Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ خرداد ۲۷, پنجشنبه

تاکتیک دستگاه اطلاعات رژیم تروریستی ایران و اطلاعات سپاه تروریستی در اروپا.

 





همکاری دیرینه

تاکتیک دستگاه اطلاعات رژیم تروریستی ایران و اطلاعات سپاه  تروریستی  در اروپا.

ارسال پرستوهای اطلاعاتی زیر نام دانشجو  و حتی بعضی از این جاسوسان و مزدوران زن نیز  زیر نام پناهندگی سیاسی به اروپا ارسال میشوند. این مزدوران وقتیکه وارد اروپا میشوند کلا با مدارک جعلی و ساختگی  که توسط وزارت اطلاعات برای این ماموران تهیه میشود وارد اروپا میشوند با پول مردم ایران مدارکی نیز اینجا دست و پا میکنند.


این مزدوران چون د ستگاه اطلاعات رژیم با هزینه وپول ملت ایران کمکشان میکند دارای پولهای زیادی هستند.   مزدوران زن که پرستو نامیده میشوند در این کشورها با مدارس خصوصی تماس میگیرند و با پول مردم ایران مدارک تهیه میکنند.

این افراد که اکثریتشان زن هستند  در بخشهای مختلف آموزشهای لازم را میبینند کسانی در بخش اداره اجتماعی و بخشی در آموزش و پرورش و بخشی دیگری نیز در شرکتهای خصوصی مشغول به کار میشوند..

این  ماموران رژیم  در ایران قبل از اینکه به اروپا سفر کنند آموزشهای بازجویی از کودک کشیدن زبان کودکان مخالفین و جاسوسی علیه خانوادهای مخالف رژیم در کشورهای اروپای میبینند. وقتیکه زبان خواندن و زبان تمام کردند البته در ایران قبل از اینکه به اروپا اعزام بشوند در ایران زبان کشوری که قرار است آنجا بروند میخوانند و آمادگی یادگیری سریع را در داخل ایران توسط اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات آموزش میبینند.

بخشی از این مزدوران دنبال اسامی و نام خانواده های مخالفین بخصوص اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران میگردند.

وقتیکه زبان یاد گرفتند از راه کنسولگریها و سفارتخانه های رژیم مامور میشوند تا بدانند که فرزندان و کودکان مخاتلفین در کدام مدرسه  و کدام مهد کودک هستند از راه وکیلی که دارند نامه و مشخصات درسی و آموزشی خود را به مدرسه و یا مهدکودک تقدیم میکنند.

اگر مدرسه و یا مهد کودک قبول نکرد درخواست یک وقت خصوصی با رئیس مهد کودک و مسئولین مهد و مدرسه ای که کودکان مخالفین در آنجا هستند میکنند و با آنها ملاقات میکنند و وقتیکه در ملاقات همه چیز تمام شد پیشنهاد دادن رشوه به رئیس مدرسه و مهد کودک میدهند.

و در هنگام برگشت این مزدوران به خانه با سفارتخانه های و کنسولگریهای رژیم تماس میگیرند و نام و مشخضات خانواده های مخالفین که کودکشان در این مد ارس هستند به کنسولگریها و سفارتخانه میدهند و سپس پیشنهاد پول میدهند  که تا پولی به رئیس مدرسه بدهند که مزدور اطلاعات ایران را بعنوان کار آموز به پذیرد که در آن مدرسه و یا مهد کودک مشغول به کار بشوند.

آن وقت بخش تجاری سفارتخانه های رژیم تروریستی ایران  دست به کار میشوند و پول نقدی به مزدوری که قرار است در یک مهد کودک و یا در مدرسه ای که فرزندان مخالفین آنجا هستند دست به کار بشون میدهند و این  پول نقد با خود میبرند و تحویل رئیس مدرسه و یا رئیس مهد کودک میدهند آنجا مزدوران سعی میکنند که خانوادهای مخالفین را از راه های گوناگون تخریب کنند.

وقتیکه دست به کار شدند در مدرسه و یا مهد کودک این مزدوران با زبان فارسی حرف میزنند و اروپایها متوجه نمیشوند و سعی میکنند زیر زبان کودکان را بکشند پدر و مادر این کودکان کی و چه وقت در تظاهرات مخالفین شرکت کرده اند و پدر و مادر این کودکان با چه کسانی در ارباط هستند و وقتیکه در خانه هستند چکار میکنندو کجا به سفر میروند خلاصه رئیس مدرسه و رئیس مهد کودکها که رشوه دریافت کرده اند سکوت میکنند وو مزدوران کارخودرا ادامه میدهند و از کودکان بازجوی میکنند.

ورئیس مدرسه نیز   میدان برای مزدوران رژیم که چون رشوه گرفته است باز میگذارند  حتی   تا جای پیش میروند که به کودک آسیب برسانند و اگر هم خانوادها اعتراضی نکنند این مزدوران احتمال دارد کودک را به قتل برسانند نمونه اش سوئد مالمو 2018 امیر و فریبا..

 و این ماموران مخفی رژیم در اروپا  در اولین روزیکه وارد مدرسه میشوند سعی میکنند که هویتشان مخفی بماند و نامهای مستعاری برای خود تهیه میکنند  و سعی میکنند هیچگاه خود را به خانوادها معرفی نکنند نمونه اش مهوش سالی چگنی بود که در آلمان در شهر همبرگ افزی  که افشا شد.و این مزدوران و ماموران مخفی در صدد هستند که برای خانوادها ی  مخالفین و خانواده این کودکان مشکل درست کنند و از نظر روحی و روانی به کودکان آسیب برسانند و یا سعی میکنند با پرداخت رَشوه به رئیس مدرسه و رئیس مهد کودک آنها را علیه خانواده های مخالفین تحریک کنند و حتی وردشان به محیطه  مدرسه محدود کنند تا این ماموران و مزدوران رژیم مخفی بمانند که خانواده ها این ماموران مخفی را شناسای نکنند.

نمونه اش یک مدرسه کاتولیک و یک مهمد کودک دیگری مذهبی در آلمان بوده که اطلاعات کاملش برای ما ارسال شده است.

لطفا تا میتوانید پخش کنید

The tactics of the Iranian terrorist regime's intelligence apparatus and the intelligence of the terrorist corps in Europe.

Sending intelligence swallows under the name of student and even some of these female spies and mercenaries are sent to Europe under the name of political asylum. When these mercenaries enter Europe, they enter Europe with fake documents provided to them by the Ministry of Intelligence. They also obtain documents here with the money of the Iranian people.



These mercenaries have a lot of money because the regime's intelligence service helps them with the Iranian people's money and expenses. Female mercenaries called swallows in these countries contact private schools and prepare documents with the money of the Iranian people.

These people, most of whom are women, receive the necessary training in various sectors. Some work in the administrative department, some in education, and some in private companies.

Before traveling to Europe, these regime agents in Iran receive interrogation training on the speaking of children of dissidents and spying on opposition families in European countries. When they have finished learning the language, of course, in Iran, before being sent to Europe, in Iran, they study the language of the country where they are going to go and are trained to learn quickly inside Iran by the IRGC and the Ministry of Intelligence.

Some of these mercenaries are looking for the names of the families of the opposition, especially members of the People's Mojahedin of Iran Organization.

Once they have learned the language, they are commissioned through the regime's consulates and embassies to find out which school and which kindergarten the children of the dissidents are in. Through their lawyer, they submit their letter and educational details to the school or kindergarten.

If the school or kindergarten does not accept, they request a private appointment with the head of the kindergarten and the officials of the kindergarten and school where the children of the opposition are and meet with them. They give birth.

When these mercenaries return home, they contact the embassies and consulates of the regime and give the names and identities of the families of the opposition whose children are in this mode to the consulates and embassies, and then offer to pay the principal to inform the mercenary. Accept Iran as an apprentice in which they work in a school or kindergarten.

Then the commercial part of the embassies of the terrorist regime of Iran starts working and they take the cash to the mercenary who is supposed to work in a kindergarten or in a school where the children of the opposition are, and they take the cash with them and hand it over to the boss. The school or the head of the kindergarten give mercenaries trying to destroy the families of the opposition in various ways.

When they start working in school or kindergarten, these mercenaries speak Persian and the Europeans do not understand and try to kill the children. When and when did the parents of these children take part in the protests of the opposition and the parents of this Who are the children in contact with, what do they do when they are at home, and where do they travel?

The school principal also leaves the field open for regime mercenaries who have taken bribes, even going so far as to harm the child, and if the families do not protest, these mercenaries are likely to kill the child, for example, Sweden Malmو 2018 Amir and Fariba.

 And these secret agents of the regime in Europe, on the first day they enter school, try to hide their identities and prepare pseudonyms for themselves and try never to introduce themselves to their families. It was revealed. And these mercenaries and undercover agents are trying to create problems for the families of the dissidents and the families of these children and to harm the children psychologically, or they are trying to bribe the headmaster and the headmaster of the kindergarten. They incite against the families of the opposition and even limit their words to the school environment so that these agents and mercenaries of the regime remain secret so that the families do not identify these secret agents.

An example is a Catholic school and another important religious child in Germany, whose full information has been sent to us.

Please share as much as you can

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر