Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۴, پنجشنبه

عید میلاد مسیح به همه عزیزان مبارک باد

 




عید میلاد مسیح بر همه عزیزان مبارک باد سال 2020 سالی پر از درد و رنجها برای انسانیت بود از سوی دیگر ویروس کرونا و از سوی دیگر تروریزم و حمله تروریستی در اتریش و فرانسه بود  . اعدامهای پیا پی در ایران.

در سال 2020 سالی پر از درد و رنج برای بشریت بخصوص ملتهای تحت ستم ایرانی بود.


رویدادهای مهم خبری جهان در ماه می 2020



ویروس کرونا که نخستین بار در دسامبر 2019 در ووهان چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در حدود 210 کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد، همچنان یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی کشورها است.

ویروس کرونا که نخستین بار در پایان سال 2019 در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین ظاهر و طی مدت کوتاهی تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد و تحولات مربوط به آن رویدادهای مهم خبری ماه می را نیز تشکیل می‌دهد.


درحالی که برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس قرار است برخی از نشست‌های بین‌المللی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شود، بسیاری از برنامه‌های از پیش‌ برنامه‌ریزی شده نیز به زمان دیگری موکول یا لغو شده اند.


برخی از مواردی که قرار است ماه جاری در دستور کار دولت‌ها قرار بگیرد به شرح زیر است

در این سال که رو به پایان است از انسان ربایی رژیم آخوندی گرفته تا کرونای ولایت و ویروس کرونا چونکه کرونا هنوز پا به پای کشتار آخوندها نگذاشته است  فقط در عراق 400000 هزار نفر بدستور رهبری ولی وقیح قتلعام شدند و در سوریه سپاه تروریستی قدس در کشتار و در اوردن اعضای بدن کودکان سوری باز هم جنایتی دیگر و کشتار مردم ایران و سرکوب خونین متعراضین سال گشذته و قتلعام در یمن و خیلی جاهای دیگر  هنوز کرونا پا را به پای آخوندهای دجانی نگذاشته است از نظر انسانکشی . 340000 هزار کودک سوریه بدست رژیم آخوندی قتلعان شدند و اعضای بدن این کودکان توسط حزب الله و سپاه قدس در بازارهای سیاه فروخته شد.



روح الله زم روزنامه نگار متنقد در عراق با حیله گری آخوند پوشالی علی جنایتکار سیستانی به عراق کشانده شد و ربوده شد اما در این سال ایشان بدست جانوران بیت خامنه ای به قتل رسید. الان برای ما روشن شد که نائیب رئیس فردراسیون بین المللی روزنامه نگاران مزدور رژیم آخوندی است باید شناسایی بشود.




در همین سال دو انسان ربای دیگر توسط رژیم فاسد آخوندها با همکاری باندهای مجرمین موادمخدر بین المللی  جشمید شارمهد با همکاری یک پرستوی اطلاعاتی بنام شهلا و با همکاری فردی بنام  پرویز در دوبی ربوده شد و تحویل نهادهای تروریستی امنیتی رژیم تروریستی آخوندها داده شد.





در استانبول ترکیه حبیب اسیود رهبر پیشین جنبش رهایبخش اهواز باهمکاری  پرستوی بنام صابرین الطرفی و یا صابرین سعیدی به ترکیه کشانده شد از سوئد سپس رژیم با همکاری باندهای مجرمین بین المللی به ایران انتقال داد و در یک نمایش پوشالی سراپادروغین از چیزی بنام سربازان گمنام امام پوشالی و خیالی زمان نامبردند که بعدش روشن شد این سربازان گمنام همان مجرمان قاچاقچیان موادمخدر بین المللی هستند و سربازان امام زمان کسانی کثیف هستند که این امام زمان وجودخارجی ندارد و دروغی بیش نیست و خیالی باطل است با زور به اذهان ایرانیان میخ کوب میکنند این آخوندهای جانی.





خبری که خیلی مهم بود محاکمه دیپلامات تروریست رژیم ایران اسدالله اسدی  با همدستانش در بلژیک بود که جهان را تکان داد که به بیست سال زندان محکوم شده است. 

حمله ای تروریستی در فرانسه و قتل معلم تاریخ و چند نفر دیگر توسط مسلمانهای افراطی و تروریست  که آقای ساموئیل پاتی بدست یک فرد کور اندیش کثیف چیچینی به طور فجیعی به قتل رسید.

و حمله ای تروریستی مسلحانه در وین پایتخت اریش توسط اسلامیستهای طرفدار اردوغان که منجر به مجروح شدن و کشته شدن چند نفر شد.

کنفرانتس اونلاین مقاومت ایران که لانه زنبورهای تهران را درهم کوبید و ترس رژیم  آخوندهای جانی از سرنگونی چندبرابر شد.

هلاکت پاسدار فخریزاده که رژیم آخوندی هارتو هورت میکرد که انتقام سخت میگیرد اما چون اسرائیل این مهره را به هلاکت رسانده بود رژیم هم میداند اگر دست به هر عملی بزند به نابودی کامل نظامش ختم میشود سکوت و احمد یا احمق خاتمی گفت کشته .شدن فخریزاده به خدا میسپاریم یعنی کشک.

فقر در ایران به هشاد در صد رسید فقر و فلاکت هر روز چند برابر میشود زندگی کارگران بدتر و بدتر شده.

ایران  در اشغال یک مشت وطن فروش به روایت تصویر.



.دقیقا مردم به افراد نالایق رای میدهند و چهل و دو سال است به مردم دروغ گفته میشود چینیها آمدند تمامی بذر خاویار را با خودبردند تا در کشور خود خاویار تولید کنند و بذر پسته گردو همه ی داریهای زندگی مردم ایران بالا کشیدند اما آخوندها انگار نه انگار در چندسال آینده اقتصاد ایران بدتر خواهند شد. چون چینیها مثل زالو دارند تمامی منابع مهم ایران را بالا میکشند و از اینطرف آخوندها میگویند ما با آمریکا مشکل داریم اما با چین و روسیه مشکل نداریم به طور واضحتری بگویم رژیم آخوندها با دموکراسی و حقوق بشر مشکل دارد چون آنچه در غرب هست دموکراسی آزادی بیان است. در ایران شخصی بخاطر یک مقاله اعدام میشود به خاطر یک انتقاد از رهبرنالایق و نادان کشور انتقاد کند اعدام میشود پس این را فراموش نکنیم که ایران در اشغال یک مشت آدمکش قرار دارد هروقت هم مردم ایران برایآزادی و مطالبه حق خود بکنند راحت حشد الشعبی حزب الله و یا نیروهای فاطمیون و زینبیون وارد ایران میکنند آخوندها برای سرکوب بیرحمانه مردم معترض تحت ستم ایرانی خوب وقتیکه دولت ضد ملی درحاکمیت است و برای ماندن خود در قدرت برای سرکوب مردم خودش ازبیگانگان استفاده میکند مثل این میماند که یک گروه از یک کشوردیگر آمده اند و ایران را اشغال کرده اند.

با درودهای فراوان اگر چیزی یادمان رفته لطف کنید در کامنتهایتان بهش اضافه کنید پس

ساموئیل کرماشانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر