Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ آذر ۲۹, شنبه

یک سوئدی که نخواسته که نامش فاش شود در یک پیام کوتاه توضیح داده است که جواد ظریف با وزیر خارجه سوئد به مدت یک ساعت تلفنی صبحت کردند

 


یک سوئدی که نخواسته که نامش فاش شود در یک پیام کوتاه توضیح داده است که جواد ظریف با وزیر خارجه سوئد به مدت یک ساعت تلفنی صبحت کردند و در خصوص حبیب اسیود و از وزیر خارجه سوئد خواسته است که دولت سوئد اگر اسد الله اسدی دیپلمات تروریست رژیم را آزاد کند همه چیز حل و فصل میشود. وزیر خارجه سوئد هم به رژیم ایران قول داده است که از کانالهای مختلف با وزیر خارجه بلژیک تماس خواهند گرفت و خواستهای جواد ظریف را به گوش مسئولین بلژیکی خواهند رساند.


همان منابع گفتند میان وزیر خارجه سوئد  با وزیر خارجه نظام آدمکش آخوندی مالکش نظان جواد ظریف به مدت یک ساعت گفتگو کرده اند. این منابع از سوی خبرگزاریهای رژیم نیز تائید شده است. و رژیم ایران و خبرگزاریهای دروغین آن خبر را وارونه به گوش مردم رسانده اند و تماس تلفنی بیشتر در خصوص ربودن حبیب الله اسیود و تبادل او وجمشید شارمهد با اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی بوده است و در طول یک ساعاتی که گفتگو کرده اند بیشتر ایران این پیشنهاد را کرده اند که ایران با سوئد همکاریهای گذشته را ادامه بدهند و در این خصوص رژیم پیشنهاد همکاری امنیتی نیز به وزیر خارجه ی سوئد کرده است. 

خبر زیر در سایت رژیم منتشر شده و دولت سوئد این را رد نکرده اند و تائید کرده اند.

گفت وگوی تلفنی ظریف با وزیر خارجه سوئد


به نقل از ایرنا به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «محمد جواد ظریف» و «آن لینده» وزیر امور خارجه سوئد ساعتی پیش به صورت تلفنی ساعتی با یکدیگر گفت‌وگو کردند. 


وزرای امور خارجه ایران و سوئد آخرین تحولات بین‌المللی، موضوعات منطقه‌ای، تحولات مربوط به برجام و همچنین روابط دوجانبه و کنسولی میان دو کشور را در این گفت‌وگو مورد تبادل نظر قرار گرفت.


طرفین در این گفت‌وگوی تلفنی، بر همکاری و رایزنی در زمینه برقراری صلح و امنیت و ضرورت ارائه کمک‌های انساندوستانه در یمن و افغانستان تاکید کردند.


به گزارش ایرنا، وزرای امور خارجه ایران و سوئد در چهارم آذر ماه نیز در تماس تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو گرده بودند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر