Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ تیر ۳۰, چهارشنبه

هجوم نیروهای یگان ویژه رژیم فاشیزم مذهبی به منازل مردم در خوزستان و شلیک گاز اشک آور.





هجوم نیروهای  یگان ویژه  رژیم فاشیزم  مذهبی به منازل مردم در خوزستان و شلیک گاز اشک آور.


در ششمین شب اعتراضات شهرهای خوزستان به بی‌آبی، سه‌شنبه شب مردم شهرهای اهواز، ایذه، سوسنگرد، شوشتر، خرمشهر، آبادان، بهبهان، رامشیر، ویس، دارخوین، ماهشهر، و مناطقی از دزفول تظاهرات کردند و با کشته شدن دست‌کم دو معترض در ایذه شمار کشته‌شدگان اعتراضات به بی‌آبی در خوزستان به پنج نفر رسید.

 

در جریان اعتراضات سه‌شنبه شب ایذه دست‌کم دو جوان معترض به نام‌های هادی بهمنی و محمد عبداللهی در اثر شلیک نیروهای امنیتی کشته شدند.

 

کشته شدن یک معترض دیگر در ایذه نیز گزارش شده است ولی ایران اینترنشنال هنوز نمی‌تواند مستقلا این خبر را تایید کند.

 

منابع محلی در ایذه گفتند که شماری از مردم معترض که در جریان اعتراضات سه‌شنبه شب در این شهر با تیراندازی نیروهای انتظامی و امنیتی مجروح شده‌اند، به دلیل نگرانی از بازداشت، به بیمارستان مراجعه نکرده و جایی برای درمان‌ ندارند.

 

ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نیز حاکی از وضعیت آشفته بیمارستان ایذه در پی حمله ماموران به گروهی از معترضان است.

 

علاوه بر دست‌کم دو کشته در ایذه، محمد کروشات یک جوان اهل کوی علوی اهواز نیز که در جریان اعتراضات دوشنبه شب در اثر اصابت گلوله مجروح شده بود، روز سه‌شنبه بیست و نهم تیر، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

پیشتر نیز مصطفی نعیماوی در جریان اعتراضات شادگان و قاسم خضیری در اعتراضات محله کانتکس اهواز در اثر شلیک نیروهای امنیتی کشته شده بودند.

 

به این ترتیب تاکنون دست‌کم پنج نفر از جوانان معترض در شادگان، اهواز و ایذه در جریان شش شب اعتراض به بی‌آبی با شلیک نیروهای امنیتی و انتظامی کشته شده‌اند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر