Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ آبان ۲۸, شنبه

ستارەای با مشتی گرە کردە در آن در مورد لوگو-پرچم سازماندهی کوردستان :

 


ستارەای با مشتی گرە کردە در آن  

در مورد لوگو-پرچم سازماندهی کوردستان :


🔻لوگو-پرچم هر شخص یا مجموعەای می تواند بازتاب پرنسیپ ها ، بینش ها و خوانش های آن شخص یا مجموعە باشد. 

🔻سازماندهی کوردستان با پیشاهنگی زنان و جوانان سوسیالیست کوردستانی در روزهای نخست قیام ژینا بە خودسازماندهی پرداخت و با تولید و تأمین ابزارهای ذهنی برای آحاد جامعەی کوردستان و ایران سعی در سازماندهی آگاهانە و ذاتی مردم تحت ستم رژیم ج.ا. داشتە و دارد. 

🔻ژن ژیان ئازادی نە فقط شعار بلکە سیاستی سازندەست کە هر گفتمان ، سازمان و سیاست نرینەسالار ، توتالیتر و شوونیستی را در تمامی ابعاد مردود می شمارد و مطمئنا تحقق آن زمینەساز ایجاد صلحی نوین در پرتوی همزیستی مسالمت آمیز انسان با انسان و انسان با محیط زیست برای کوردستان ، ایران ، خاورمیانە و حتی جهان می شود. 

🔻بی شک پویش این انقلاب و تحقق این سیاست حول محور گفتمان و کردار دموکراتیک و جامعەگرا می تواند راه را بر حل مسئلەی کورد بە عنوان مسئلەای بین المللی هموار نماید. 

مشت گرەکردە نماد سرهلدان و مقاومت است. سرهلدانی کە دویست سال از تاریخ کوردستان بە خط آن نگاشتە شدە است. ستارەی پنج پر برای اولین بار در میان سومریان و اهالی بین النهرین بە عنوان نماد ایشتار الهەی عشق و جنگ بە کار گرفتە شدە است . 

 سازماندهی کوردستان چتریست برای آموزش و پوشش مردم در راستای کمیتەبندی فرا حزبی و خط سومی و در کنار آموزش و پرورش افکار مردم و کمیتە بندی، فعالیت های خود را بر ضد حاکمیت جمهوری اسلامی تحت عنوان دفاع مشروع انجام میدهد.

امید است کە همەی مردم تحت ستم سازماندهی آگاه و ذاتی را بە عنوان تنها راه بە نتیجە رساندن انقلاب بدانند و همەی پرچم ها ( زنان ، کارگران ، دگرباشان جنسی ، فرهنگیان ، دانشجویان ، تشکل های دینی ، ناسیونالیست ها و … ) برای زندگی عاری از استثمار و تبعیض بە اهتزاز و نمایش درآیند. 


قیاممان بخیر و افقمان روشن 

کمیتەی فرهنگی" سازماندهی کوردستان 





🔹بەردەنگی نامەی سێیەمی مە خەڵک و کۆمەڵگایە و بۆ هەموو نەتەوە ژێردەستەکانی ئێران نووسراوە . 

لەم لاپەڕە دەگەڵمان بۆ ئەوەی پەروەدە بین و پێکەوە ببین بە هێزی بنبڕکردنی کۆماری سێداڕە.

ـــــ

🔹مخاطب نامەی سوم ما عموم و اجتماع و همەی ملیت های زیر دست جمهوری اسلامی است.

در این پیج همە باهم پرورش دادە میشیم برای اینکە بزرگترین قدرت ریشەکن کردن جمهوری اسلامی باشیم.


#ڕێکخستنی_خۆبەڕێوبەری_دێموکڕاتیک

#سازماندهی_خودمدیریت_دمکراتیک

.

#ژن_ژیان_ئازادی #زن_زندگی_آزادی #جمهوری_اسلامی_انتخاب_من_نیست #آزادی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر