Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۵ اسفند ۱۳, جمعه

لطفا جهت اطلاع رسانی به افکار عمومی، به اشتراک بگذارید.


لطفا جهت اطلاع رسانی به افکار عمومی، به اشتراک بگذارید.
با کمال تاسف مطلع شدم که نظام ضد ایرانی ولایت فقیه، خانم فرشته ارغوانی (دوستکام سوادکوهی )  52 ساله ساکن ساری را به جرم تماس تلفنی برادرش - آقای علی دوستکام - از اروپا با وی، دستگیر کرده و به سیاهچالهای قرون وسطایی و شکنجه گاههای نظام اهریمنی جمهوری اسلامی انتقال داده است.

 لازم به ذکر است که آقای علی دوستکام، یکی از فعالین سیاسی شناخته در کشور سوئد می باشند که بیش از 2 دهه است در این کشور زندگی می کنند.
آقای علی دوستکام طی اطلاعیه ای که در وبلاگ خودشان منتشر کرده اند به شرح این جنایت ضد بشری پرداخته اند.
متن کامل اطلاعیه:
مدتی است که باندهای جهل و جنایت حاکم بر ایران خواهرم خانم فرشته ارغوانی (دوستکام سوادکوهی )  52 ساله ساکن ساری را بجرم ارتباط با من دستگیر و زندانی کردند.
 لازم به ذکر است که دادگاه بدوی خواهرم خانم فرشته ارغوانی (دوستکام سوادکوهی) را به چهار سال زندان محکوم و دردادگاه تجدید نظر حکم ایشان به یکسال تقلیل یافت و فعلاً در زندان روستای تیرکلا ساری نگهداری می شود.
قابل توجه است خواهرم فرشته بشدّت بیمار است و احتیاج به درمان و مراغبتهای ویژه پزشکی فوری دارد.
 زندان روستای تیرکلا ساری در جاده جویبار واقع است، بند زندانیان سیاسی زنان ندارد و همه‌ زندانیان زن در بندهای جرایم غیرسیاسی نگهداری می شوند.
 باندهای جهل و جنایت حاکم بر ایران حتی تماس اعضای خانواده با بستگان سیاسی‌شان را بر نمی تابند و آنها را دستگیر و زندانی می کنند!
 موارد مشابه پرونده خواهرم خانم ارغوانی در ایران تحت حاکمیت خمینی‌صفتان تک نمونه نبوده و نیست، صدها و شاید هم هزاران نمونه مثل ایشان در سراسر کشور زندانی هستند.
 بقرار اطلاع، خانواده توانستند آزادی مشروط ایشان را جهت معالجه وی بگیرند اما قاضی جنایتکار پرونده آنرا رد کرده است.
 واما هویت من بعنوان یک فعال و کنشگر سیاسی نزدیک به سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران علنی و جنگم با تمامیت نظام ضد بشری ولایت فقیه رودررو است و جای هیچ مخفیکاری ندارد.
 خانواده من از جمله خواهرم فرشته هیچگونه فعالیت سیاسی نداشته اند و اینرا عوامل پلید وزارت بدنام اطلاعات استان مازندران خوب میدانند بنابراین دستگیری و زندانی نمودن ایشان فقط تحت فشار قرار دادن من است تا مرا به سکوت وا دارند! تا دست از حمایت به مقاومت خونفشان ملت ایران بردارم! ولی زهی خیال باطل، به خامنه ای و همه سر دژخیمان ولایت فقیه میگویم به راهم با هر بهایی تا آخرین نفس و تا کندن آخرین خشت نظام کثیفتان ادامه میدهم این تعهد و پیمانی بود که از روز نخست همراه با عیاران وطن برای خشکاندن ریشه ظلم و نابرابری در میهن بسته شد و این تعهد تا پایان ادامه خواهد داشت، در این مسیر عده زیادی از یاران به عهد خود وفا کردند و ققنوس وار پرکشیدند و ما منتظرانیم.
یا ما سر خصم بکوبیم به سنگ - یا او سر ما بدار سازد اونگ
القصه از این زمانه پر نیرنگ - یک کشته بنام به ز صد زنده به ننگ .
علی دوستکام سواد کوهی
13 اسفند 1395 برابر با 3مارچ  2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر