Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ اسفند ۱, یکشنبه

مادر زینب جلالیان: خواستار واکنش جدی سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وضعیت دخترم هستم

 




مادر زینب جلالیان: خواستار واکنش جدی سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وضعیت دخترم هستم


▪️مادر زینب جلالیان در یک پیام ویدیویی ضمن اشارە بە اینکه دخترش بیگناه است، میگوید: ١٥ سال است که زینب را ندیده‌ام، او را از من دور کرده‌اند، من مادرم میخواهم دخترم را بار دیگر ببینم اما اجازه ملاقات با او را به من نمیدهند.


▪️او می‌افزاید، تاکنون اطلاعی از وضعیت دخترم ندارم، میگویند که زینب به کرونا مبتلا شده، به شدت نسبت به وضعیت سلامتیش نگران هستم.


▪️مادر زینب جلالیان در بخشی دیگر از سخنانش به عدم اجازه ملاقات زینب با وکیلش اشاره میکند و در اینباره از سازمان‌های حقوق بشری میخواهد که نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند.


▪️زینب جلالیان که در زندان یزد محبوس است، از روز چهارشنبه ٨ مردادماه ١٣٩٩ تاکنون از حق ملاقات‌های هفتگی و تماس‌های تلفنی محروم بوده است و در حال حاضر هیچ اطلاعی از او وجود ندارد.


▪️او زمستان سال ١٣٨٦ در جاده‌ کامیاران بە کرماشان بازادشت و سپس به اتهام عضویت در پژاک به اعدام محکوم شد. بعدها حکم اعدام در اثر فشارهای بین المللی به حبس ابد تغییر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر