Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۴, پنجشنبه

دقایقی پیش شخصی مشکوک با پیش شماره ایران که خود را صابرین الطرفی معرفی کردند چند باری از راه واتس آپ که شماره بنده در دست رس همگان و بر روی وب سایتهای بنده قرار دارد تماس گرفته اما بنده به دلایل امنیتی جواب ندادم تنها از راه نوشتار بهش گفتم چکاره هستند اول فکر کردم بچه های خودمونی هستند گفتم من در مهمانی هستم توان جواب دادن ندارم و شما اسمتون چیست و برای چه با من تماس گرفته اید؟ دیگر چیزی نه نوشتند تنها چند تصویر ارسال کردند و تصاویر نوشتهای بنده با این فرد مشکوک میتوان در این تصویر بالا مشاهده کرد همین که شماره را مشاهده میکنید در تصویر


 

دقایقی پیش شخصی مشکوک با پیش شماره ایران که خود را صابرین الطرفی معرفی کردند چند باری از راه واتس آپ که شماره بنده در دست رس همگان و بر روی وب سایتهای بنده قرار دارد  تماس گرفته اما بنده به دلایل امنیتی جواب ندادم تنها از راه نوشتار بهش گفتم چکاره هستند اول فکر کردم بچه های خودمونی هستند گفتم من در مهمانی هستم توان جواب دادن ندارم و شما اسمتون چیست و برای چه با من تماس گرفته اید؟  دیگر چیزی نه نوشتند تنها چند تصویر ارسال کردند و  تصاویر نوشتهای بنده با این فرد مشکوک میتوان در این تصویر بالا مشاهده کرد همین که شماره را مشاهده میکنید در تصویر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر