Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ اسفند ۱۴, یکشنبه

حمله ی شیمیایی به دختران دانش آموزش مستقیم به فرمان ولی فقیه انجام گرفته برای سرگرم کردن مردم و انحراف اذهان عمومی و تغیر مسیر انقلاب

 




حمله ی شیمیایی به دختران دانش آموزش مستقیم به فرمان ولی فقیه انجام گرفته برای سرگرم کردن مردم و انحراف اذهان عمومی و تغیر مسیر انقلاب 

مسمومیت یک دبیرستان و یک مدرسه در همدان 

مسمومیت دانش آموزان مدرسه بقراط در نیشابور

#ارسالی

#کرمانشاه 

فیلمهایی از مسمومیت دانش آموزان مدرسه فرزانگان در کرمانشاه 

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

🔸«در مدرسه بقراط دانش اموزای طبقه پایین که ظاهرا کلاس دهم بودن حالشون بد شده رفتن دفتر،مدیر اعتنا نکرده تا اینکه معاون مدرسه بیهوش میشه و بعد اوژانس خبر میکنن،

حدودا ۵۰نفر مسموم میشن

مدرسه هم در رو میبنده و خانواده ها رو راه نمیده

حدودا از ساعت۹ونیم تا ۱۲ونیم

و بعد ۳۷نفر رو میبرن بیمارستان»‌


بنا به اعتراف فرماندار جنایتکار نیشابور :

«۵۰  دانش آموز در دبیرستان دخترانه بقراط دچار علائم مسمومیت شدند که از این تعداد ۱۰ نفر با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.» 

وی همچنین با وقاحت تمام مدعی شد: « بیشتر این جریان حالت روانی دارد و دانش‌آموزان بدحال نیستند‌»

🔸دبیرستان شهید مرتضی محمدی فاز ۶ همدان بوده دیروز گاز زدن

گویا یه دبستان بغلش بوده که دانش آموزان آنجا نیز دچار مسمومیت شده اند.


مسمومیت دانش آموزان دبیرستان هاجر در هفتگل در استان خوزستان

🔸در مورد شهرستان هفتگل استان خوزستان 

امروز دانش آموزان یک دبیرستان بنام هاجر  به مسمومیت شیمیایی دچار شدند

مدرسه کاملا محصوره درب بلند دیوار بلند کل کلاس در یک سالن دوربین کل خیابان . و مدرسه داره..ابتدای تایم و انتها و در طول ساعات مدارس ..آگاعی یک مامور نیروی انتظامی دو تا سه مامور آماده داره..

خیابان کلا اداریه..

از ابتدا ادارات به این صورت هستند

  سازمان برق منطقه ای کلا دوربین..کافی شاپ دوربین، تامین اجتماعی دوربین..اداره مرکزی آموزش پرورش دوربین، دبیرستان هاجر(مورد هدف) وصل به آموزش و پرورش هم دوربین داره..مدرسه راهنمایی سمیه..کانون فرهنگی پرورشی.مخابرات مرکزی،،کتابخانه ی مرکزی همه دوربین دارند

سمت مقابل دبیرستان رودکی و پل عابر همه دوربین..۳ عدد دوربین امنیتی ارتفاع بلند ۹ متر ..سوپری رودکی که عامل مزدور اطلاعات که باز دوربین داره..

ساعت  ۱۲:۴۵بوی گاز از کلاس ۱۲ این مدرسه شروع شد هر کسی در سالن بود متوجه بو از داخل کلاس شده است.

یکی از معلمین  در یکی از کلاسها حالش بد  شد ، مدیر به بچه ها توجهی نکرد.درب سالن را بست..والدین نزدیک مدرسه  خبر دارشدن ..مدیر مانع ورود شد ..تشنج بالاگرفت.

ساعت ۱۳:۰۰  زنگ تعطیلی را ۳۰ دقیقه جلوتر زدند ، شیشه ها شکسته شد ۱۷ دانش آموزی که در گزارشات محلی  گفته شده  کف تعداد بود برگه اطلاعات و آگاهی عدد ۵۷ را رد کرده بود.برای ۱۷ نفر گفته شده از ۴ شهرستان آمبولانس  و نهایت ۲ اتوبوس آوردند..

قبل از رسیدن پزشکان  متخصص رئیس آموزش پرورش شهر از رامهرمز و اهواز  اطلاعات رامهرمز، ریاست حراست نفت هفتکل  عبدی راشدی، بسیج  نیروهای شرکت نفت.

بسیج ادارات سرهنگ بازنشسته علی پزشک، مخابرات محمد امیدی زاده و حراست تمام ارگان ها حضور داشتند.

لازم به تاکید است که از روز قبل  تحرکات مشکوکی  در شهر و منطقه دیده میشد و  در سپاه و پایگاه امام حسن نیز  نشان از حرکتی داشت. و مشخص بود که دارند آماده یک کار میشوند.


این گاز از کلاس ۱۲  این مدرسه شروع شد  و آنچه قابل حدس و گمان است این است به قطع یقین، فردی از داخل مدرسه اقدام به پخش گاز کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر