Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ بهمن ۱۳, جمعه

جمهوری اسلامی از روزی که بر افکار عمومی زیر عبای دین تسلط یافت همیشه بدنبال بحران آفرینی و خرج کردن ثروت ملتهای ایران برای تروریستها در کشورهای مختلف.

 


جمهوری اسلامی از روزی که بر افکار عمومی زیر عبای دین  تسلط  یافت همیشه بدنبال  بحران آفرینی و خرج کردن ثروت ملتهای ایرانی برای تروریستها در کشورهای مختلف.

در اصل چونکه سران جمهوری اسلامی همیشه بحران آفرینی میکنند دارای ذهن ناآرامی هستند و این ذهن ناآرام و آشفته سبب شده است به بیماری مزمن روانی اسکیزوفرنی و آمیخته با خودشیفتکی و پارانوئیدی بشوند و بیشتر ذهن ناآرام و رس و واهمه سرتاپای سران این رژیم را گرفته است.

در اصل جمهوری اسلامی  هیچوقت دشمن غربیها نبوده  چون همینطوری دلار میریزد تو جیبشان و رشوه میریزد تو حلقشان.


جمهوری اسلامی در اصل دشمن سنیها میباشد و در صدد نابودی مسلمانهای سنی میباشد نمونه اش در عراق میبینیم که اکر فردی اسمش عمر باشد یا میکشند و با میربایند و  شکنجه اش میکنند.

اولا رژیم ایران مثل سال هزاروسیصد وپنجاە و نو نیست ایران نە توان جنگ دارد و نە اقتصادی کەبتواند مقاومت کند.

امروز با تورم ٦٠٪ درصدی و فقر ٥٠٪  درصدی  و گرانی طاقتفرسا و بیکاری بی ارزش بودن پول ملی  و دلار ٦٠٠٠٠ هزار تومانی چگونه میتواند وارد یک جنگ با ارتش اول جهان از ناحیه ی قدرت نظامی بشود؟

 سران جمهوری اسلامی افرادی بیسواد و بی عقل و ناخرد هستند. از سوی دیگر ثروت مردمی که در داخل هستند میبرند در عراق سوریه لبنان یمن و فلسطین  خرج میکنند و مردم در فقر بی امان قرار داده اند این نملاهای بی ومخ و احمق.  

 ، رژیم ایران بە چندتا موشک قراضە خودمیبالد کە کاربرد چندانێ ندارند.

 و حداقل مقاومت رژیم  ایران دربرابر یک جنگ خارجی  بیش ازیک هفتەنخواهند بود و  توان مقابلە ندارد رژیم ایران.

  ونیروهای سپاە و ارتش در حملەی روز اول بە ایران  تارومار میشوند.

   یکم رژیم ایران از پایگاه مردمی در داخڵ  برخوردار نیست وپشتیبانە ی مردمی ندارد، وارد جنگ شدن دو چیز خیلی مهم است یکم پایگاه مردمی دوم اقتصاد کە رژیم ایران فاقد این دو میباشد..

 و  دوم اگر جنگی اتفاق بی افتد رژیم بادوجبهه مواجە میشود جبههی داخلی و جبههی خارجی و رژیم دراین جنگ کاملا کمرش  شکستە است.وهارتوهورتی کە امروز سران دروغگو هولباف رژیم میکنند نشانە ضعف است نە قدرت..

،  دوم رژیم ایران ازنظر اقتصادی درب وداغان است دارایی اقتصاد جنگی نیست و درروزاول ویادوم رژیم تسلیم خواهند شد.

  و نیروهای مسلح ایران در خلال یک هفتە تارومار خواهندشد. و رژیم ایران یک رژیم پوسیدە است بادادن میلیونها رشوە بە سیاستمداران و مدیران درکشورهای مختلف برای ماندن درقدرت ،  رژیم ملاها حاضر ندناموس خودرانیز دراختیار کشورهای غربی قراربدهند تادرقدرت بمانند.

 رژیم ایران مثل یک درخت پوکیدە و پوسیدە میماند درحال حاضر با یک لغزش خیلی آهستە فرومیریزد، فقط نیاز بە یک حرکت همزمان دارد برای فروریختن درخت پوسیدەی نظا ملاها در ایران.

 و رژیم ملاها در ایران یک رژیم نامشروع است و این رژیم در سال هشتاد و هشت شمسی مشروعیت خودرا ازدست داد وانامشروع بودن رژیم در قیام آبان و قیام ژن ژیان ئازادی  زن زندگی آزادی باوضوح دیدە شدە است.

 و خیلی سیاستمداران جهان  بە عدم مشرعیت رژیم درایران پیبردە اند،.

  و اگر امروز سرپا است این نظام نامشروع عقبماندە ذهنی با کمک مزدوران خارجی مثل  تروریستهای حوثی و تروریستهای فاطمیون افغانی و تروریستهای حشد شعبی و تروریستهای حزب الشیطان و تروریستهای زینبیون پاکستانی و شیعەهای طرفدار رژیم و تروریستهای حماس کە در سال گذشتە بە دختران و پسران معترض تجاوز کردند و جوانان را قتلعام کردند.

بله رژیم ایران کاملا پوسیده است و یک رژیم ناکارآمد و نابخرد و نفهمی است که در تاریخ باید بعنوان حاکمان احمقی ازشان نامبرد که حماقتشان خاوریانه را به لجن کشانده است.

در حال حاضر رژیم به چند  تاکتیک کثیف  عقبمانده  تکیه کرده است سیاست رشوه دادند و معامله با مماشاتگران دوم اختلاس داخلی و سوم  ایجا  فقر بی امان در داخل کشور که ملت توان فکر کردن را نداشته باشد.

چهارم  سازماندهی نیابتیهایش در منطقه و تمرکز بیشتر بر خرج کردن پول ملت برای نیابتیهای خود در منطقه و نابودی مردم ایران  همچنین در بالا تعریف کردیم این نیابتیها در صورت قیام به ایران آورده میشوند و بی رحمانه مردم و معترضین را سرکوب میکنند.

پنج خر کردن و استحمار کردن ملت از راه اغراقگویی مذهبی و خرافاتی دینی  یعنی از راه دین ملت را خر میکنند و بقول خامنه ای هرچی مردم فقیرتر باشند راحتر به پای صندوقهای رای کشانده میشوند و در مناسبات دینی شرکت میکنند چون ملت گرسنه برای بدست آوردن یک لغمه حاضرند در مراسمات و مناسبات دینی مثل محرم و عاشورا و مناسبات دیگری حکومتی  شرکت کنند.

چون در این مناسبتها نان و ساندویج میدهند و غذا  توزیع میکنند بخوبی راه درستی برای ملاهای خائن مباشد که به راحتی از این مساوئل سو استفاده کنند.

مردم ایران هم متاسفانه دست به حماقت تاریخی زدند و به خمینی باور کردند و دین را دنبال کردند حالا باید باج حماقتی که خود دست به آن زدند بدهند.

در حال حاضر رژیم ایران از تئوریهای نیچه علیه مردم ایران ستفاده میکند که در آن آمده است اگر مردم را در فقر قرار داده بشود دیگر ملت افسرده میشوند و توان فکر کردن را ندارند.

با تشکر س کرماشانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر