Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۳ فروردین ۲۶, یکشنبه

حمله ی رژیم ایران دیشب به سوی اسرائیل بر اساس یک توافق سری پشت پرده با ایالات متحده صورت گرفته است. چون خود وزیر خارجه ی رژیم ایران هم از راه عربستان سعودی و هم از راه سلطنت عمان با ایالات متحده در تماس بوده و تماسهای میان ایران و ایالات متحده صورت رفته است.

 

خیارباران شد اسرائیل از سوی ایران 




حمله ی رژیم ایران دیشب به سوی اسرائیل  بر اساس یک توافق سری  پشت پرده  با ایالات متحده صورت گرفته است. چون خود وزیر خارجه ی رژیم ایران هم از راه  عربستان سعودی  و هم از راه سلطنت عمان  با ایالات متحده در تماس بوده و تماسهای میان ایران و ایالات متحده صورت رفته است.

فکر کنم ایران اسرائیل را با  خیار مورد حمله قرار داده  است

اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق حمله نمود 5 تا 6 نفر را کشت اما ایران با 110 موشک و 300 پهپاد و 36 موشک کروز یک نفر هم نکشت این باید بدانیم زیر این کاسه نیم کاسه ی وجود دارد. 

و موشکهای ایرانی بیشتر به جای شلیک شده خالی از سکنه بوده و بیشتر برای کشتن مارمولکها شلیک شده است  همه یادتان میاد که در عین الاسد موشکهای ایرانی برای انتقام قاسم سلیمانی بیشتر تعدادی مارمولک را کشته بود.

ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین بسوی اسرائیل شلیک کرده که ۹۹%  این موشکها و پهپادها هنوز به اسرائیل نرسیده بودند توسط پدافند هوایی اسرائیل  نابود شدند در آسمان .

در عین حال کشورهای غربی خواهان ماندن جمهوری اسلامی هستند و نمیخواهند رژیم سرنگون بشود و چون رشوه در کار است خیلی از سیاستمداران غربی با پولهای که بعنوان رشوه از مسئولین ایرانی دریافت کرده اند  کارخانه ساخته و سرمایه دار شده اند.

رژیم ایران اولا جرئت حمله به اسرائیل نداشته و بدون چراغ سبز ایالات متحده  و حمله ی محدود بر اساس توافق انجام گرفته است و  برای روحیه دادن به نیروهای رژیم به رژیم این اجازه داده اند که دست به یک حمله ی محدود بزند.

و هیچ چیز دیگری درکار نیست چون حزب بایدن حزبی است که موسس جمهوری اسلامی میباشد

اگر کمی عمیقتر دست به تحلیل بزنیم  حمله ی رژیم یک بازی سیاسی و در عین حال  یک امتیاز بزرگی بین المللی به اسرائیل میباشد.

اسرائیل به دلیل جنگ غزه در زیر فشار بین المللی قرار گرفته بود و فشار طوری شده بود که دولت اسرائیل داشت کمکهای نظامی و تسلیحاتی بین المللی  را از دست میداد.

با این اقدامات جمهوری اسلامی  دوباره ورقه را به نفع اسرائیل برگردانده شد.

و این حمله صد در صد به نفع سیاست خارجی و کمکهای تسلیحاتی به  اسرائیل خواهند شد در سطح بین المللی .

ایالات متحده خودش میداند از چه راهی وارد بشود که شکافهای بین لمللی را ترمیم کند خیلی از کشورها خواهان توقف فروش تسلیحات به اسرائیل بودند  و اجازه دادن ایالات متحده به ایران تا به اسرائیل حمله کند  با نشاندادن چراغ سبز ایالات متحده این حمله صورت گرفته است و رژیم خودش هم بخوبی میداند که  این حمله باعث تقویت سیاسی و دیپلماتیک اسرائیل در سطح جهانی میشود و بازگرداندن کشورها که داشتند به اسرائیل پشت میکردند.  در حقیقت حمله ی رژیم ایران صد در صد به نفع اسرائیل تمام خواهند شد اگر اسرائیل به این حمله واکنش نشان دهد بدان یک توافق سی پشت پرده میان آمریکا و ایران و حتی  خود اسرائیل بوده است. رژی ایران برای تبلیغات و روحیه دادن به نیروهایش  از این عمل سود میخواهد به برد و از سوی دیگر اسرائیل در سطح بین المللی نیز پیروز خواهند شد. 

این چیز دیگر در این اینجا دست اسرائیل باز میگذارد که به تاسیسات اتمی ایران حمله کند دیگر نمیتواند محکومیت بین المللی در پی داشته باشد خیلی امتیاز در این حمله میتواند در دراز مدت به نفع اسرائیل و درکوتاه مدت به نفع رژیم آخوندی در منطقه.

هروقت دیدی که یک انتقامی طولانی شد بدان به طور سری و پشت پرده گفتگوهای میان طرفین وجود دارد. چون امیر عبداللهیان به  عمان رفتند و در آنجا با مسئولین  سلطنت عمان گفتگو کردند و مستقیم و یا غیر مستقیم با آمریکایها گفتگو های صورت گرفته و  نحوه ی عملیات را به اطلاع ایالات متحده رسانده اند. 

با درود ساموئیل کرماشانی

شب گذشته بیش از یک میلیارد دلار از جیب مردم ایران دود هوا شد

نتیجه‌اش چی شد؟




اینجا  پائین را نگاه کنید برای یافتن حقیقت

https://www.instagram.com/p/C5ox8CrRZsH/



خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات حکومت ایران به ایالات متحده قول داده‌اند «حمله تلافی‌جویانه» به اسرائیل به گونه‌ای باشد که باعث افزایش تنش نشود. جمهوری اسلامی حمله ده روز پیش به کنسولگری خود در دمشق را به اسرائیل نسبت می‌دهد.

این منابع به رویترز گفته‌اند که پیام تهران به واشنگتن توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و در جریان سفر روز یکشنبه او به کشور عمان، که به‌طور سنتی در چند دهه اخیر به عنوان یک واسطه بین تهران و واشنگتن عمل کرده، ابلاغ شده است.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده نیز از جمهوری اسلامی ایران خواسته است از موضع خود عقب‌نشینی کند و از طریق کشورهای مختلف به تهران پیام داده است که افزایش تنش به نفع هیچ کشوری، از جمله خود ایران، نیست.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در کنفرانس خبری روز پنجشنبه ۲۳ فروردین گفت این پیام‌ها از طریق تماس‌های تلفنی بلینکن با وزیران خارجه چین، عربستان سعودی و ترکیه طی ۲۴ ساعت گذشته به تهران داده شد.

سخنگوی کاخ سفید نیز، با تاکید بر این که آمریکا نمی‌خواهد درگیری‌ها در منطقه گسترش یابد، گفت «ما به ایران هشدار دادیم که از این حمله به عنوان بهانه‌ای برای تشدید تنش بیشتر در منطقه یا حمله به تأسیسات یا پرسنل آمریکا استفاده نکند.»

کارین ژان پیر که در کنفرانس خبری روز پنجشنبه خود با خبرنگاران صحبت می کرد، افزود «ما موضعمان را خیلی واضح به ایران منتقل کردیم. ما شفاف گفته‌ایم که از امنیت اسرائیل پشتیبانی می‌کنیم. تغییری در موضع ما ایجاد نشده است.»

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی روز چهارشنبه بدون اشاره به جزئیات، اعلام کرد امیرعبداللهیان با وزیران خارجه ⁧عربستان سعودی⁩، ⁧قطر⁩، ⁧امارات⁩ عربی متحده و ⁧عراق⁩ تلفنی گفت‌وگو کرده است. برخی منابع گفتند وزیران امور خارجه این چهار کشور عربی، پیام ایالات متحده را به جمهوری اسلامی منتقل کرده و نسبت به تنش‌افزایی حکومت ایران هشدار داده‌اند.

همزمان مقامات اسرائیل نیز اعلام کردند که برای هرگونه حمله مستقیم احتمالی به اسرائیل از خاک ایران آماده هستند و در صورت رخداد این حمله، با حمله مستقیم به ایران، این اقدام جمهوری اسلامی را تلافی خواهند کرد.

در ایران هم رهبر جمهوری اسلامی که یک روز پس از حمله ۱۳ فروردین که به اسرائیل نسبت می دهد گفته بود اسرائیل را «پشیمان خواهیم کرد»، روز چهارشنبه ۲۲ فروردین با تغییر لحنی آشکار، آن حمله را «اشتباه» دانست و گفت «اسرائیل باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر