Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

رژیم اشغالگر ترکیه با اعزام نمودن نیروی بیشتر به اقلیم کردستان در صدد تدارک برای حمله نظامی به کوهستان قندیل و شنگال با همکاری پ.د.ک میباشد.


رژیم اشغالگر ترکیه با اعزام نمودن نیروی بیشتر به اقلیم کردستان در صدد تدارک برای حمله نظامی به کوهستان قندیل و شنگال با همکاری پ.د.ک میباشد.

گزارش‌ها حاکی از تدارک گسترده ترکیه برای حمله نظامی به پ.ک.ک در کوهستان قندیل و شنگال است. گفته می‌شود حزب دمکرات کردستان عراق در جریان این حمله قرار دارد و به عملیات ارتش ترکیه کمک خواهد کرد
بە نقل از خبرگزاری هاوار در دیدارهای اخیر میان مقامات ایران، ترکیه و دولت اقلیم فدرال کردستان، رژیم ترکیه برای شروع حملات گسترده به مناطق تحت حفاظت گریلاهای کردستان و شنگال در پایان ماه آوریل سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.
طبق این گزارش، معاون مستثار سازمان اطلاعات ترکیه موسوم به "میت" از نیروهای نظامی ترکیه در کمپ بعشیەی عراق بازدید کرده و پس از آن نشستی با مسرور بارزانی مسئول نیروهای امنیتی حزب دمکرات کردستان موسوم به "پاراستن" داشته است. در این دیدار تصمیم عملیات بزرگ علیه مناطق حفاظتی مدیا و شنگال گرفته شده است.
عملیات از نوار مرزی ترکیه و همچنین داخل مرزهای اقلیم کردستان انجام خواهد شد. عملیاتی که مقامات ترک در هفتەهای اخیر قول آنرا دادەاند.
در دو ماه گذشته انبوهی از نیروهای نظامی ارتش ترکیه به همین منظور در مرز سلوپی مستقر شدەاند. همچنین تجهیزات نظامی و سلاح‌های سنگین برای پایگاههای ارتش ترکیه در شمال عراق ارسال شده است.
گزارش‌ها حاکیست نیروی هوایی ترکیه پیش از شروع عملیات زمینی به مدت سه روز کوهستان قندیل را بمباران خواهد کرد تا نیروهای زمینی در این فرصت بخشی از اراضی تحت حفاظت پ.ک.ک در نواحی نزدیک به دامنه کوهستان را تحت کنترل درآورند.
ترکیه از حزب دمکرات کردستان خواسته است بیش از ۱۲۰۰ نیروی ویژه برای پشتیبانی عملیات آماده کند.
حزب کارگران کردستان، پ.ک.ک پیش از این هشدار داده است اگر ارتش ترکیه به قندیل حمله کند، آخرین میخ بر تابوت جمهوری ترکیه کوبیده خواهد شد. پ.ک.ک همچنین از حزب دمکرات به رهبری بارزانی خواسته بود که از کمک به ترکیه در حین حملات نیروهای اشغالگر خودداری کند.
بارزانی که بطور کلی نوکری خویش برای رژیم اشغالگر ترکیه اعلام نموده است همچون پدرش که در گذشته در خدمت دشمنان ملت کرد بوده حالا چه انتظاری باید از فرزند یک جاش داشته باشیم
ننگ بر هرچه جاش و خودفروش هستش 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر