Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۸, دوشنبه

دقایقی پیش شخصی مشکوک با پیش شماره ایران که خود را صابرین الطرفی معرفی کردند چند باری از راه واتس آپ که شماره بنده در دست رس همگان و بر روی وب سایتهای بنده قرار دارد تماس گرفته اما بنده به دلایل امنیتی جواب ندادم تنها از راه نوشتار بهش گفتم چکاره هستند اول فکر کردم بچه های خودمونی هستند گفتم من در مهمانی هستم توان جواب دادن ندارم و ازش سئوال کردم که اسمتون چیست و برای چه با من تماس گرفته اید تصاویر نوشتهای بنده با این فرد مشکوک میتوان در این تصویر بالا مشاهده کرد همین که شماره را مشاهده میکنید در تصویر. #ayatollahcorona_viruses

 



دقایقی پیش شخصی مشکوک با پیش شماره ایران که خود را صابرین الطرفی معرفی کردند چند باری از راه واتس آپ که شماره بنده در دست رس همگان و بر روی وب سایتهای بنده قرار دارد تماس گرفته اما بنده به دلایل امنیتی جواب ندادم تنها از راه نوشتار بهش گفتم چکاره هستند اول فکر کردم بچه های خودمونی هستند گفتم من در مهمانی هستم توان جواب دادن ندارم و ازش سئوال کردم که اسمتون چیست و برای چه با من تماس گرفته اید تصاویر نوشتهای بنده با این فرد مشکوک میتوان در این تصویر بالا مشاهده کرد همین که شماره را مشاهده میکنید در تصویر. #ayatollahcorona_viruses

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر