Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

توئیت خانم مریم رجوی: 🔹 با تسلیت و همدردی با مردم کرمان و یزد و خانواده‌های داغدار و مصیبت‌زده که در سیل شب گذشته عزیزان‌شان جان‌باختند و یا خانه و زندگی‌شان را از دست دادند. از عموم مردم این مناطق به‌ویژه جوانان می‌خواهم برای کمک به سیل‌زدگان و نجات مفقود‌شدگان بشتابند. 🔹 علت این میزان تلفات و خسارات در حوادث طبیعی در ایران، رژیم آخوندی است که با چپاول اموال مردم و هدردادن سرمایه‌های کشور در پروژه‌های ضد‌میهنی اتمی، موشکی و جنگ‌افروزی، زیرساخت‌ها را نابود کرده و مردم ما را در مقابل سیل و زلزله و بیماری بی‌دفاع گذاشته است. #مریم_رجوی

 


توئیت خانم مریم رجوی:
🔹 با تسلیت و همدردی با مردم کرمان و یزد و خانواده‌های داغدار و مصیبت‌زده که در سیل شب گذشته عزیزان‌شان جان‌باختند و یا خانه و زندگی‌شان را از دست دادند. از عموم مردم این مناطق به‌ویژه جوانان می‌خواهم برای کمک به سیل‌زدگان و نجات مفقود‌شدگان بشتابند.
🔹 علت این میزان تلفات و خسارات در حوادث طبیعی در ایران، رژیم آخوندی است که با چپاول اموال مردم و هدردادن سرمایه‌های کشور در پروژه‌های ضد‌میهنی اتمی، موشکی و جنگ‌افروزی، زیرساخت‌ها را نابود کرده و مردم ما را در مقابل سیل و زلزله و بیماری بی‌دفاع گذاشته است.
#مریم_رجوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر