Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ تیر ۲۰, جمعه

آمریکا؛ اژدهای چینی چهره واقعی خود را نشان داد


آمریکا؛ اژدهای چینی چهره واقعی خود را نشان داد
بی‌وطن‌های وطن‌فروش!
 قراردادی که ظریف برای عظما آورد!
رئیس اف بی آی می‌گوید چین قصد دارد اتباع خود در آمریکا را مجبور به بازگشت به این کشور کند، بویژه آنهایی که منتقد حکومت چین هستند. چین آنها را تهدید کرده که یا بازگردند یا کشته خواهند شد و خانواده‌های آنها آزار می‌بینند.

به پزارش دویچه وله آلمان، کریستوفر ری، رئیس پلیس فدرال ‌آمریکا (FBI) چین را بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت ملی آمریکا قلمداد کرد. او در سخنرانی خود در اندیشکده هودسون در واشنگتن گفت که چین قصد دارد در عرصه اقتصادی و فناوری نقش رهبری را از آمریکا بگیرد. به گفته او «هدف چین این است که با هر ابزاری به تنها ابرقدرت جهان تبدیل شود.» او رهبری چین را متهم کرد که برای رسیدن به این هدف از زیر پا گذاشتن هیچ‌یک از اصول و قوانین بین‌‌المللی ابایی ندارد.

کریستوفر ری می‌گوید چین تلاش می‌کند منتقدان خود در خارج از مرزهای این کشور، بویژه اتباع چینی را به سکوت وادار کند. به گفته او برنامه‌ای که چین تحت عنوان "شکار روباه" به اجرا گذاشته ظاهرا برای مبارزه با فساد است اما در اصل برای وادار کردن اتباع خود به بازگشت به چین تنظیم شده است.

او به یکی از اقدامات چین در آمریکا اشاره کرد که در آن مامور چینی نتوانسته به آدرس فرد مورد نظر خود در آمریکا دست پیدا کند. به همین دلیل ماموری را نزد خانواده این فرد فرستاده است. در پی دیدار این مامور با خانواده فرد مورد نظر، آنها پیامی را به او فرستاده‌اند که "یا سریعا به چین بازگرد یا خود را بکش". به گفت ری مامور خانواده فرد یاد شده را تهدید کرده است که اگر او بازنگردد همه بستگان او تحت آزار قرار خواهند گرفت و حتی دستگیر خواهند شد. ( ادامه )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر