Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

تقدیم به آتنای عزیز و مقاوم



تقدیم به آتنای عزیز و مقاوم
نامه ی زندانی سیاسی شجاع، آتنا دائمی، دختری از جنس آزادی و آزادگی

⭕️من امروز باید بعد از پنج سال آزاد میشدم اما همه میدانند تا زماني كه جمهوري اسلامي هست همه جای ایران زندان ست،اما من آزادم،انقدر آزادم که مدام فکر میکنند با دادن حكم جديد میتوانند من را زندانی کنند! اما براي من این احكام خنده دارست، حتی همان شلاق .من برای مردمی که آبان ۹۸ کشته شدند عزاداری کردم اینا اتهام زدن که در محرم بزن و برقص کردم! بله من برای مظلوم های زمانه ام عزاداری میکنم و شلاقش رو هم خواهم خورد نوش جان آن كسي كه میخواهد اين شلاق را بزند چون همیشه گفته اند یکی بزنی دو تا میخوری! اینها یك عمرست كه دارند مردم را شلاق میزنند و این شلاق در برابر اون همه گلوله ای که در این ۴۰ سال در قلب و مغز آدما رفته و کشته چیزی نیست ،فدای سر خانواده های کشته شده ها. انقدر این دادگاه های فرمایشی و این حکم و احکام ديگري که برايم صادر کردن و میکنن مسخره اس که حتی به آن اعتراض هم نخواهم کرد که وقت داشته باشند برای پرونده های دیگري که میخواهند برايم باز کنند.
من امروز آزادم چون آزادی به آن طرف میله ها بودن نیست و هر یک حکم جدید یعنی تایید آزادی من!
هستم تا زنده ام.
آتنا دائمی
زندانی سیاسی
زندان اوین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر