Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ مهر ۹, شنبه

به زودی اطلاعیه ای در باره فشارهای مزدوران و مماشاتگران همکار رژیم بروی من در اروپا بر روی خود با دو اطلاعیه ای جداگانه ویدئویی و نوشتار منتشر میکنم با جزئیات کامل و مدارک کافی

 


به زودی اطلاعیه ای در باره فشارهای مزدوران و مماشاتگران همکار رژیم بر  روی من  در اروپا  بخاطر فعالیتهای سیاسی من  بر روی خود با دو اطلاعیه ای جداگانه ویدئویی و نوشتار منتشر میکنم با جزئیات کامل و مدارک کافی  و رونوشت آن به سازمان ملل متحد و کمیساریایی علی حقوق بشر و دبیرکل سازمان ملل ارسال خواهد شد و یک رو نوشت آن برای کمیسیون حقوق بشر .اتحادیه ی اروپا ارسال خواهند شد.

متاسفانه چند ایرانی نژادپرست که خود را هوادار سازمانهای سیاسی معرفی میکنند در این فشارها دست بالای دارند  اگر مورد تائید حزبشان و سازمانشان باشند باید بعنوان دشمن بزرگ کردها ازشان نامبرده بشود

بلکه فشارها نیز برخانواده ام افزایش یافته است از طروق مختلف 

من با اشاره به نام اشخاص و ظبط تماسهای که با آنها داشته ام نیز به طور کلی منتشر میشود 

تمامی نشستهای که بنده مورد اهانتهای رکیک قرار گرفته ام با اسم اشخاصی که با من حرف زده اند منتشر میشود.   تصاویر این اشخاص که در دست میباشد منتشر میشود  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر