Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ آبان ۲۵, چهارشنبه

انفجار اسطانبول توسط خود شخص اردوغان برنامە ریزی شدە چون انتخابات نزدیک است و با این کار اردوغان میخواهد با یک تیر چند هدف را نشانە بگیرد.

 


لقد خطط أردوغان نفسه للانفجار في اسطنبول لأن الانتخابات قريبة وبهذا يريد أردوغان إصابة عدة أهداف برصاصة واحدة.  1. كأن قوات الأمن في حكومة أردوغان ذكية وتعتقل المجرم بسرعة.  3 ـ الحصول على شرعية داخلية وخارجية لمهاجمة أكراد سوريا وشمال العراق.  والحصول على شرعية اعتقال أكراد ذلك البلد ومجزرة أكراد هذا البلد من أهداف أردوغان القذرة.  يعلم أردوغان أنهم لن يفوزوا في الانتخابات المقبلة ، لذلك عليه أن يتخذ خطوات لجذب العنصريين الأتراك.  ونصنع انفجارات للترفيه عن الناس للفوز.




انفجار اسطانبول توسط خود شخص اردوغان برنامە ریزی شدە چون انتخابات نزدیک است و با این کار اردوغان میخواهد با یک تیر چند هدف را نشانە بگیرد. 

news turkey

دوباره ملت ترکها  را علیه ملت کردها  تحریک کند

 نکند  کردها و ترکها متحد بشوند و رژیم نژادپرست را سرنگون کنند. 

چون حرکتی که در ایران امروز در راه است و همه متحدانه علیه رژیم آخوندی به پا خواسته اند زیاد برای اردوغان  و نژاد پرستان ترک  خوشایند نیست. 

turkey lie

بنابر این انفجار استانبول سناریو اردوغان و آکپ پارتی است برای برهم زدن اتحاد میان کردها و ترکها.

 ۱ گوی نیروهای امنیتی در دولت اردوغان زیرک هستند و مجرم را سریع دستگیر میکنند و با این عمل میخواهند مشروعیت  بین المللی  برای عملیات نظامی  علیه کردها بدست بیاورد با توصلبه دروغ های که همیشه سیاستمداران ترک به آن متوصل شده اند برای فریب افکار عمومی و تحریک نژادپرستان ترک علیه ملت کرد. 

۲ ترکها را علیە کردها تحریک کند کە کردها درانتخابات شرکت نکنند.

 ۳ بدست آوردن مشروعیت داخلی و خارجێ برای حملە بە کردهای سوریە و شمال عراق.

 و دریافت مشروعیت بازداشت کردهای آن کشور و قتلعام کردهای این کشور یکی از اهداف کثیف اردوغان میباشد. اردوغان میداند کە در انتخابات آیندە پیروز نخواهند شد پس باید دست تحرکاتی بزند تا نژادپرستان ترک را جزب کند. و دست انفجاراتی بزند تاشاید مردم را سرگرم کند تا پیروز بشود.

بعد از تحقیقات ما روشن شده که خیابان تقیسم در استانبول اکثریت ساکنین این منطقه کرد هستند و به فکر هیچ شخصی  خطوره کند  و هیج انسان فهمیده ای  نمیتواند قبول کند که حزب کارگران کردستان براداران خود را هدف قرار بدهد و هیچ کودکی نیز به تبلیغات ترکها باور نمیکند.



این خانمی که ترکها ادعا میکنند که کرد است دروغ است این صورت صورت کرد نیست

سناریو اردوغان و دولت ترک به این دلیل میباشد که در کشور همسایه ایران  بین ملیتهای مختلف اتحاد ایجاده شده علیه نظام ملاها در ایران.

اتحاد مردم ایران دولت فاشیست نژادپرست ترک را به وحشت انداخته است و ترکیه از هر نوع اتحاد میان ترکها و کردها وحشت دارد. بر همین اساس این دختر فلسطینی را قربانی کردند و بمب بدست ایشان دادند و تا دست به انفجار بزند و سپس این خانم فلسطینی را به خانه یک کار فقیر کرد اهل عفرین فرستاده اند تا سناریوه اردوغان بهتر جهان را فریب دروغهای نژادپرستا ترک بخورند .

سناریوه اردوغان برای تقویت نژادپرستان ترکیه بوده و تحریک نژادپرستان علیه کردها در ترکیه  بوده است  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر