Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ شهریور ۳۰, شنبه

خبرهای رادیو اسرائیل به طور صوتی گوش کنید که خبرهای جهان و خبرهای در رابطه به ایران


خبرهای رادیو اسرائیل به طور صوتی گوش کنید که خبرهای جهان و خبرهای در رابطه به ایران

شنبه سی ام شهریور 1392 خورشیدی 
بیست و یکم سپتامبر 2013 میلادی 
هفدهم «تیشری» سال 5774 عبری 

با شادباش عید «سوکوت» جشن سایبانها و خرمن کوبی

تغییر موقت پخش برنامه رادیو اسرائیل به وقت ایران:
از 31 شهریور تا آخر چهارم آبان از ساعت: 17:30 تهران

برنامه امشب رادیو اسرائیل شامل دو بولتن مشروح خبری و دو برنامه هفتگی بود. در بولتن های خبری آخرین و مهمترین گزارشهای ایران، منطقه و جهان به آگاهی رسید و طبق معمول هر روز، بیشترین زمان خبرها و گزارشها به رخدادهای ایران اختصاص یافت. بخش اول در 43 دقیقه و بخش دوم در 15 دقیقه ارائه شد.

آنگاه شنونده تفسیر سیاسی هفته نوشته آقای منشه امیر بودیم. تفسیر این هفته زیر این عنوان نوشته شده است: «روسیه، با سرمایه ایران و سوریه، می خواهد به ابرقدرتی برسد». متن کامل این تفسیر را در ادامه این صفحه مطالعه می کنید. پخش رادیویی این تفسیر در 15 دقیقه ارائه شد.

در پانزده دقیقه پایانی از وقت یکساعت و نیمه برنامه امشب، گفتار «از هر چه بگذری سخن دوست خوش تراست» پخش شد؛ گفتاری که در آن به شماری از ای میل های رسیده از شنوندگان و سایر مراجعه ها به رادیو پاسخ گفته شد و نیز چند توضیح در باره برنامه های رادیو اسرائیل به اطلاع رسید.

آگاهی مهم برای شنوندگان در ایران:

در ایران از شنبه شب میان 30 به 31 شهریور وقت زمستانی برقرار می گردد و عقربه یکساعت عقب کشیده می شود. از آن جا که در اسرائیل وقت زمستانی از پنج هفته دیگر آغاز خواهد شد، در این فاصله زمانی شنوندگان ما در ایران برنامه رادیو اسرائیل را یک ساعت زودتر از امروز (یعنی از 30ر5 شامگاه) خواهند شنید.

در اسرائیل ساعت روز پنجم آبان، 27 اکتبر تغییر می کند.

بنابراین، در فاصله پنج هفته بین یکشنبه 31 شهریور تا آخر شنبه چهارم آبان، برنامه رادیو اسرائیل به وقت ایران، یکساعت زودتر از امروز، و از ساعت 17:30 عصر ایران آغاز می شود. 

لطفاً این تغییر موقت را به آگاهی دوستان و بستگان خود برسانید تا آنها نیز همچنان شنونده برنامه های مستقیم ما باشند. سپاسگزاریم. 

تهیه و اجرا: فرنوش رام
Farnoosh Ram

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر