Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ تیر ۳۱, پنجشنبه

امروز آماده باش کامل به سپاه به گرمسار ‌و سمنان هم رسید.

 


امروز آماده باش کامل به سپاه به گرمسار ‌و سمنان هم  رسید.  به ما تلفنی گفتن آماده باشیم برای اعزام به استانهای جنوبی! وضعیت حکومت به شدت بحرانی شده مردم جنوب درگیری مسلحانه شروع کردن که به غرب اصفهان و گوهرنگ و‌لرستان هم رسیده است.


 از سراوان و‌بلوچستان خبر درگیری مسلحانه مردم با سپاهی ها در منطقه مرزی آمده است. حوزه مرزی به دست مردم افتاده است. اینترنت را قطع کرده اند! در اصفهان هم اینترنت را قطع کرده اند. در مناطق عشایری فارس هم دیگ داره می جوشه! خامنه ای بدجوری ترسیده! فقط سه نفر اجازه دارند او را در کاخ سد لطیان جاجرود ببینند. به نجات و گلپایگانی دستور داده سپاه ولی امر مدیریت سرکوب را بدست بگیره!   از دید حکومت سر نخ داره از دستشون در میره و جالب اینجا هست نیروی انتظامی جنوب مردم رو نزد. سپاهی های قدس لباس نیروی انتظامی پوشیده اند و به مردم شلیک می‌کنند!  از استانهای دیگه و از تهران نیروی ضد شورش بردن و گروهی از بچه ‌های سپاه شهر ها رو با لباس پلیس خودشان بردن خلاصه آنقدر دست پاچه شدن اگر این در گیری ها بکشه به استانهای دیگه حکومت نمیتونه دوام بیاره.  چون تعداد نیروی سرکوب محدود هست اما تعداد مردم زیاد و نیروها با پک کامل حفاضتی هستن که هم خیلی سنگین هست و هم در گرمای تابستان نیرو رو سریع از کار میندازه! در شرجی جنوب پیکار شبانه به سود مردمه ! هوای شرجی دوربین های کنترلی را مات می کند! لباس به تن نظامی ها می چسبه. بارشان سنگینه کم میارند! 

مردم باید بکشانند این ها تو کوچه پس کوچه ها خلع لباس و سلاح کنند. برهنه دست و‌پاهایشان را ببندند و تو پیاده رو ها بیاندازند و فیلمایشان را بگیرند و‌تند تند پخش کنند. از نظر روانی داغونن . خیلی هایشان حاضر نیستند مردم را بزنند. 

میگن مردم شدن سپاه تشنه امام حسین ، ما هم شدیم لشکر شمر و یزید. امام جمعه ها را آوردند تو پادگان ها تا بسیجی ها و سپاهی های گشته را قانع کنند. سپاهی بلند داد می زنند خوب به مردم آب بدین برق بدهید. چرا مردم را می کشید، همه امام جمعه ها یک فرمول را یاد گرفتند، اگر امروز بهشان آب بدهیم فردا چیزها دیگر میخواهند، آخرش می خوان جمهوری اسلامی نباشه آنوقت همه ما با هم بدبخت میشویم. پس برای منافع خودتان هم که شده باید مردم را بزنید تا قلدر نشوند ! 

این بی ناموس ها مردم را اینطوری می بینند.

خیلی از بچه ها حاضر نیستند مردم را بزنند. برا همین خارجی ها را آوردندکه تازه سپاهی ها ی نافرمان را بزنند.


پخش کنید لطفا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر