Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

امروز میخواهم یک نکات مهم اینجا و همان نکات بر روی پیج خودم و پیج شورای ملی مقاومت ایران بگذارم .


امروز میخواهم یک نکات مهم اینجا و همان نکات بر روی پیج خودم و پیج شورای ملی مقاومت ایران بگذارم .

. این را فراموش نکنید یکی از بارزترین تاکتیکهای وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران این است که در هر جا و در هر فضای مجازی یک ذره مخالفت با سازمان و مقاومت ایران وجود داشته باشد سایبریهای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه میریزند اونجا برای فراوان کردن این اختلافات. 

وزیر تروریستی اطلاعات در سال گذشته در یک نشست  با ایادی تروریتسیتیش گفته بود باید سایبریهای رژیم در هر جا دیدی یارو سلطنت طلبه  کمونیسته ضد اسلام است اما با مجاهدین مخالف است باید سایبریهای رژیم و اطلاعاتیها به یاری آنها بروند تا علیه سازمان مجاهدین خلق ایران این مخالفتها را تقویت کنندو

و سایبریهای رژیم اول خط میدهند برای نمونه یک عکس از مبارزینی که زندگی و همه چیز خویش را برای آزادی وطن فدا نموده اند میگذارند بعد از این سایبریهای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه وارد صحنه میشوند یکی زیر نام کمونیست و یکی دیکرزیر نام مخالف حجاب و یکی دیگر زیر نام سکولاریزم  به آنجا مثل گله میریزند تا نشانبدهند که این مردم هستند که با سازمان و مقاومت ایران مخالت میکنند.

و این را یادآور میکنم که هر یکی از این مزدوران برای خودش چندین آکانت میسازند و هر بار با آکانتی وارد میشوند برای تخریب مقاومت ایران دست به کار میشوند و برای اینکه کامنتها پاک نشوند از سوی شخصی که عکس گذاشته است پولی به حاسب شخص موردنظرشان میریزند تا کانتها را پاک نکنند و تقویتش کنند.

روزنامه های رژیم هم به نام فعالان فضای مجازی این کانتهای که توسط سایبریهای آخوندی نوشته شده است بازتاب میدهند برای ترمیم روحیه ای باخته ای رژیم آخوندی.

و متاسفانه شاهوللهییها نیز که همه آنها مامور برون مرزی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه هستند و سرکده اشان نیز اعتراف کرده که با سپاه و بسیج در ارتباط تنگاوتنگ میباشند همراه با سایبریهای رژیم آخوندی دست به فحاشی و حرفهای رکیک میزنند.

با سپاس ساموئیل کرماشاهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر