Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۳, چهارشنبه

در خصوص رژیم آخوندی و جنایتهای این رژیم در حق به مردم ایران و مردم سوریه و یمن و عراق از هیچ کسی پوشانده نیست.

 






در خصوص رژیم آخوندی و جنایتهای این رژیم در حق به مردم ایران و مردم سوریه و یمن و عراق از هیچ کسی پوشانده نیست.

در این رابطه میخواهم این را بیان کنم که رژیم ایران یکی از دروغگوترین رژیمهای است که در جهان بعنوان شهردروغ معروف است. در تمامی کشورهای جهان امروز بطور رایگان واکسن کرونا در اختیار شهروندانشان قرار میدهند اما رژیم ضد ایرانی و دروغگوی ولی وقیح بیان میکنند چون در لیست سیاه قرار دارند خریدن واکسن کرونا منتفی شده است و خوب  این یک پیام آشکار برای قتلعان مردم ایران اسنت.


از سوی دیگر این رژیم فاسد پول دارد برای یمن و عراق سوریه و لبنان و فلسطین ارسال کند اما پول ندارد واکسن کرونا برای ملتی که به این رژیم رای داده اند و در کشور خودشان زندگی میکنند بخرد. این رژیم بزرگترین دشمن ایران و ایرانی است..

بر اساس اطلاعات بدست آمده ایران بزرگترین فروشنده ی اعضای بشری است در جهان مثل گلیه قلب و تخم دان و بقیه ی اعضای بدن انسان.

خوب باید این از کجا بدست بیاورد به نظر شما؟ بعضی از این اعضای بشری متعلق به اعدامیهاست و یا اعضای بدن کودکان  سنیهای سوری و  اعضای بدن سنیهای عراقیست و یا اعضای بدن کودکان یمینیست و یا اعضای بدن کودکان ربوده شده ایرانیست که بدست سپاده ربوده میشود و بقتل میرسند و اعضای بدن این کودکان را در می آورند و در بازرهای سیاه میفرشوند.

از سوی دیگر آنچه امروز در ایران پیش میرود یک جنایت علیه بشریت است و  امروز ما میبنیم که هشتاد در صد مردم ایران زیر خط فقر هستند و تنها سرداران سپاه تروریستی و آخوندهای روانی و مالیخولیای و مزدورانشان خوشگذرانی میکنند با پول و ثروت ملتهای تحت ستم ایران.

حالا رژیم اعلام کرده است که قرار است واکسن مرگ به ایران وارد کند که میتواند نصف جمیعت ایران را قتلعام کنند سردمداران و دژخیمان آدمکش آخوندی.

بنابر این مردم ایران باید هشیار باشند به ما اطلاع بدهند تا ما هم در اینجا از راه دادگاه بین المللی سران رژیم و مسببین این جنایت را ت=حت تعقیب بین المللی قرار دهیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر