Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ دی ۱۸, شنبه

حزب مشروطه خواهان و یا حزب مشلوغه خواهان ایران امید داناها و ماموران بنفش وزارت اطلاعات که این حزب کاملا در قبضه ی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه قرار دارد

 









این جانوران مشلوغه خواه را بشناسید اینها مامورانی همچون امیددانا هستند


حزب مشروطه خواهان و یا حزب مشلوغه خواهان ایران امید داناها و ماموران بنفش وزارت اطلاعات که این حزب کاملا در قبضه ی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه قرار دارد. این امیددانای جدید زیر عبای مشلوغه خواهان  بر این باور است که اگر مردم کردستان خواهان خودمختاری باشند باید اول بروند در تهران نظرسنجی کنند چون تهران تصمیم میگیرد آیا کردها چه نوع حقوقی باید داشته باشند این گوسفند بدون نام بردن از یک حزب سریع به  حزب دموکرات کردستان ایران حمله ور میشود و میگوید من کاملاد با نظرات حزب دموکرات کردستان ایران آشنای دارم.



این  محسن ننه مرده گول خورده و فریبخورده سپاهیی ولایتمدار زیرنقاب مشلوغه خواهان ایران میگوید ایشان خلبان بوده و با احزاب کرد و مخالفین جنگیده و آنها را  بمباران کرده و در دفاع از خمینی دجال به رژیم خدمت کرده است محسن کردی دوباره میگوید تا از تهران تصمیم گرفته نشود کردها نمیتوانند چیزی بدست بیاورند چون این مردم تهزان است که باید تصمیم بگیرند آیا کردها چه نوع حقوقی داشته باشند.

در یک کاف زدن دیگرش میگوید آنهایکه به عراق رفته اند و انجا پایگاه نظامی داشته اند خائن هستند خوب این همه میدانند که حرف وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه میباشد بنابر این محسن کوردی مقیم سوئد ماهیت ننگین و وابستگی مخفیانه خود را اینجا نمایان کرده و برای ما کاملا شناخته است ین حرفهای پیش پا افتاده و عقبمانده. این عقبمانده ذهنی در یک حرف دیگر میگوید در اتاق این ماور وزارت اطلاعات هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران حق حرف زدن ندارند کردهای که خواهان فدرالیسم هستند حق حرف زدن ندارند. و در بخش دیگری از دهان گشادی کردن محسن کوردی  میگوید  اگر ما پول در اختیار جوانان کرد قرار بدهیم آنها نمیروند به نیروی نظامی برای حزب دموکرات کردستان ایران تبدیل بشوند.

و در ادامه میگوید من هرگز در کنار شماها ی که خواهان فدرالیزم هستید قرار نمیگیرم و بلعکس در مقابل شما می ایستم و حاضر هم نیستم در سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی شرکت کنم با زبان بی زبان میگوید ایشان در کنار سپاه پاسداران قرار میگیرند علیه مخالفین بنابر این امید دانای جدید در سوئد کشف شد زیر نقاب مشلوغه خواهان.

در یک دهان گشادی دیگر محسن پاسدار لمپن میگوید  من نه حاضرم در سرنگونی رژیم با سازمان مجاهدین خلق ایران همکاری کنم و نه با چریکهای فدایی و یا حزب دموکرات کردستان ایران و یا آنهایکه خواهان خودمختاری کردستان هستند و یا خواهان یک سیستم فدرال در ایران هستند.

در یک دهان گشادی دیگر وقیحانه محسن کوردی میگوید شما باید برید در تهران نظر سنجی کنید آیا به شما رای میدهند که کردا خودمختاری و یا فدارلییسم را داشته باشند این گوسفند  ولایتمدار زیر نقاب مشلوغه خواهان ایران در کشور سوئد فعالیت میکنند و هم وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه میپردازد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر