Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ دی ۶, شنبه

این انفجار صد در صد کار رژیم تروریستی آخوندی است و از راه آمریکای جنوبی طرح ترور را ریخته است و این بعنوان انتقام قاسم کودک کش در آمریکا انجام داده است رژیم ایران

 




نشویل؛ حجم بی‌سابقه مواد منفجره/بقایای جسد انسان

این انفجار صد در صد کار رژیم تروریستی آخوندی است و از راه آمریکای جنوبی طرح ترور را ریخته است و این بعنوان انتقام قاسم کودک کش در آمریکا انجام داده است رژیم ایران

شبکه سی ان ان به نقل از بازرسان آمریکایی گزارش داد: مقدار مواد منفجره ای که در انفجار نشویل استفاده شده، تا به حال در آمریکا بی سابقه بوده است.


در همین حال خبرگزاری رویترز نوشت: در حالی که پیشتر مقامات پلیس اعلام کرده بودند که مطمئن نیستند که کسی در این خودرو حضور داشته، اما بعدا کارآگاهان پلیس گفته‌اند که در محل انفجار بقای جسد انسان کشف شده است. رئیس پلیس نشویل هم می‌گوید آزمایش دقیق از این بقایا کشف شده در حال انجام است.


به گزارش رادیو فردا، مقامات پلیس محلی و فدرال هنوز توضیحی در خصوص انگیزه احتمالی این انفجار ارائه نکرده اند و هنوز هیچ گروه یا فردی و مسئولیت آن را به عهده نگرفته است.


این در حالیست که پلیس نشویل با انتشار اولین تصویر از خودروی بمب‌گذاری شده در این شهر در حساب توییتر خود از شهروندان خواسته اگر اطلاعاتی از این خودرو ون دارند به پلیس اطلاع دهند. (عکس کنار)


پلیس این انفجار را عمدی دانسته و یک معاون پیشین اف.بی.آی هم گفته: انفجاری در این ابعاد احتمالا به‌عنوان اقدام تروریستی مورد تحقیق قرار می‌گیرد.


در همین حال اعلام شد که سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا به طور موقت پروازها به فرودگاه نشویل در ایالت تنسی را متوقف کرده است. دلیل توقف پروازها، قطع شدن خطوط ارتباطی به دلیل انفجار در این شهر است.


در حادثه انفجار در شهر نشویل ایالت تنسی سه نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. به گفته پلیس آمريکا، انفجار هولناک امروز عمدی بوده استب. (فیلم زیر)


نائب رئیس اسبق اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در واکنش به حادثه انفجار نشویل گفت: واضح است حادثه شهر نشویل ناشی از انفجار یک بمب قوی و بزرگ بوده است.. این انفجار احتمالا 99% کار رژیم ایران بوده چون به سالروز قتل قاسم کودک کش نزدیک میشویم 


خبرنگار ان‌‌بی‌سی نیوز در توئیتري نوشت: ترامپ در جریان انفجار شهر نشویل قرار گرفته است.


رسانه‌های محلی اعلام کردند: پلیس آمریکا تحقیقات در خصوص انفجار در مرکز شهر نشویل ایالت تنسی را آغاز کرده و اين تحقيقات همچنان ادامه دارد. این انفجار عمدی بوده است و اف بی آی و سایر نهاد‌های فدرال در تحقیقات مشارکت دارند.


پلیس همچنین اعلام کرد گزارش‌هایی در مورد حضور یک خودرو مشکوک در منطقه وقوع حادثه دریافت کرده است.


مسئولان پلیس شهر نشویل در نشست خبری افزودند: این حادثه غافلگیر کننده بود و به نظر می‌رسد یک بمب در مکان حاثه منفجر شده است. چند عابر پیاده قبل از وقوع انفجار از محل دور شدند. یکی از نیرو‌های ما به خودرو منفجر شده مشکوک شد و از نیرو‌های خنثی سازی بمب خواست خود را به محل حادثه برسانند.


گزارش‌های اولیه حاکی است چند خودرو مشکوک دیگر در محل حادثه حضور داشته اند. مقامات محلی، منطقه اطراف حادثه را تخلیه کردند و از اهالی منطقه خواستند منازل خود را تخلیه کنند.


شبکه تلویزیونی دابلیو کی آر ان آمریکا نيز به نقل از یک شاهد عینی گزارش داد: لحظاتی قبل از انفجار صدای تیراندازی شنیده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر