Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

بر اساس اطلاعات بدست آمده در خصوص قتل قاضی جانی منصوری بدست اطلاعات سپاه به فرمان شخص خامنه ای .



بر اساس اطلاعات بدست آمده در خصوص قتل قاضی جانی منصوری بدست اطلاعات سپاه به فرمان شخص خامنه ای .
رژیم در روز سفر منصوری تلاش کرد که این جعبه ی سیاه را هر طوری شده به داخل کشور هدایت کند و راز و رمزهای جنایتهای رژیم که منصوری بخوبی از آن باخبر بود و اطلاعات کافی نیز در دست داشت به دست رسانه های بین المللی نه افتد  خلاصه دست به کار شد و مامورین را وارد روانی نمود و منصوری را به قتل رساند.


  بگذارید از اول ماجرا شروع کنیم قاضی جنایتکار بنابر درخواست پرفسور مجید سمیعی بعنوان مداوا وارد آلمان شدند و شخص دکتر سمیعی نیز شریک ماجرا بوده و خود را نیز پنهان نموده و در تلاش بوده که قاضی جنایتکار را از خود دور کند. 
 دکتر سمیعی شریک اختلاس و دزدیهای کلان میباشد و با اطلاعات سپاه و سپاه قدس رسما همکاری میکنند و بعنوان نماینده ای دزدان و آدمکشان رژیم آخوندی  در آلمان تمامی پولهای اختلاسگران را نزد خود پنهان کرده است ایشان همراه با چند وکیل ایرانی  و ۳ 
روانشناس ایرانی یکی در شهر کلن و بقیه در شهرهای هامبورگ و نوردهایدن وستفالن ودر شهرهای مختلف آلمان.
خلاصه روزنامه نگاران بدون مرز از قاضی جنایتکار شکایت نمودند و خیلی از پناهندگان سیاسی و شخص خودم نیز علیه قاضی جانی دست شکایت زدیم و قرار بر این بود که دولت و قاضی آلمانی دست به افدام علیه منصوری این جعبه ای سیاه بزنند که رژیم با همکاری مزدوران خارج کشوری خود  دست به تلاش زدند تا منصوری به سوی اروپایی شرقی بفرستند و این کار را کردند قرار بر ین بود قاضی جانی و جعبه ای سیاه جنایتهای رژیم آخوندی از راه رومانی به ایران سفر کنند اما فعالان سیاسی و زندانیان سیاسی سابق مانع رفتن منصوری شدند و دولت رومانی دستور توقف منصوری تا روشن شدن رای دادگاه صادر نمودند خلاصه رژیم به دست و پازدن افتاد و تلاشهای رژِیم برای بازگرداندن منصوری بیهوده شد. خلاصه رژیم به فرمان شخص خامنه ای دستور قتل منصوری در خاک رومانی صادر کرد و یک تیم هشت نفره به رومانی سفر کردند بلافاصله با ضخص منصوری تماس میگیرند و به ایشان اتمینان میدهند که برای نجاتش به رومانی آمده اند خود را بعنوان بستگان نزدیک خانوادگی منصوری معرفی میکنند و در روز ۲۰۲۰.۰۶.۱۸ در رائس ساعات ۸و ۴۵ دقیقه موفق میشوند که وارد اتاق منصوری در هتلی در بخارست بشوند و در همان روز تلاش میکنند که منصوری به داخل ایران منتقل کنند لاکن پلیس در هیج جا اجازه ی خروج به منصوری نمیداده اند به همین دلیل که رژیم میترسد که همه چیز لو برود و دوباره رژیم در منگنه بین المللیی قرار گیرد احتمال وجود داشت که منصوری به دادگاه لاهه تحویل داده بشود که برای سران جنایت پیشه ای آخوندی خطرناک میشده است در ساعات ۱۰و ۱۶ دقیقه تیم تروریستی منصوری را خفه میکنند وئ سپس از پنجره ای پشت هتل به پائین پرت میکنند و در بعد از چند ساعاتی از کشته شدن منصوری پلیس رومانی با خبر میشود و اعلام میکند که منصوری خودکشی کرده است اما ماجرا چیز دیگریست.

وقتی یکی از جعبه‌های سیاه فساد ابراهیم رئیسی و مجتبی خامنه‌ای توسط ساس حذف شد! ‏
قتل آخوند منصوری قاضی فراری قابل پیش‌بینی بود. پیشتر گفته بودیم افراد کلیدی پرونده طبری به سرنوشت سعید امامی دچار می‌شوند. یکی از منابع اسرار وابسته به خانواده لاریجانی که اسرار به فساد مجتبی خامنه ای و ابراهیم رئیسی را داشت، از بین رفت. دقت کنید اکنون رسانه‌های وابسته و صادراتی ها می کوشند افکار مردم را بر «خودکشی» و یا اینکه «او هیچ اطلاعاتی نداشته» متمرکز کنند.


خودکشی دادن یکی از شیوه های شناخته شده نظام آخوندی برای خلاصی از نفراتی مثل غلامرضا منصوری است این آخوندها بدتر از گرگ هستند این ها همان کسانی هستند مثل گیلانی و جنتی که پسران مجاهد خودشان را اعدام کردند!!!
به مزدوران اطلاعات آخوندها هشدار می دهم که عاقبت همه شما همین است!!!!
این جسد غلامرضا منصوری در داخل گونی است!!!
این درس عبرت برای کسانی است که به این نظام خدمت می کنند و ابلهانه فکر می کنند که آخوندها به آنها وفادار می مانند!!این همان نظامی است که خامنه ای که رفسنجانی او را رهبر کرده بود در استخر فرح کشت!!!
بیچاره ها عاقبت همه شما مزدوران همین است
 خامنه ای می خواست ادای مبارزه با فساد را در بیاورد ولی گندش در آمد!!!
خودکشی دادن غلامرضا منصوری یکی از آخرین افتضاحات دستگاه اطلاعات آخوندهاست!!
خودکشی دادن دیگر به یک شیوه معمول آخوندها تبدیل شده است!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر