Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ آبان ۲۸, سه‌شنبه

موضوع اطلاعیه شماره ۱ رژیم جنایتکار ملاها مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند و باید تحت تعقیب بین المللی قرار گیرند سران نظام جناتیکار ملاها در یران.



موضوع اطلاعیه شماره ۱ 
رژیم جنایتکار ملاها مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند و باید تحت تعقیب بین المللی قرار گیرند سران نظام جناتیکار ملاها در یران.
 به افکار عمومی  رژیم جنایت پیشه ای آخوندی دست به قتلعام زده است از دیروز که اینترنت قطع شده است مزدوران خامنه ای بیرحمانه مردم و معترضین را به گلوله  و رگبار مسلسل میبندند  و جنایت صورت گرفته است باید فوری ناظران بین المللی به صحنه بروند و از نزدیک فاجعه را به بینند.
از دیروز تا به حال بیش از دوهزار نفر  تیرباران شده اند و توسط نیروهای رژیم جنایت پیشه ای  آخوندی.  این جنایتهای هولناک در شهرهای اصفهان شیراز تهران کرمانشاه مریوان سنندج  جوانرود  روانسر یاسوج  خرم آباد  همدان  کرج  یزد بهبهان   و استان فارس و شهرهای دیگر ایران صورت گرفته است.
بر اساس اطلاعاتی که هم اکنون به دستمان رسیده است مزدوران خامنه ای بیرحمانه مردم را به رگبار میبندند و خیلیها زخمی و کشته شده اند  در ساعتی قبل از نوشتن این اطلاعیه ۱۵۴ نفر در یک جا توسط مزدوران خامنه ای به رگبار مرگبار بسته شده اند و از دم به قتل رسیده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر