Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ بهمن ۳, سه‌شنبه

جمهوری اسلامی دیروز محمد قوبادلو و فرهاد سلیمی را به قتل رساند این اقدام یک جنایت است علیه بشریت علیه انسانهای بیدفاع

 



جمهوری اسلامی دیروز محمد قوبادلو و فرهاد سلیمی را به قتل رساند  این اقدام یک جنایت است علیه بشریت علیه انسانهای بیدفاع 

وکیل #محمد_قبادلو، از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ ایران، با انتشار سند دادگستری استان تهران از ابلاغ «حکم اعدام» موکلش به بخش اجرای احکام خبر داد و این اقدام قوه قضاییه را «غیرقانونی» توصیف کرد.


🔸امیر رئیسیان شامگاه دوشنبه دوم بهمن با انتشار ابلاغیه الکترونیکی شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم، نوشت که این ابلاغیه اجرای حکم اعدام آقای قبادلو «چند ساعت پیش» ارسال شده است.


🔸آقای رئیسیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «هر تصمیمی در فرایند ماده ۴۷۷ گرفته شده باشد نافیِ حق محمد قبادلو برای رسیدگی مجدد در راستای اعاده‌ دادرسی نیست.»


🔸او تاکید کرد: «در نتیجه اجرای حکم محمد قبادلو هیچ مجوز قانونی ندارد و بی‌تردید قتل محسوب می‌گردد.»


🔸بر اساس ابلاغیه صادر شده، قرار است محمد قبادلو روز سه‌شنبه سوم بهمن اعدام شود.

درخواست رژیم از حزب الله برای فرستادن نیرو برای سرکوب سال 1401

🔸محمد قبادلو متولد ۱۳۷۹ از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری است که به‌ اتهام «محاربه» و «افساد فی‌الارض» با ادعای قتل یک مأمور انتظامی و مجروح‌ کردن پنج مأمور دیگر از طریق زیر گرفتن آن‌ها با خودروی سواری به اعدام محکوم شده بود.

صلواتی قاتل این جوانان میباشد


جسد فرهاد سلیمی به سقز منتقل شد/ برای آخرین بار اجازه ملاقات با خانواده اش را ندادند.

خانواده فرهاد سلیمی دو روز قبل و بعد از انتقال او به سلول انفرادی منتظر ملاقات بودند اما امروز فرزندشان بدون اجازه برای آخرین ملاقات اعدام شد و خانواده جسد او را به سقز منتقل خواهند کرد.

به گفته منابع خبری، در حالی که خانواده دو روز در انتظار ملاقات با فرزندشان بودند و قرار بود در آخرین ساعات قبل از اعدام فرهاد سلیمی، عصر با وی ملاقات کنند، اجازه ملاقات با وی را ندادند.

جسد به خانواده تحویل داده شده و به سقز منتقل می شود.

وی پس از 14 سال حبس صبح سه شنبه در زندان قزلحصار کرج اعدام شد


شما سایبریهای ملاها بی وجدانید  تحت هیچ عنوان وجدان ندارید و یا نادانی . ایران کشوری ثروتمند است ثروت ایران از ژاپن بیشتر است . 

اما پول مردم ایران در سوریە ، عراق ، لبنان ، یمن و فلسطین خرج میشود،  کە تونلهای تروریستهای حماس با پول مردم ایران ساختە شدە کە بیلیاردها دلار خرجش شدە. 

باپولی کە خرج تونلهای تروریستهای حماس شدە میتوانست ایران را بە سویس تبدیل کرد بهترین رفا اجتماعی براێ چندین سال درجامعە ایجاد کرد.  با همان پولها میتوانستند ایران را بە بهترین و پیشرفتە ترین و مدرنترین کشورجهان تبدیل کنند.


  خرج ساختن تونلهای تروریستهای حماس کمتر پنج  الی صد بیلیون دلار نیست، حالا خرج و مخارج حزب اللە نوچشمی ملاها در ایران بیشتر از این ارقام است و خرج ومخارج حوثیها و خرج ومخارج تروریستهای رژیم در عراق این ملاهای چپاولگر مملکت را بە تاراج بردە اند.،  این بزرگترین خیانت تاریخی ملاها بە ملت ایران میباشد،   امروز  گوشت کیلوی یک میلیون تومان است و فقر در ایران بیداد میزند،  یک دلار پنجاە و هفت هزار تومان است.. 

  در ایران بیست درصد مردم بیخانمان هستند. و چهل درصد مردم توان خریدن گوشت ندارند. امروز در ایران گرانی تورم ،بیکاری و دسمزد کارگران خیلی  کم است. کجای ایران آزاد است؟ هرروز خبر کشت و کشتار میشنویم . 

 دروغگویی سایبریهای ملاها کە قبل از اینکە دروغ بگویند دروغهایشان کشف میشود.   یارو از مشهد اون شدە میگوید مادر لبنانی و پدرش ازبلاروس است ... آیا میتوان دردی رادرمان کرد؟  بجای دروغگویی بە مردم کمک کنید وضعیت اقتصادی کشور روزبەروزوخیمتر میشود ،،

خودشیفتگی و استفاده از شیشه برای چرندیات



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر