Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

کچە کوردێک بە ناوی ئێلاهە محەممەد ئابادی تەمەن 24 ساڵ لە بەندیخانەی

کچە کوردێک بە ناوی ئێلاهە محەممەد ئابادی تەمەن 24 ساڵ لە بەندیخانەی
عیشرەت ئابادی ئێران لە کاتی ئەشکەنجەی هێزەکانی ئیتلاعاتی کۆماری ئیسلامی
گیانی لە دەست دا . دواتر هێزە مرۆڤ کوژەکانی کۆماری ئیسلامی جەستەی
ئێلاهە دەبەنە کوورەیەکی خشتە سازی و لەوێ دەینێژن . بەڵام ئەم کارەساتە
دڵتەزێنە لە لایەن چەند کەسێکی مەدەنیەوە ئاشک...ر
ا دەبێت . هەر بۆیە هێزە
سەرکوت کەرەکانی ئیتلاعات پاش 4 رۆژ جەستەی شەڵاڵی خوێنی ئێلاهە لە ژێر گڵ
دەردێنن و دەیسووتێنن . تا بە خەیاڵی خۆیان کۆتایی بەم چیرۆکە بێنن .

بەختەوەرانە کارەساتی ئێلاهە ئاشکرا بوو .

شایانی باسە بە پێی قسەی پزیشکانی پسپۆر ئێلاهە بە کەرەسەیەکی گەورە وەکوو
بتڵی پێبسی دەسترێژی سێکسی کراوەتە سەر و پاشان بە شێوەیەکی ڕەندانە
ئەشکەنجە دراوە

-------------------------------------------------------------------------
پیاو باڵا دەستە بەسەر ژنانەوە، ئەگەر ژن خوار و خێچی نواند، ئەوە پیاو گەورەو سەرۆکە و دادوەر و تەمبێکەرێتی. چونکە پیاوان لە ژنان باشتر و بەڕێزترن، پیاو لە ئافرەت چاکترە لە بەر ئەوەشە کە پەیامبەرایەتی تایبەتمەند بوو بە پیاوان . تفسیر ابن کثیر النسا
--------------------------------------------------
شهر کرمانشاه در بین احزاب امروزی کرد و سبقط گرفتن رهبران سیاسی این احزاب برای جا ی پا بازکردن و نفوز نمودن در این شهر با سبک خود و طوری که دور از منافع ملی و فقط و فقط در منافع شخصی نه هیچ خدمتی به مردم این مناطق نمیکنند بلکه نوعی دو دستگی و دشمنتراشی به نفع فرقه گرائی میشود متاسفانه
ه من به هیچ عنوان تبلیغ برای هیچ حزب دیگری نمیکنم و مسائل روانشناسی با روح و روان فرد سر و کار دارد که فرقی نمیکند سیاسی است و یا غیر سیاسی مسائل روانشناسی نقشش هست من در هیچ جای از نوشتهایم برای هیچ حزب دیگری تبلیغات نه نموده ام و نمیکنم این کار من نیست و نمیخواهم خودم را هم گیل کنم و مسائل جامعه را دنبال نکنم بلکه خیلی با دقت مسائل روانشناسی احزاب سیاسی و هدفشان را دنبال میکنم در و اول تا آخر میدانم چی دارند میکنند این احزاب و من میگویم اگر ما ملت کرد این همه انرژی ای که صرف دشمنی با خودمان میکنیم صرف کارهایمان علیه دشمن میکردیم حالا مثل ملتهای دیگر صاحب دولت خودمام بودیم
.
بله من باور صد درد صد به آزادی و دموکراسی دارم اولا من در سال 57 میدانی چند سالم بود 2 سالم بود هیچی از سال 57 یادم نیست اما بنابر تجارب خودم و مطالعاتم توانستم خیلی چیزها را بدست بیاورم اما احزاب سیاسی خودمان خصومت بین خود را مقدمتر از خصومت با دشمن اصلی میدانند در نشستها و تجمعات خویش یا حمله به یک دیگر است و یا برنامه ریزی برای خرد کردن یکی از برادران خویش میباشد برای مثال احزاب سیاسی خودمان برای اینکه در بین کردها مرز درست کنند علنا با حزب حیات آزاد کردستان دشمنی میکنند این به هیچ عنوان با اصول دموکراتیک همخوانی ندارد و تبلیغات احزاب خودمان بیشتر دشمنی با خودمان میباشد تا با دشمن در بین کردها مرز درست میکنند و منافع حزب گرائی مهمتر از ملی میدانند و این به هیچ عنوان من اسمش نمیگذارم دموکراسی وقتیکه ترور شخصتی در آن باشد یکی از کارهای احزاب سانسور و نوعی من ناخودآگاه و ایگویستی حاکم است در بین رهبران و تبلیغات آنها در راه برقراری دوستی آشتی و منافع ملی نیست
بلکه تبلیغات آنها در راه تفکیک و فرقه و فرقه گرائی است تا منافع ملی من خیلی با دقت حرکات آنها را مورد مطالعه قرار میدهم و دنبال میکنم فکر کنم اگر به پروفایل من مراجعه کنید میدانید هدف من چیست
/
راحل من فکر کنم در اونه منگ خودم نوشته ام و راه حل این است منافع حزب گرائی و فرقه گرائی کنار گذاشته بشود و منافع کرد و کردستان و ملی مهمتر از منافع کرسی پایه و مقام بکنند احزاب سیاسی کردستانی هنوز با هم سازگار نیستند کرسی مقام و رهبری درست نمودن بت از یک رهبر شده پیشه برای اینها اما من بر این باور هستم از این راه موفق نمیشوند چرا چون هر چی اینها با این وضع بدی که دارند حرکت کنند بیشتر به رژیم خدمت میکنند تا اینکه به مردم ستمدیده منطقه کرمانشاه خدمت کنند برای مثال هر حزب سیاسی یا به طور واضح بگویم هر فرقه ای میخواهد در این مناطق جا پای خود را باز کتد که بدون اینکه خودش بداند دارند کیسه رژیم جمهوری اسلامی را پر میکند تا اینکه به مردم این مناطق خدمتی بکنند به نظر باید منافع ملی مهمتر از منافع شخصی باشد آن زمان میتوانند دل مردم را بسوی خودشان بکشانند اما اگر مسئله رهبری و قدسیت رهبر است خود رژیم اسلامی هم همین کار را میکند در این مناطق محروم و ستمدیده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر