Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۳, یکشنبه

بە گفتەی یک مقام اسرائیلی و براساس اعترافات رضاجعلوی ایشان درزمان جنگ ایران و عراق با کمک فرماندهان سپاە بە ایران رفتە و مقرهای کومەلە و دموکرات را بمباران کردە،، و اینجا رضا جعلوی اعتراف کردە کە درزمان جنگ ایران و عراق با کمک صیاد شیرازی بە ایران رفتە و کردستان را بمباران کردە

  




بر اساس گزارشهای که بدست گردانندگان آژانس خبری کردستان رسیده است در سال گذشته در یک نشست در واشنگتن  رضا  پهلوی در جمع لابیهای رژیم نایاک بوده اند اعتراف کرده اند که رضا پهلوی با کمک هاشمی رفسنجانی و فرماندهان سپاه در زمان جنگ ایران در عراق به ایران رفته و بعنوان خلبان هلیکوپتر  مقرهای کومه له و دموکرات را بمباران کرده است و در آن زمان صیاد شیرازیی نیز با فرماندهان دیگر سپاه  به رضا پهلوی کمک کرده اند تا دوباره به آمریکا برگردند.


و در ویدئوی بالای میتوانید مشاهده کنید خودش اعتراف میکنند 

بە گفتەی یک مقام اسرائیلی و براساس اعترافات رضاجعلوی ایشان درزمان جنگ ایران و عراق با کمک فرماندهان سپاە بە ایران رفتە و مقرهای کومەلە و دموکرات را بمباران کرودە،، و اینجا رضا جعلوی اعتراف کردە کە درزمان جنگ ایران و عراق  با کمک صیاد شیرازی بە ایران رفتە و کردستان را بمباران کردە.

و در طول مدتی که رضاهلوی ایران بوده خانمش با دوست پسر ایتالیایش مشغول عیش و نوش بوده است 

این مقام اسرائیلی که نخواسته نامش فاش بشود گفتند اسرائیل رضا پهلوی بعنوان رهبر ایران نه پذیرفته به دلایلی که خودش گفته با سپاه و بسیج و ارتش در ارتباط هستند رضا پهلوی بعنوان مامور جدید موساد شناخته شده است 6 تجربه میکنند اگر کارهایش درست بود کارش را ادامه میدهند در موساد و اگر نه ولش میکنند  . همیبن مقام گفت قرار بر این است  رضا پهلوی بعنوان جاسوس دوجانبه عمل کنند و قول هم داده اند.

///////

الکی نگفتیم یکی از جاسوسان ملاها به اسرائیل سفر 

یکی از جاسوسان ملاها به اسرائیل دعوت شدند که ملغب به رضا جعلوی یا نامی جعلی رضا پهلوی پس بدانید بوی معامله میاد .. ایالات متحده  آمریکا به طور سری از اسرائیل خواسته که با ایران صلح کند تا شاید ایران را از روسیه جدا کند و این معامله بیشتر  بوی مصالح  قدرتها دارد تا مصالح ملتهای ایرانی. و رضا پهلوی به عرستان سفر کردند یک چند هفته بعد خبر از توافق سعودیه و ایران رسید حالا کی اسرائیل با رژیم ایران بتوافق برسند باید منتظر تحرکات مشکوک باشیم..  پس دعوت رضا پهلوی بوی معامله میان ایران و اسرائیل میاد

//////

قابل توجه آنانکه با ربع پالان وارد ائتلاف میشوند



تاج الملوک همسر «رضا پالان» و مادر ممدرضا در سال 1979 میلادی در حالی مرد که جنازه‌اش در بیمارستان مرکزی نیویورک حدود 2 ماه روی زمین ماند و هیچ یک از اقوام برای دفنش اقدامی نکردند. «ربع پهلوی» نوه‌اش از پرداخت پول برای مراسم خاکسپاری مادربزرگش امتناع کرد و سرانجام «فرح پهلوی» مجبور شد مبلغ 5000 دلار از پاریس برای «غلامرضا پهلوی» که در پول پرستی معروف بود بفرستد، اما او پول را صرف اعتیادش کرد! در نهایت جنازه «تاج الملوک» با کمک شهرداری نیویورک در قطعه افراد معتاد و ولگرد یک گورستان حاشیه‌ای دفن شد.


منبع: کتاب پهلوی‌ها را بشناسیم، ص 42 و 43


به مادر بزرگ خودشون رحم نکردن ، دلشون برای کورد میسوزه؟!


.....



دیدارمحرمانە ی رضا جعلوی با فرستادەگان اطلاعات سپاە در مونیخ آلمان  و از سوی دیگر همکاری نزدیک رضا جعلوی با لابیهای رژیم در آمریکا خودش نشاندهندی درماندگی  این شخص ضعیف و ترسو میباشد برای مزدوری رژیم علیە مخالفان دیگر. چون گلویش درچنگال اطلاعات سپاە میباشد و حسابی سپاە کنترل کامل بر عملکرد رضا جعلوی دارد. تازە اطلاعاتی دیگر بیرون زدە کە رضا پهلوی بە اطلاعات سپاە قول دادە است کە دست جاسوسی علیە اسرائیل برای اطلاعات بزند و  رضا پهلوی بە اطلاعات سپاە گفتە است طرفدار زیادی در اسرائیل دارند و از راە طرفداران خودش میتواند عکس از مکانهای حساس در اسرائیل گرفتە و در اختیار اطلاعات سپاە قرار بدهد. یکی از توافقات رضا پهلوی با سپاە بیشتر بر جاسوسی علیە اسرائیل  و رضا جعلوی بە سپاە گفتە است وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاە میتواند افرادی آموزش دیدی خود را زیر نام طرفداری از سڵطنت طلب و در آنجا مامورین  اطلاعات سپاە میتوانند دست بە جاسوسی بزنند بدون اینکە دولت اسرائیل بفهمد همە چیز دراختیار سپاە قرار خواهند گرفت.

رضا غزاق تریاکی نوکر انگلیس و خاک فروش هرچی سگ میریند بە روح قبر و روان رضا شنقل بچە اوسکول و هرچی عن سگ هست بەکفن خمینی و بە کفن مادر و پدر خامنەای اوسکول. این بهش میگن فرهنگ ایرانی رضاخانی و خمینی.. البتە نوشتەی بالا فرهنگ من نیست فرهنگ فارسهای ولایتمدار و رضاخانی بیمارروانی است..فرهنگ فحاشی خمینیستی و پالانیستی دربالا میشود دید.. جنرال انگلیسی درکتاب خاطراتش من و رضا غزاق .. نوشتە است من رفتم پیش رضاخان کە خودمان خلعش کردە بودیم گفت کی برمیگردم ایران درجا یک آمپول بە در باسنش زدم گوز کلفتێ زد و مرد جنرال انگلیسی میگە رضاخان در بازداشت نیروهای ما  ڤرار داشت و زمانی در نظر داشت با هیتلر همپیمان بشە ما زود خبردار شدیم و دستگیرش کردیم و با یک آمپول آرام از صحنە حذفش کردیم  هر چند دربازداشتگاە روشن شد فردی ضعیفترسو میباشد چون خیلی گریە میکردند مثل بچە کوچلوها هروقت میرفتیم غذا و صبحانە براش میبردیم گریە و نالهای رضا خان غزاقی بە گوش میخورد. در آن زمان عکس بزرگی از هیتلر بردیوار زندان چسپاندە بودند وزیر عکس نوشتە بودند بە فارسی رهبر کبیرم ادولف هیتلر رهبر آریایهای جهان .. گوە حسینی هم حسین ریدە این توعنش بیرون زدە مثل کفش دوزک 🤣😂🤣🤣🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🐀🐀🐀🐀🐀 من هرگز یک سلطنت طلب ندیدە ام کە فحاش نباشد و درعین حال طرفداران رژیم جمهوری توالتی وتعفنی خمینی هم در قالب یک فرهنگ مشترک خمینیستی و رضاخانی قرار دارند و متاسفانە این فرهنگ فحاشی بر مردم عادی ایرانی تاثیر خودش داشتە. آیندە مقالاتی درخصوص روانشناسی فرهنگ  فحاشی را منتشر میشود

--

چگونگی بە تور افتادن رضا پهلوی  و چطوری وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاە توانستند رضا پهلوی را بە تورهای امنیتی خود گرفتار کنند؟ رضا پهلوی دارای تشکیلات نیست و بیشتر دل را بە سپاە پاسداران بستە است بە همین دلیل مشتاق ارتباط با سپاە میباشد  اینجا رضا پهلوی راحت در تور امنیتی رژیم گرفتار شدە است و  ازسوی دیگر رژیم شروع بە ارسال ماموران حرفەای خود بە خارج نمود تا راحت وارد درون براندازان بشوند. و رضا پهلوی خودش از اینکە دردام تور امنیتی رژیم قرار گرفتە است آگاە است چون سپاە بەخاطرکارهای رضا پهلوی پاداش بە رضا پهلوی دادە است.. و براساس اطلاعات موثق رضا جعلوی فرزند محمدرضا غزاق گماشتەی انگلیس کە درسال 57 فرار کرد درحال حاضر فرزندش درزیر کنترول اطلاعات سپاە قرار دارند و نمیتواند بدون اجازە اطلاعات سپاە کاری انجام بدهند. رضا پهلوی از سال 2003 رسما دردام تور امنیتی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاە افتاد سپاە از نیات رضا پهلوی درارتباط با بسیج وسپاە رضا پهلوی را غیرمستقیم در خدمت گرفت و درحال حاضر نامەی محرمانە ی رضا پهلوی بە کمیسیون اتحادیەی اروپا کە خواهان این شدە کە سپاە را درلیست تروریستی قرار ندهند و سپاە تروریست نیست خودش گویای خدمت کردن رضا پهلوی بە سپاە میباشد🐕🦧🦍🐂 خبرهای دیگری در دسترس قرار دارند کە طرفداران رضا پهلوی کە بە اسرائیل سفر میکنند برای اطلاعات سپاە جاسوسی میکنند و عکس اماکن ممنوعە در اسرائیل را گرفتە اند و در اختیار اطلاعات سپاە قرار دادە اند. و طرفداران رضا پهلوی کە بە اسرائیل سفر میکنند و یا دراسرائیل سکونت دارند برای امنیت کشور اسرائیل مخاطرە آمیز هستند و خیلی تصاویر و فیلم از جاهای حساس در اسرائیل گرفتە اند و دراختیاڕ رژیم ایران قرار دادە اند






رضا جعلوی وقتیکە قاسم کتلت شد سکوت کرد مدتی بعدش دید کە کتلت همه جا گرفتە پیامی داد چون رضا جعلوی با قاسم کتلت درارتباط بود عزیز دلش بود..🐵🐒 قاسم کتلت هرجا رفتە بود زینب دخترش بردە بود همە سوارش میشدن دقیقا کاری کە رضا پهلوی با یاسمین خانم میکردە.  خزعلی سوار زینب خانم شد حزب اللە لبنان دربست کردە بودند...🐺🦊 زینب حشری بە سلامتی کتلت.. ومرد آلت بزرگ فرانسەی هم وارد عمل شد و یاسمین جون را ماساژ داد چون رضا جون از قاسم کتلت آموختە بود.🤣🤣🤣🤣. راستی از این املت و کتلتها زیاد شدە اند چندروز پیش چند جنرال دیگر در سوریە املت شدن برای نمونە صیاد شیرازی املت شد و قاسم کتلت شد وخیلی املت و کتلت در ایران داریم. 🤣🤣🤣🤣خاندان ههههه خانوادە جعلی بنام پهلوی نوکر بیگانگان و حامی ملاها و آخوندپناە شاە فرح فرستاد  کربلا خیراللە تفاح سوارش شد بسلامتی شاە ، خوب  شاە و خانوادە جعلوی هیچ بارای مردم انتخاب نشدە بودند تحمیلی انگلیسی اسمش گذاشتە اند خاندان خردان جعلوی نوکر و سگ انگلیسیها بودند خردان خمینی و خردان پالانی از یک قماشند نوەی خمینی درکاندا فیلم سکسی درست کردە یک باسنی زدە مردان کانداییحشری کردە و ماساژش میدن بسلامتی امام ارە خردان پالانی و خردان خمینی از یک قماشند.🤣🤣🤣. یارو دچارە توهم شدە بنام کورش آریامهری متوهم خرافاتی دگماتیکی نوکرپرست و پالانی اسلام پناە خردان جعلوی را میگە شاە شاهان چە احمقهای داریم تا حماقت باشد و تا خرباشد خرسوار هم هست. خردان پالانیستها لباس عوض کردند کرسی ععوض کردند.  🤣🤣 محمد رضا پالانی آخوندپناە یک نوکر دستنشاندە بود کاخ سلطنتی انگلیس یکتاریخ براش مقرر کردە بود باید تاریخ مصرفش بە پایان برسد و تاریخ مصرف شاە از سال 1332تام1357 بود اگر مردم هم قیام نمیکردند انگلیسیها خودشان می آمدند وبرش میداشتند اگر اسناد ویکی لیکس را نگاە کردە باشید همە چیز انجا هست ..https://youtu.be/ti0c7pPPFvY     میگن رضا جون قمارباز و بعضی شبها با دختران اسکورد درلاس ویگاس لاس میزنە......🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂 رضا پالانی شخصیتی فاسدتر ازآخوند رضا پالانی بەبرادرش رحم نکرد علی رضا را ازبین برد چون اسرارش زیردست برادر باسوادش بود و باهماهنگی یاران سپاهیش علی رضا و لیلا خواهر و برادرش سربە نیست کرد نیاز باشد اسنادی منتشرمیکنیم کە خود رضا پالانی سبب شد کە لیلا کشتە بشود.🦊. رضا پهلوی میفهمد کە سپاە با باندهای مافیایی موادمخدر درارتباط است لیلا را تشویق کرد کە وارد باندهای موادمخدر بین المللی بشوند اول لیلا از راە مادرش با جەکومان آشنا میشوند کە یک تجار بزرگ موادمخدر ایتالیایی همراە با سیمون🦊.سیمون کی است؟ سیمون دارای مغازهای فراوانی است درااروپا و با ریک آبادی درارتباط میباشدو کسی است بازبانهای فارسی و عربی تسلط دارند و مستقیم با حزب اللەلبنان درارتباط هستند و دارای شبکەەهای مختلف میباشند در لبنان.

رضا جعلوی  پهلوی همان رضا دوجنسه  خدمتی که به رژیم اسلامی کرده صدا سال دیگر هیچکس چنین خدمتی نکرده به یک نظام دیکتاتور.

از روز اول انقلاب ژینا  ژن ژیان ئازادی  رضا پهلوی سرگردان بود تا اینکه از سپاه دستور آمد و به رضا پهلوی گفتند سپاه پشت شما است از همه نظر و حتی مخارج رفت و آمد رضا پهلوی  شرکتهای سپاه پاسداران در آلمان پرداحت کرده است.

در اتاق فکری وزارت اطلاعات بخش تخلیه  در تهران با رضا پهلوی تماس بر قرارمیشود  و ۲۰۰ میلیون دلار از سوی  وزارت اطلاعات  بعنوان  پاداش به رضا پهلوی داده میشود  که دستورات کامل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه را اجرا کنند که رضا پهلوی چکار کند در اختیار رضا پهلوی قرار داد اطلاعات سپاه.

وزارت اطلاعات درجا مسائل وکالت را مطرح نمود برای انحراف انقلاب  ژینا.

در تهران میدان ونک یک ساختمان که متعلق یکی از افسران نیروی هوایی رژیم سابق است   که توسط رژیم مصادره شده است تقریبا نیمه متروکه بود که از نو ساختنش و دختران و پسران زیادی به این اتاق دعوت کردند بعنوان سایبری پشتیبانی رضا پهلوی دست به فعالیت زدند . دوباره در خارج تمامی کسانی که با رژیم در ارتباط هستند دعوت کرد که از رضا پهلوی لابی سپاه در آمریکا کمک و پشتیبانی کنند.

شوهر  معصومه قمی که خودش عضو لابی اطلاعات سپاه میباشند  وارد کارزار شدند و زود به کمپین وزارت اطلاعات که زیر نام رضا پهلوی به راه انداخته شده بود شد و دست به همکاری زد با رضا پهلوی و علی رضا نوریزاده آخوندزاده جاسوس بیت خامنه ای نیز با عبدالله مهتدی تماس گرفتند و ایشان را به قول و قرارهای دروغین به صف خود کشاندنش که در مسائل داخلی کردستان مهتدی کلا ضرر کرده و هیچ کس از کار مهتدی خوشش نمی آید. 

وزارت اطلاعات دست به ارسال افراد شناحته نشدی خود به خارج نمود  برای اینکه تظاهراتهای قلابی من وکالت به میدهم شرکت کنند. حالا اسم رضا جعلوی شازده هویج نام دارند به گفته ای خانمش هویج را پوست میکند صافش میکند و به خودش فرود میکند چون دوجنسه است عقبش خارش دارد.. یکی میگه حکومت پادشاهی خودشان دارند راست میگه پادشاه خامنه ای هستش عزیز دل رضا جعلوی هستند//... کاری که رضا پهلوی کرده خیانت بزرگیست به مردم و انقلاب زنزندگی آزادی و باید در فردای آزادی ایران رضا پهلوی بعنوان خائن محاکمه بشود

حالا فرز کنیم کمونیستها خائن هستند؟ پس باید خاندان پهلوی چه لغبی بهشون داده بشود؟ من کمونیست نیستم  اگر افکار کمونیستی در کشور ایران حاکم و یا حد اقل در جامعه ای ایران اجازه ی فعالیت داشتند امروز روزگار مردم ایران نبود.  2 رضا  پدر بزرگ این رضا هم صدها بار کفش جنرال انگلیسی را بوسید دست به جاسوسی زد مخالفان و نیروهای که همفکرش نبودند با اتهامات ساختگی به و جاسوسی و چاپلوسی برای جنرال انگلیسی که تا شاید حاکم بی اختیارش کنند و کردند و  3 محمد رضا پهلوی که این لغب جعلیست و هیچ ارتباطی با فامیلهای پهلوی ندارند به درخواست مامور انگلیس دست به بوسیدن آخوند زد تا تاج بهش به بدهند آنهم با تعهدی که داده بود در مهرداد 1332  انگلیس و ایالات متحده در برداشتن و سقوط شاه اختیار تام داشتند  برو کتاب خاطرات  افسران و تیمسارهای زمان محمد رضا را بخوانید ..  شما  بعنوان چوپان گردان  شاهوللهی همیشه با بخش بزرگی از جامعه ای دشمنی دارین و این زمان با آن زمان فرق و تفاوت فراوانی دارد و فکر نمیکنم شما با رهبرتان در ایران آینده به جای برسید این تاریخ هم نشانداده است با چاپلوسی کفش بوسی دیگر کاری پیش نخواهند رفت زمان تفاوت است و فرق فراوانی دارد   و بستن چشم خویش بر روی حقیقت و اتهامات احمقانه تجزیه طلب  به ملیتهای تحت ستم ایرانی هیچ چیزی عوض نمیکند بلکه ایران را به ویرانه ای تبدیل خواهند کرد که  هیچ درمانی آن را درمان نخواهند کرد این به سبب حماقت  شماها و شعارهای احمقانه ای شما میباشد. کمونیست ربطی به روسیه ندارد و نداشته است یک تفکر  حقوقی و حق طلبانه برای دفاع از حقوق کارگران حقوق زنان و برابری در جامعه بوده و توسط متفکر آلمانی کارل مارکس  ابداع شده است و انگلس فرانسوی  در زمان هیگل چنین تفکراتی وجود داشته است و امروز در ایالات متحده   سیاست و اقتصاد  کارل مارکس در دانشگاها تدریس میشود و از آن تفکر سود میبرند. به من بگو سیستم آقای پهلوی چگونه است سوسیالیست را رد میکند کمونیست را رد میکند و اینجا معلوم است به زمان برده داری بر میگردد؟ پلورالیسم دموکراتیک لامرکزی را رد میکنند و تعددی همه حزبی را رد میکنند پس باید بگویم ایشان عین خمینی دارای افکاری خمنییستی هستند و خواهان اسلام کراواتی پهلوی هستند؟ این را اضافه کنم تاریخ پادشاهیی در ایران تاریخ مصرفش به پایان رسیده است هرگز بازنخواهند گشت..  در جواب اردلان جعلی  فیک جعلوی  بگویم نه شما آخوند صفتان  همیشه به شما دیکته میکنند و شما هم منتشر میکنید اینجا سایت براتون گذاشته ام و در وب سایت آقای پهلوی میگوید ایشان در زمان جنگ ایران و عراق به ایران رفته و کردستان را بمباران کرده برو ویدئو را نگاه آقای ابله مامور وزارتی فکر کردی خیلی زرنگی با دروغهای بر روی هم بافته و ساختگی شما. بجای این تفکر ابلهانه برو دست در دست برادران دیگر ایرانیت بگذار تا نظام فاشیزم مذهبی را سرنگون کنیم کمتر دختران و پسران این مرز و بوم را هر روز با شیوه های گوناگون قتلعام کنند روزی با مواد  شیمیایی و روزی با اتهامات واهی محاربه با خیال و هزاران درد بی درمان دیگر .. بعنوان یک روانکاو از نوشتهای اردلان برداشتی کرده ام ایشان دارای پرخاشگری بیش از حد هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر