Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ مهر ۲۵, پنجشنبه

کشور سوئد کم کم دارد به کشور تبعییضها تبدیل میشود در کشور سوئد پناهندگان را به طور وحشتناکی مورد تبعیض قرار میگیرند و کودکان مهاجرین ناچارا دست به فورش مواد مخدر میکنند برای امرار معاش خود و خانوادهایشان

تغییرات اساسی در پرداخت بیمه‌ی بیکاری از اول ماه سپتامبر

کشور سوئد کم کم دارد به کشور تبعییضها تبدیل میشود در کشور سوئد پناهندگان را به طور وحشتناکی مورد تبعیض قرار میگیرند  و کودکان مهاجرین ناچارا دست به فورش  مواد مخدر میزنند برای امرار معاش خود و خانوادهایشان.
برای نمونه در شهر کارلستاد که به شهر نژادپرستان معروف شده  خیلی از پناهندگان یا بیکارند و یا هیچ حقوقی دریافت نمیکنند و مجبورند دست به خلافکاری بزنند.
از سوی دیگر مزدوران وزارت اطلاعات و خودفروشان نیز با نژادپرستان همکاری میکنند علیه پناهندگان دیگر و خیلی از مزدوران وزارت اطلاعات بعنوان جاشهایی از کمپ التاش آمده اند کارمند کمون این شهر هستند که در آینده تمامی اطلاعات مربوط به این جانوران منتشر میشود این اشخاص دکاندارند و از طریق دکانهایشان موادمخدر میروشند 
با آغاز ماه سپتامبر، مقررات جدیدی در ارایه صندوق بیمه‌ی بیکاری اجرا خواهد شد. این تغییرات در دو بخش عمده انجام می‌گیرد که مربوط به چگونگی گزارش کاری افراد بیکار به اداره‌ی کاریابی است. از این پس افراد بیکار باید با جزییات کامل فعالیت‌های خود را به اداره‌ی کاریابی گزارش کنند و در غیر این‌صورت با جریمه و حتا قطع پول بیمه‌ روبرو خواهند شد. آماج طارق از اداره‌ی کاریابی در گفتگو با پژواک از جزییات این تغییرات چنین می‌گوید.
-فرد متقاضی باید با جزییات گزارش فعالیت‌های خود را به اداره‌ی کار ارایه کند و در صورت عدم همکاری با این اداره، جریمه‌هایی از اخطار گرفته تا قطع کامل بیمه‌ی بیکاری در انتظار این فرد خواهد بود.
سیاست مواجهه با معضل بیکاری و گذاشتن تقصیرات بر گردن فرد بیکار، همواره مورد انتقاد احزاب مخالف دولت بوده است. با اعمال این تغییرات این سیاست دولت که خط حمایت از کار نامیده شده است پررنگ‌تر نیز می‌شود. آماج طارق از اداره‌ی کاریابی دلیل اصلی این تغییرات را روشن‌تر کردن و جداسازی وظایف این اداره از صندوق‌های بیمه‌ی بیکاری ذکر می‌کند.
اما آیا فردی را که شغل خود را از دست داده و دنبال کار می‌گردد، می‌توان جریمه‌ کرد؟ هدف از این جریمه چیست؟ آماج طارق از اداره‌ی کاریابی:
-هدف این است که فردی که بیشتر تلاش می‌کند مورد تشویق قرار گیرد و تفاوتی میان افرادی که فعالانه دنبال کار می‌گردند و آنهایی که غیرفعال هستند وجود داشته باشد.
در هر حال، بیکار بودن و دنبال کار گشتن هم شغلی پردردسر و استرس زاست. آماج طارق که روزانه با این افراد در اداره‌ی کاریابی در تماس است می‌گوید که بیکاران از شاغلین بیشتر کار می‌کنند.
_کسی که کارمی‌کند شاید روزانه ۸ تا ۱۰ ساعت سرکار باشد و بعد آزاد است اما فرد بیکار بیست و چهارساعت باید تلاش کند تا شغلی برای خود پیدا کند. شرایط سختی است.
برای شنیدن کامل این گزارش و صحبت های آماج طارق به فایل صوتی بالا مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر