Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ اسفند ۸, پنجشنبه

ضد عفونی کردن مسافران ورودی قشم با استفادە از شیشە پاک کن!



ضد عفونی کردن مسافران ورودی قشم با استفادە از شیشە پاک کن!
#ayatollahcorona_viruses
شباهت دهشتناک ویروس چینی با ویروس آخوندی! به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، چینی‌ها ۵۰ روز وجود ویروس کرونا را مخفی کردند! دولت چین نه تنها پس از اطلاع از بروز این بیماری به پنهان‌کاری دست زده، بلکه عامل افشای این ویروس را به همراه ۸نفر دیگر در بازداشت قرار داده بود.
رادیو پیام اسرائیل در مطلبی نوشت: شباهت دهشتناکی بین حکومت کمونیستی در چین و حکومت اسلامی در ایران وجود دارد: دو نمونه این واقعیت، در چین مساله شیوع کرونا و در ایران شلیک موشک به سوی هواپیمای مسافری اوکراینی می باشد.
این منبع نوشت: شباهت دهشتناکی بین حکومت کمونیستی در چین و حکومت اسلامی در ایران وجود دارد: هر دو ادعا می کنند که موجودیت ملت چین و ملت ایران مدیون حکومت آنان است و بنابراین، حکومت هرگونه که صلاح خود ببیند با مردم رفتار خواهد کرد و آن چه را که ضروری بداند به آگاهی مردم خواهد رساند و آن چه را که برای حکومت زیان آور باشد، از آگاهی ملت پنهان خواهد کرد.
دو نمونه این واقعیت، در چین مساله شیوع کرونا و در ایران شلیک موشک به سوی هواپیمای مسافری اوکراینی می باشد.
از دیدگاه حزب کمونیست چین و گروه اسلامی در ایران، مردم بدهکار حکومت هستند و رژیم تعهدی ندارد برای آنها اطلاع رسانی کند.
اگر دولت چین از روز اول بروز ویروس کرونا در شهر رووهان را از مردم پنهان نمی کرد، بی تردید، آن بیماری با این سرعت در سراسر چین شیوع پیدا نمی کرد و در کشورهای دور و نزدیک نیز قربانی نمی گرفت.
ولی این به صلاح حزب کمونیست چین نبود که وقوع بیماری در یک محله یا شهر را همگانی کند و در بوق ها بدمد.
این به چهره حکومت زیان وارد می آورد و به اقتصاد چین آسیب می رساند و می بایست آن را پنهان نگاه داشت.
همین پنهانکاری، باعث گسترش سریع بیماری گردید و جان چند صد نفر را گرفت و سلامت ده ها هزار نفر را نیز به مختل ساخت و اکنون میلیون ها نفر در سراسر جهان خود را در خطر احساس می کنند و بیم دارند.
نبود شفاف سازی در نظام کمونیستی ، و این پنهان کاری، در نهایت امر نه تنها منافع رژیم چین را تامین نکرد، بلکه ریان مالی سنگینی نیز به آن کشور وارد آورد.
همین رفتار و پنهانکاری و دروغ تحویل مردم دادن، در حکومت اسلامی ایران نیز در ابعاد گسترده وجود دارد
اصلا از روز اول وجود داشته است
مگر رژیم به مردم بدهکار است که ناچار باشد راستش را بگوید؟
این پنهانکاری به حدی می رسد که پس از سقوط هواپیما، بولدوزر می فرستند که محل سقوط را پاکسازی کند و اجساد را روی هم انباشته سازد و هرگونه علامت جرمی را نابود سازد.
جسد کشته شدگان به چه درد می خورد؟ همه را روی هم انباشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر