Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۳ اردیبهشت ۳, دوشنبه

ژاکان باران توسط آرام مرادی همکار و همدست آقای علی جوانمردی سربه نیست شده است بر اساس اطلاعات رسیده آرام یک کلاهبردار و وسائیل خیلی از جوانان کرد کرماشانی را لخت کرده و موبایل و وسائل مردم را دزدیده است.

 



👇👇👇👇👇
حسین مرادی معروف به آرام مرادی 

تروریست و مزدور خودفروخته حسین مرادی
'



ژاکان باران  توسط  #حسین_مرادی معروف به آرام مرادی #آرام_مرادی همکار و همدست  آقای علی جوانمردی  سربه نیست شده است بر اساس اطلاعات رسیده  آرام یک کلاهبردار و وسائیل خیلی از جوانان کرد کرماشانی دزدیده است  و این جوانان تحت عنوان اینکه به خارج اعزامشان میکند    را لخت کرده و موبایل و وسائل مردم را دزدیده است.

آران مرادی عضو سپاه قدس در اقلیم کردستان خیلی را به وزارت اطلاعات تسلیم کرده است و همکار آقای علی جوانمردی میباشد

برای شکایت از این خلافکار موادفروش از راه اینترپول نیاز به اطلاعات بیشتر داریم



حسین مرادی بعنوان قاچاقچی موادمخدر و انسانفروشی در اقلیم کردستان عراق فعالیت میکند 

دوستان و همراهان همیشگی خصوصا در استان کرمانشاە، لطفا هرگونە اطلاعات هرچند جزئی در مورد محل اقامت حسین مرادی معروف بە آرام مرادی و نیز آدرس منزل و شمارە تلفن اعضای خانوادە وی دارید، در کوتاەترین زمان ممکن برایمان ارسال کنید.

این مزدور رژیم با همکاری تیم قاچاقچی مرتبط با رژیم جمهوری اسلامی، در ناپدیدسازی ژاکان باران نقش داشتە و از هرگونە 
پاسخدهی بە ما طفرە می‌رود.

امیدوارم ژاکان در راه اروپا باشد و گرنه این شخص دنیا برای خود و خانوادش نا امن خواهد شد .ژاکان بی کس نیست صدها رفیق و دوست و آشنا در سرتاسر جهان داره که همه حاضرن براش حتی هر کاری لازم باشه انجام دهند .پس اگر این شخص فکر میکند با ناپدید سازی ژاکان به موقیت های بالاتری از سپاه تروریستی کسب امتیاز میکند ،سخت در اشتباه است .چون با دستان خودش قبر خود و خانوادش را کنده چون خانوادش در ایران اولین هدف رفقای ژاکان قرار میگیرند خودشم به هر کشوری بره در امان نیست .این یک هشدار برای این شخص حیله گر بوده .بهتره قبل ناپدید سازی خانوادش ژاکان را برگرداند سر همان مکان زندگیش .

اطلاعات تکمیلی در مورد آرام مرادی، عامل ناپدیدسازی ژاکان باران، شاعر، فعال سیاسی و از اعضای موسس جنبش ژیان ایلام:

نام و نام خانوادگی: حسین مرادی مشهور بە آرام
نام پدر: علی مشهور بە علی خیاط
نام برادران: شهاب مرادی، شهرام مرادی
محل زندگی قبلی: دولت‌آباد کرمانشاە، اقلیم کردستان
محل زندگی کنونی: ایران، ترکیە
پیشینە طبق ادعای خود: فعالیت در سالهای گذشتە در حزب کوملە و اتحادیە انقلابی کردستان (یەکێتی شۆڕشگێڕانی کوردستان)
#ژاکان_باران_کجاست
#ناپدیدسازی_قهری
@arammoradi2525

فیلم اظهارات ژاکان باران قبل از حرکت بە‌ ترکیە در تاریخ چهارم مارس ۲۰۲۴ برابر با ۱۴ اسفند ۱۴۰۲. ژاکان باران در این فیلم در مورد آرام مرادی (شخص همکار نهادهای امنیتی رژیم) صحبت می‌کند.

https://rasuyab.blogspot.com/2019/09/blog-post_759.html

۳هفته از ناپدید‌ شدن #ژاکان_باران می‌گذره و هنوز هیچ خبری ازش نیست. نه روز از ربایش #فهیمه_سلطانی گذشته و همچنان هیچ خبری از وضعیتش نیست، صداش باشیم. #توماج_صالحی

هه‌نگاو ضمن تشکر از همبستگی‌هایی که تا کنون از برخی از فعالین و سازمان‌های حقوق بشری دریافت کرده است اعلام می‌کند، که وضعیت ژاکان باران هنوز روشن نیست و هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دسترس نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر