Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ تیر ۱, پنجشنبه

حمله به مقر اشرف 3 در آلبانی یک بازی کوتاه مدت است و در عین حال یک امتیاز سیاسی به رژیم ایران است از سوی غرب و ما این حمله را قویا محکوم میکنیم چون این افراد پناهنده هستند

 


حمله به مقر اشرف 3 در آلبانی یک بازی کوتاه مدت است و در عین حال یک امتیاز سیاسی به رژیم ایران است از سوی غرب و ما این حمله را قویا محکوم میکنیم چون این افراد پناهنده هستند و تحت حمایت سازمان ملل هستند .

بیوگرافی و روانشناسی خانواده پهلوی با اسناد تاریخی موثق

غرب در نظر دارد ایران را از روسیه جدا کند و این امتیاز غربیها است.

اگر یادتان باشد رضا پهلوی به اسرائیل سفر نمود وزیر اطلاعات اسرائیل صفت به ایشان چسپیده بودند این نشانه ای نزدیک شدن ایران و اسرائیل است. و شد در یک اطلاعات دیگر که بدست آمده از چند جهت از سازمان مجاهدین شکایت شده است یکی از این شکایتها یاسمین پالانی خانم حشری خاندان خودخوانده پالانی است و دوم شکایت رسمی سفیر ایران در آلبانی به بخاطر هک شدن وب سایتهای وزارت خارجه رژیم بوده است که در آن خیلی از رازهای پنهان رژیم منتشر شد.


و از سوی دیگر هم اسرائیل و هم ایالات متحده در صدد هستند که هرطوری شده به ایران امتیاز بدهند و تا شاید ایران را از روسیه جدا کنند وبعدش روی اعتبار ایران کار کنند و دیگر نه روسیه و نه چین هیچ وقت به رژیم ایران اعتماد نکنند که باردیگر روابط سیاسی با رژیم ایران داشته باشند.

تروریستهای سپاه پاسداران و اعضای تروریست سلطنت طلب و خاندان کثیف پهلوی حمله وحشیانه پلیس آلبانی را به سازمان مجاهدین خلق را تٲیید و از این حمله تروریستی دفاع نمودند.. ای آزادیخواه شاهد باش شاه پرستان هیچ تفاوتی با آخوندپرستان ندارند هردو تروریست و ضد آزادی و انسانی هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر