Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ آذر ۲۱, دوشنبه

شمار معترضان محکوم به اعدام در #اشنویه به ۶ نفر رسید ▪️گزارشات رسیده حاکی از صدور حکم اعدام برای سه تن دیگر از جوانان بازداشتی در جریان خیزش سراسری شهر اشنویه است. هویت این سه معترض محکوم به اعدام شهرام معروف‌مولا (بنگینی) ۲۲ ساله، کاروان شاهی‌پروانه ۲۳ ساله و رضا اسلام‌دوست ۲۴ ساله اعلام شده است. ▪️لازم به ذکر است که تا کنون شش شهروند اهل اشنویه از بازداشتیان سه ماه گذشته در قیام سراسری به اعدام محکوم شدەاند. هفتەی گذشته هژار حمیدی به همراه دو برادر دیگر به نام‌های فرزاد و فرهاد طه‌زاده، از سوی دادگاه انقلاب ارومیه، به اعدام محکوم شده بودند.

 


شمار معترضان محکوم به اعدام در #اشنویه به ۶ نفر رسید

▪️گزارشات رسیده حاکی از صدور حکم اعدام برای سه تن دیگر از جوانان بازداشتی در جریان خیزش سراسری شهر اشنویه است. هویت این سه معترض محکوم به اعدام شهرام معروف‌مولا (بنگینی) ۲۲ ساله، کاروان شاهی‌پروانه ۲۳ ساله و رضا اسلام‌دوست ۲۴ ساله اعلام شده است.

▪️لازم به ذکر است که تا کنون شش شهروند اهل اشنویه از بازداشتیان سه ماه گذشته در قیام سراسری به اعدام محکوم شدەاند. هفتەی گذشته هژار حمیدی به همراه دو برادر دیگر به نام‌های فرزاد و فرهاد طه‌زاده، از سوی دادگاه انقلاب ارومیه، به اعدام محکوم شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر