Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۷, چهارشنبه

خبرگزاری ایرانی: بارزانی همدست اسرائیل و دشمن ایران و سوریه است


اگر رژیم جهل و جنون ایران بر ضد رئیس دولت کردستان آقای بارازانی باشد از این به پس ما همه بارازانی هستیم
ما از دولت اقلیم کردستان میخواهیم که لانه های جاسوسی و تروریستی رژیم تروریستی جنون اسلامی ایران را به بندند  و از کردستان اخراج کنند 
اینها با همدتسی گروه های اسلامی خودفروش و با همدتسی چند نفری که خود را به کام مولود افند نزدیک نموده بودند مولود را تسلیم لانه جاسوسی و تروریستی رژیم ایران نمودند در این اسم این شخص بنام شیرزاد عمر بعنوان فردی که نقش کلیدی داشته است آمده است.
خبرگزاری ایرانی: بارزانی همدست اسرائیل و دشمن ایران و سوریه است
یکی از روزنامه‌های ایران به نام «تهران» امروز خبری در ضدیت با بارزانی منتشر کرده و ادعا می‌کند که با اسرائیل روابطی دارد که راهبردی خصمانه را علیه ایران و سوریه دربر می‌گیرد. این روزنامه می‌نویسد:«نخست وزیر عراق از وجود اسناد حمایت اسرائیل از مسعود بارزانی خبر داده است. »

خبرگزاری دیپلماسی ایرانی به نقل از روزنامه تهران امروز نوشت: «منابع خبری منطقه کردستان عراق اعلام کرده‌اند که نوری مالکی در نشستی با کمیته سیاسی ائتلاف قانون، از وجود اسناد فراوانی خبر داد که بر حضور اسرائیلی‌ها در منطقه کردستان عراق و حمایت سیاسی و امنیتی آنها از شخص مسعود بارزانی دلالت دارند.»

این خبرگزاری می‌نویسد:«روزنامه مذکور نوری مالکی در این نشست تاکیده کرده است: با این اسناد محکم و بدون خدشه می توانم اثبات کنم که قصد مسعود بارزانی، سرنگونی دولت و ایجاد هرج و مرج و غوغا سالاری در عراق است. نخست وزیر عراق با اشاره به آشنایی‌اش با مشکلات مردم منطقه کردستان عراق گفت: من بیشتر از هر کسی دیگر می دانم مردم کردستان چه آزاری از ستم‌ها و تبعیض‌ها و فعالیت های بارزانی دیده‌اند و هنوز هم این مردم صبور، به دنبال راه چاره‌اند که خود را زیر بار دیکتاتوری قبیله ای مسعود بارزانی و خانواده‌اش که بر تاریخ کردستان عراق تحمیل شده‌اند، رها کنند. مالکی بر این نکته تاکید هم داشته است که پایبندی به قانون اساسی تنها راه ضمانت دستاوردهای عراق است و نمی‌گذارد افرادی عصیانگر و یاغی به ظلم و ستم و جور علیه مردمانش دست بزند و گفت‌وگو تنها راه حل مشکلات فعلی عراق است.»

دیپلماسی ایرانی می‌نویسد:« مالکی می‌تواند با ابزار اسرائیل ستیزی این رقیب قدرتمند را از صحنه بیرون کند. اما بررسی روابط و اقدامات بارزانی در کردستان عراق می‌تواند شمه دیگری از سخنان مالکی را نشان دهد. امری که طی سالهای گذشته به شدت مورد توجه قرار گرفته و حتی همسایه دیرین و کشوری که مدتها پناهگاه بارزانی بوده، یعنی ایران، را نیز آزرده سازد.»

خبرگزاری مذکور به «رفتار شناسی بارزانی و تعاملات با اسرائیل» پرداخته و می‌گوید:« آنگونه که شواهد نشان می‌دهد، اسرائیل از اواخر دهه 1960 روابط خود با قبیله بارزانی را برقرار کرده و چندی بعد نیز نشریه کرد اسرائیل را در اربیل پایگاه مسعود بارزانی منتشر کرده است. با اعلام منطقه پرواز در کردستان عراق در زمان صدام حسین، فضا برای اقدامات ویژه مساعد‌تر شد. در مقاله طرح «B» سیمور هرش روزنامه‌نگار نیویورک که در هفته نامه نیویورکر در ۲۸ ژوئن ۲۰۰۴ به چاپ رسیده است، حضور اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در کردستان عراق را افشا می‌کند.»

دیپلماسی ایرانی همچنین به نقل از این روزنامه, بارزانی را به انجام «فعالیت‌ها علیه مام وطن» متهم می‌کند و ادعا می‌کند:«فضای روابط با سقوط صدام حسین مهیا شد و روابط گستره سیاسی و اقتصادی نیز بدنبال آن آغاز شد. چندی پیش در برخی رسانه های منطقه خبر دادند که منصور بارزانی فرزند «مسعود بارزانی» از راکاد موفائیل فرمانده عملیات ویژه اسرائیل و بنیادین مونتاری هماهنگ‌کننده روابط اسرائیل و کردها! در اقلیم کردستان استقبال کرده است. برخی رسانه‌های عربی با انتشار این خبر و عکس آن اعلام کردند که این دیدار نزدیک یک و نیم ساعت طول کشید و طی آن تمامی راهکارهای موجود برای توسعه روابط دوجانبه نظامی و استفاده از تجارت اسرائیل در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت! اما روابط بارزانی با اسرائیل تا جایی پیش رفته که این منطقه اینک به عنوان یکی از مناطق اصلی برای ضربه زدن به ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.» همچنین در ادامه ادعاهای خود به نقل از روزنامه فیگاروی فرانسه می‌نویسد:«روزنامه فرانسوی (لوفیگارو) با ارائه دلایل و شواهد متعدد اعلام کرد که منطقه کردستان عراق به اتاق عملیات موساد برای ضربه زدن به عراق و سایر همسایگان این کشور تبدیل شده است. این روزنامه فرانسوی با انتشار گزارشی با ارائه ادله متعدد نوشت که شمال عراق اتاق عملیاتی موساد برای اجرای عملیات‌های مختلف علیه عراق و کشورهای همسایه آن است. همزمان با تحلیل روزنامه «لو فیگارو» فرانسه برخی منابع آگاه خبری در عراق فاش کردند که دستگاه جاسوسی موساد توانسته است گروه‌ها و شبکه‌های تروریستی را برای انجام عملیات جاسوسی و ترور در این منطقه یعنی کردستان عراق، مستقر کند.»

خبرگزاری دیپلماسی ایرانی در پایان گزارش خود که از روزنامه تهران نقل کرده, ایجاد یک دولت کردی را خواب و خیال می‌داند و می‌گوید:«همچنین به گفته هرش، هدف اصلی فعالیتهای رژیم‌صهیونیستی در شمال عراق، به‌وجود آوردن یک میدان حرکتی در مقابل ایران و سوریه و همچنین مقاومت کنندگان عراقی در این کشور می باشد. هرش حتی ادعا کرده است که اسرائیل به پیشمرگ‌های کرد آموزش های لازم برای آنکه اطلاعاتی درباره تاسیسات هسته ای ایران کسب کرده و در آن خرابکاری کنند، ارائه می دهد. حال این سوال پیش می‌آید که بارزانی چه رفتاری را در ورای این اقدامات دنبال می‌کند؟ کردها در طول مبارزه علیه صدام هموراه مورد حمایت ایران بودند تا جایی که بسیاری آنها را بخشی ازایران می‌دانند. بارزانی اگر در ذهن خود به این می‌اندیشد که می‌تواند در ورای این ارتباطات دولتی مستقل با حمایت یک دولت غیر عرب ایجاد کند، کاملا به بیراهه رفته است. سران اسرائیل به خوبی می‌دانند که آنها قادر به ایجاد دولت مستقل کردی نیستند لذا با دادن وعده‌های تو خالی ترجیح می‌دهند که از خاک منطقه کردستان به عنوان پایگاهی علیه ایران استفاده کنند.»

firatnews.com
////////////////////////

صدور حکم دو سال حبس برای هنرمند کرد
ملاتیه - دادگاه جرایم سنگین شهر ملاتیه فرهاد تونج, هنرمند کرد را به اتهام «تبلیغ برای جنبش کردی» به 2 سال زندان محکوم کرد. 
دادگاه جرایم سنگین شهر ملاتیه دیروز در جلسه‌ رسیدگی به پروند تونج, با حضور وکیل فرهاد تونچ، وی را به اتهام اینکه در میتینگ‌هایی که در انتخابات و 1 می برگزار شد، به مدح ابراهیم کایپاکایا پرداخته و بدین صورت برای حزب کومونیست مارکسیست (MKP) دست به تبلیغ زده است به دو سال حبس محکوم کرد. فرهاد تونچ تمامی اتهامات وارده را رد کرد. ارجان کانار وکیل فرهاد تونچ نیز بیان داشت که آنها به این رای دادگاه اعتراض خواهند کرد.
-----------------------

 

گردهمايی بزرگ در پاريس و جنون گاوی خامنه ای
زوزه های وحشت در ارگانهای سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندي

کيهان خامنه ای - خبرگزاری حکومتی ايسنا – ارگان دبيرمصلحت نظام آخوندي– 6تير۱۳۹۱:
به گزارش ايسنا، روزنامه کيهان نوشت: مريم رجوی که در پاريس سخن می گفت، اظهار داشت: بيرون آمدن سازمان مجاهدين از فهرست گروه های تروريستی آمريکا، باعث خروج از وضعيت بن بست فعلی در موضوع (پادگان) اشرف می شود. انتقال به کمپ ليبرتی طراحی شده بود تا يک کمپ موقتی برای انتقال باشد و اعضايی که به آنجا منتقل می شوند به کشور ديگری انتقال يابند اما پس از گذشت 4ماه حتی يک مورد صورت نگرفته است.
وی همچنين آمريکا را متهم به نرمش در مقابل جمهوری اسلامی کرد و گفت: آمريکا و کشورهای غربی با نرمش بی ثمر و فراهم کردن انواع مشوق ها برای رژيم، يک دهه را از دست داده اند. توقف تهديدهای اتمی ايران فقط با تغيير رژيم امکانپذير است و آنها بايد از ما حمايت کنند.
يادآور می شود بنا بر اعلام برخی اعضای جدا شده، «سياهی گروهان» (!) ميتينگ های اين سازمان به واسطه تطميع برخی افراد سرگردان و وعده چند روز هتل و کمک هزينه سفر تفريحی سرپا می شود.

خبرگزاری اطلاعات آخوندی-5تير۱۳۹۱- ”گينگريچ“ کانديدای راه نيافته جمهوريخواه به انتخابات رياست جمهوری آمريکا و رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريکا روز گذشته در جمع گروهی از مجاهدين در پاريس خواستار تغيير نظام جمهوری اسلامی ايران شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، گينگريچ که به دعوت مجاهدين به پاريس سفر کرده بود با حضور در جمع آنها، هدف واقعی آمريکا از وارد کردن فشار به نظام جمهوری اسلامی ايران به بهانه توقف برنامه هسته يی ايران را افشا کرد.
وی اظهار داشت: هدف ما مقابله با برنامه هسته يی ايران و تروريسم نيست هدف اصلی ما تغيير رژيم ايران است.
گينگريچ در ادامه سخنانش به مريم رجوی گفت: شما و جنبش شما ظرفيت تغيير دادن نظام جمهوری اسلامی ايران و برقراری دموکراسی در ايران را داريد. اين سخنان گينگريچ در حالی مطرح می شود که مجاهدين هنوز در ليست گروه های تروريستی وزارت خارجه آمريکا قرار دارد.
سرکردگان مجاهدين برای خارج کردن نامشان از ليست گروه های تروريستی تلاشهای وسيعی را آغاز کرده اند و در همين راستا با پرداخت پول به بسياری از مقامات سابق سياسی و نظامی آمريکا خواستار حمايتهای آنها از اين گروهک شده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران 3تير ۱۳۹۱ -گروه بين الملل / حوزه آمريکا، اروپا: همزمان با فضا سازی رسانه های غربی عليه ايران بعد از مذاکرات مسکو، مريم رجوی از ديدگاه آمريکا و غرب در قبال برنامه هسته يی ايران انتقاد کرد.
به گزارش فارس به نقل از رويترز، مريم رجوی که در فرانسه به سر می برد در اظهاراتی خواستار توقف اقدامات به گفته وی بی نتيجه غرب عليه ايران و حمايت از گروه های مخالف جمهوری اسلامی ايران شده است.
مريم رجوی همچنين آمريکا را متهم به تعلل در خارج کردن اسم گروه آنها از ليست گروه های تروريستی کرد.
رجوی در سخنرانی خود در پاريس گفت: کشورهای غربی يک دهه را با مماشات در برابر جمهوری اسلامی ايران از دست دادند و آن را با مذاکرات بی حاصل سپری کردند.
رجوی همچنين گفت: متوقف کردن تهديد هسته يی جمهوری اسلامی ايران فقط از طريق تغيير رژيم اين کشور امکانپذير است.
روزنامه صهيونيستی ”هاآرتص“ با انتشار مقاله يی به ”ميت رامنی“ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات رياست جمهوری آمريکا توصيه کرد که با مجاهدين همکاری کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر