اگر رژیم ایران به تولید بمب هسته ای نزدیک شود و جامعه جهانی نتواند جلوی آن را بگیرد، اسرائیل ناچار خواهد شد به دفاع از خود برخیزد و در چارچوب آن، تاسیسات اتمی رژیم ایران را منهدم خواهد کرد.

این نخستین بار است که وزیر دفاع رژیم ایران و یا هر شخصیت دیگری در آن کشور، ادعا می کند که نقشه ای برای نابودی اسرائیل تهیه و آماده شده است.

گفتنی است که یک سوم از اهالی شهر حیفا، اعراب مسلمان هستند و رژیم ایران اگر حیفا را مورد حمله قرار دهد، جان این افراد نیز به خطر خواهد افتاد.

خامنه ای چند سال پیش گفته بود که اسرائیل در ظرف بیست و پنج سال آینده نابود خواهد شد. این پیش بینی او، همانند اظهاراتش دایر بر این که سال ۱۳۹۹ خورشیدی "سال جهش اقتصادی" خواهد بود مورد تمسخر قرار گرفت.

نظامی امیر حاتمی در واکنش به هشدارهای نخست وزیر، وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت: «گاهی رژیم صهیونیستی حرف هایی گنده تر از دهان خود می‌زند و حکومت اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می دهد، و این در حالی است که می داند، و اگر نمی‌داند، بداند که اگر غلط زیادی بکند، ما تل آویو و حیفا را با خاک یک سان می‌کنیم».

ژنرال نیروهای ذخیره و وزیر دفاع اسرائیل، بنی گانتس در یک مصاحبه تلویزیونی که دو روز پیش (آدینه) پخش شد، نقشه ای را نشان داد که در آن محل استقرار انبارهای موشکی حزب الله لبنان قرار دارد که همه آن ها را از ایران دریافت کرده و حکومت ایران تصور می کند که می تواند به حزب الله دستور دهد آن موشک ها را به سوی اسرائیل شلیک کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر