Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ خرداد ۹, یکشنبه

یک منبع در داخل ایران به سایت ما خبر داد که علی خامنه ای به هادی العامری و نوری المالکی و سران حشد شعبی دستور داده است. که به زودترین وقت ممکن دست به کودتاه زبزنند و حکومت را در دست خود بگیرند و طرفداران آمریکای را دستگیر و زندانی کنند.

 

یک منبع در داخل ایران به سایت ما خبر داد که علی خامنه ای به هادی العامری و نوری المالکی و سران حشد شعبی دستور داده است.
  که به زودترین وقت ممکن  دست به کودتاه بزنند و حکومت را در دست خود بگیرند و طرفداران آمریکای را دستگیر و  زندانی  کنند.

در همین گزارش آمده است که باید حشد الشعبی با ارتشیان و نیروهای نظامی اطلاع بدهد که  آمریکا در ضعف کامل قرار دارد و توان رویاروی با ایران ندارد.
علی خامنه ای در یک نامه محرمانه برای سران حشد العشبی  رئیس جمهوری آمریکا را شخصی ترسو و ناتوان و ضعیف  شخصیتی مریض خطاب کرده است.
خامنه ای در نامه محرمانه خود گفته است از زمان روی کار آمدن  بایدن  ایران در عر اق  160 عملیات نظامی انجام داده است آمریکا مثل روز روشن از این عملیاتها باخبر است اما توان رویاروی ندارد و آمریکا را به زانو در آورده ایم.
علی خامنه ای تاکید کرده که باید در  انتخابات  سال ۲۰۲۵  ایران یک انتخابات سرتاسری که در آن عراق بخشی از ایران اسلامی باشد برگزار کند.
وقتیکه امپراطوری شیعه ایجاد شد کم کم ابرقدرت منطقه ای و جهانی میشویم و آنگاه دیگر نامی از اسرائیل  نخواهند ماند. 
اسرائیل را نابود میکنیم و فلسطین را آزاد میکنیم و نماز جماعت یک ماه در بیت المقدس و یک ماه در تهران و یک ماه در بغداد  سوریه که خودبخود بخشی از ایران اسلامی شده است .
و علی خامنه ای به نیروهای نیابتی خود در عراق دستور داده است که خلال چند ماه زمام امور را در عراق به دست بگیرند. و به همین دلیل حشد تروریستی داعش شیعه در عراق خود را آماده میکند برای اجرای دستورات علی خامنه ای در عراق.

 //
به همین دلیل نیروهای تروریستی وابسته به سپاه تروریستی پاسداران در عراق  بنابر درخواست علی خامنه ای تحرکات خود را به سوی منطقه ی سبز بغداد بیشتر کرده اند چون خیلی از کارشناسان و افراد مهم ایالات متحده در آن منطقه مشغول به کار هستند  رژیم ایران میخواهد  با گروگانگیری دیگر و تصرف عراق فشار بر ایالات متحده وارد کند و از ضعف بایدن دارد سو استفاده میکند ایران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر