Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ تیر ۲۷, یکشنبه

ماموران و مزدوران رژیم که در اروپا کارمند ادارات دولتی شده اندو سواستفاده از قوانین این کشورها علیه مخالفین رژیم.


 

ماموران و مزدوران رژیم که در اروپا کارمند ادارات دولتی شده اندو  سواستفاده از قوانین این کشورها علیه مخالفین رژیم.

ماموران و مزدوران رژیم که در اروپا کارمند ادارات دولتی شده اندو  سواستفاده از قوانین این کشورها علیه مخالفین رژیم.

بر اساس اطلاعاتی که ما راه دوستان دریافت کرده ایم و آن را  بررسی و جمع آوری نموده ایم در باره تاکتیک  ماموران و مزدوران رژیم ایران در کشورهای آروپای.

این مزدوران چون با مدارک جعلی دانشگاهی وارد این کشورها میشوند و رژیم نیز پشت این مزدوران است از نظر مالی اینجا نیز وارد دانشگاه های آزاد میشوند و مدارکی نیز در این کشورها بدست می آورند.

سپس کارمند ادارات مهم دولتی میشوند و از این راه قوانین اداراتی این کشورها  برای اذیت و آزار پناهندگان سیاسی ایرانی سو استفاده میکنند و  کارهای میکنند و از این راه فشار بیشتر بر روی پناهندگان سیاسی وارد میکنند بخصوص فعالین سیاسی که فعالیت سیاسی در شبکه های اجتماعی دارند.

بخشی از این مزدوران از راه دادن رشوه بعنوان کارشناس امور کودکان مخفیانه با آگاهی رئیس مدرسها وارد مدارسی میشوند که کودکان پناهندگان سیاسی آنجا درس میخوانند و یا به مهد کودکی میروند که فرزندان پناهندگان سیاسی آنجا هستند  در اینجا این مزدوران با دست باز در صدد تخریب کودکان پناهندگان سیاسی میشوند و سعی میکنند از راه این کودکان علیه خانواده های سیاسی  دست به جاسوسی بزنند و بر اساس اطلاعات بدست آمده موادمخدر را به کودک میدهند تا حالش به هم بخورد و انگ مشکل دارد بهش بزنند.

  نمونه آن زنی بنام لیلی در یک مدرسه کاتولیکها و زنی دیگر بنام مهوش سالی چگنی در مدرسه دیگر در سال 2013 و 2014 در آلمان و زنی دیگر بنام هنگامه در سوئد چندین پرستوی اعزامی دیگر که در آینده تصاویر آنها در دست رس عموم قرارخواهند گرفت.

  مهوش سالی جگنی منتشر و افشا شده است لیلی هم افشا شده است به این زودی علنی میشود تصاویر لیلی خانم پرستوی اطلاعاتی در آلمان.

و این مزدوران در تدارک این هستند که افراد سیاسی وارد مدارس نشوند و زبان این کشورها را بخوبی بلد نباشند تا از راه مترجمین مخصوص که مزدور رژیم هستند کاری بکنند که پناهندگان سیاسی را بکوبند و تمامی حرفهای پناهنده سیاسی را وارونه ترجمه کنند و یک پناهنده سیاسی  نتواند زبان را به آموزند و مترجمین مزدور رژیم به راحتی کار خودشان بکنند برای نمونه وقتیکه یکی از پناهندگان سیاسی  کارش به ادارات دولتی رسید درجا مترجمین مزدور وارد میشوند و وارونه حرفهای پناهندگان سیاسی را علیه خود پناهندگان ترجمه میکنند.

و همین مزدوران سبب میشوند که نامه های دراز و طولانی با  نص قوانین برای شخص سیاسی ارسال بشود و در آن فرد پناهنده سیاسی را موظف میکنند که تعهد بدهند که در هر کجا در خواست کارکرده به آنها گزارش و نام آدرس شرکتی که از آن درخواست کار کرده برای آنها ارسال کنند تا آنها راحت مانع بشوند که فرد پناهنده سیاسی را از سرکار رفتن منع کنند.

 وقتیکه فرد سیاسی از شرکت مربوطه درخواست کار کرد بلافاصله این ماموران رژیم چون دستشان باز است و کارمند ادارات نیز هستند وارد عمل میشوند و مانع رفتن سرکار مخالفین میشوند و حتی اگر هم نیاز باشد برای ممانعت از سرکار رفتن فرد سیاسی رشوه نیزبه رئیس کاری  میپردازند.

  درخصوص تعهدنامه های که برای پناهندگان سیاسی بدون رفتن به مدرسه و بدون آموزش زبان ارسال میشود.

وقتیه موفق شدند که تعهدنامه را برای فردسیاسی ارسال کنند

 و فرد سیاسی را مجبور میکنند که این تعهد نامه را امضا و تحویل آنها بدهند و مزدوران رژیم چون رشوه میدهند افرادی را که همکار این مزدوران هستند با پول مردم ایران میخرند و بقیه را نیز سکوت میکنند چون پول و رشوه  در کار است.

و هر زمان از نظر مالی کم آوردند بلافاصله با شبکه های تجارتی رژیم که زیر نظر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم کار میکنند در این کشورها تماس میگیرند و درخواست کمک مالی میکنند که  این تجاران اطلاعاتی موظف هستند که از نظر مالی پشتیوان این مزدورانی باشند که موفق به دریافت کار در ادارات دولتی شده اند.

 در چند سال گذشته علیه فلاحیان در این باره پرده داشت که رژیم مامورانی زیرنام  تجار و روزنامه نگار داشنجو  و حتی پناهنده به خارج اعزام میکنند  و با پوششهای مختلف وارد اروپا میکنند که بقول فلاحیان  یارو که اطلاعاتی است نمیرود در آلمان و یا روسیه و سوئد بگوید او از طرف وزارت اطلاعات آمده که اطلاعات خودتان به ما بدهید.

بعضی از این مزدوران زنانی هستند که وزارت اطلاعات آنها را در داخل ایران آموزش داده است و بعنوان پرستو به اروپا اعزام کرده اند و تعدادی از این زنان اطلاعاتی از راه شبکه های مخفی اطلاعاتی در این کشورها موفق شده اند که  با مردان اروپای ازدواج کرده اند.

در سالهای اخیر یکی از تاکتیکهای ماموران اطلاعاتی در اروپا این است که هنگامیکه یک پناهنده ایرانی به درخواستش جواب مثبت داده میشود وارد کار میشوند آنهم پشت صحنه دونفر مامور میشوند تا حسابی پناهنده ی سیاسی را تخریب کنند بخصوص این مزدوران تمرکز خویش بر روی  هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و بقیه ای اپوزیسیون که در خارج تقاضای پناهندگی انجام میدهند.

از روز اول که فرد سیاسی وارد شهری میشود این ماموران با اطلاع قبلی وارد آن شهر میشوند چون کارمند دولتی هستند خودرا از طرف ادارات مختلف معرفی میکنند و چند موانع جلو پناهنده سیاسی قرار میدهند 1 منع رفتن به مدرسه برای یاگیری زبان دوم مزایای که باید به فرد تعلق بگیرد  به حد خیلی پائین میرسانند و مانع دریاف مزایای که باید فرددریافت کند میشوند.

در این رابطه طبق گزارشهای که بچه کومله و حتی هواداران و فعالان سیاسی برای من ارسال کرده اند  تصاویری وجود دارد که دوتا خانم ایرانی تبار در روزیکه یکی از این پناهندگان  به خانه خود رفته است  این دوتا زن را مشاهده کرده که به این زودی تصاویر آنها منتشر میشود.

 این مزدوران با دست باز مانع میشوند که مزایای باید به پناهنده  داده بشود منع کنند مزدوران رژیم ایران در اروپا.

نمونه این تاریخ 15 /2/2021   در راس ساعت  11و 45 دقیقه قبل از ظهر در یکی از شهرهای آلمان میباشد یکی از دوستان از کمپ پناهندگی به شهر منتقل میشود و در جاهمان روزیکه این پناهده سیاسی وقت داشته است دوتا خانم یکی کمی جوانتر و یکی کمی مسنتر در پشت درب حاضر میشوند تا حسابی پناهنده سیاسی را تخریب کنند تصاویر این دوتا خانم در دست میباشد.

برای نمونه حسینزاده در اداره کاریابی شهر مالمو و یا هنگامه در مهدکودک در همان شهر و شراره در شهر استکلهم و مینا و توبه در شهر گوتنبورگ سوئد.

و در مقاله آینده که منتظر اطلاعات بیشتر از سوی یاران هستم تصاویر نامه های تهدید آمیز و تخریبی را منتشر میشود.

با درودهای فراوان ساموئیل کرماشانی

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر