Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ آذر ۳۰, یکشنبه

جنایت علیه بشریت در ایران توسط سردمداران نظام گندیده آخوندهای جانی و آدمکش.

 


جنایت علیه بشریت در ایران توسط سردمداران نظام گندیده  آخوندهای جانی و آدمکش.

رژیم جمهوری جنون خونخوار آخوندی تا قبل از اینکه واکسن کرونا بیاید ادعا میکردند که اگر واکسن باشد میشود از مبتلایان به کرونا جلوگیری کرد. 


اما حالا که واکسن کرونا آمده است و خیلی از کشورها دارند رایگان در اختیار هموطنانشان قرار میدهند اما رژیم ضد مردمی و ضد بشری آخوندی با این ادعا که ما در تحریم هستیم توان خریدن واکسن نداریم لاکن توان ارسال پول و مهمات به سوریه و یمن و فلسطین و عراق  و لبنان دارند. این رژیم صد در صد ضد مردمی است و دارد با جان ملت بازی میکنند.

در حالیکه دولت ایالات متحده آمریکا بارها اعلام کرده است که تنها رژیم ایران تحریم تسلیحاتی میباشد ایران را از نظر داروی و موادغذایی تحریم نیست اما سران رژیم  دارند بر ملت فاشار وارد میکنند و به ملت خویش نیز دروغ میگویند و فکر میکنند که با این حیله بازی که موادغذای برای لبنان فلسطین و یمن و عراق و سوریه ارسال میکنند اگر هم کسی اعتراض کرد به جرم جاسوس بیگانه و نمیدانم امنیت کشور محاکمه میشود و یا میگویند این چیزهای که برای لبنان و یا عراق ارسال شده اینها مال بیت المال است.

 بازی با زندگی مردم چیز آسانی نیست و حتی جامعه جهانی نیز میتواند سران نظام را تحت تعقیب قرار دهد به خاطر جنایت علیه بشریت و نخریدن واکسن و کرونا خودش نوعی جنایت علیه بشریت است که توسط رژیم آخوندهای جنایت پیشه علیه ملتهای تحت ستم ایرانی اعمال میشود.

مردم عزیز ایران و ملتهای تحت ستم ایرانی هیچ گاه به حرفهای دروغین این نظام ضد انسانی باور نکنید و باید برخیزید دست در دست هم قرار بدهید تا این نظام کثیف ضد انسانی را سرنگون بشود و بجای این نظام دیکتاتوری مذهبی یک نظام دموکراتیک بر قرار بشود هیچگاه به تبلیغاتهای صدا وسیمای جهل  باور نکنید که اگر انقلاب بشود این این میشود و آن میشود دروغ است چنین نخواهند شد.

با درود کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر