Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

جاشه کانی ئیران له شاری کارلستادی سوئد

جاشه‌ کانی ئیتلاعاتی ئیران له‌ شاری کارلستان ئیش بۆ جاسۆسه‌ کانی ئیران ده‌که‌ن جا له‌ برانبری ئه‌ۆ زانیاریانه‌ دا پاره‌ وه‌ر ده‌گره‌ن.

جاشه‌ کان ده‌رۆن له‌ سر خالکان زانیاری کۆ ده‌کنه‌وه‌ جا له‌ برانبر هه‌ر زانیاریکدا پاره‌ وه‌ر ده‌گره‌ن و ده‌ست به‌ تیرۆری شه‌خسیتی ده‌که‌ن دژی نیارانی ره‌ژیمی ئیران ئه‌م که‌سانه‌ من دۆ کسیانم پیدا کردۆه‌.
////////////////////////

مزدوران رژیم در شهرکارلستاد توسط یک دکان دار پول ما ه هانه خود را دریافت میکنند سپس خط و تئوری آنچه برای مبارزه با فرد ضد رژیم میباشد همرا با دستورالعمل که توسط سفارت رژیم تنظیم شده است دریافت میکنند کاری میکنند که کسی به آنها شک نکند مثل همین که خودشان گفتند که یک سر دارند و هزار زبان این خود فروش دست پخش حرفهای مزه خرف در بین افراد مذهبی نموده است.

این افراد چون بیسواد و احمق هستند و نادان اگر کسی به اینها گفت جاسوس افتخار میکنند و از خودبیخود میشوند چرا چون خر هستند

بیشتر این افرادی که به نفع رژیم و برای رژیم خبر چینی میکنند فرزندانش معتاد به مواد مخدر هستند و مواد مخدر میفروشند و چون مزدوران رژیم با موادمخدر و توسط موادمخدر افراد را به زیر دست خود میکشانند و تسلیم میکنند این دکاندار هم موادمخدر را فرزندان ایشان تهیه میکند و به آنها میدهد و هم پول برای جمع آوری اطلاعات در باره مردم در این شهر دست میزنند و دست به ترورشخصیتی میزنند علیه افراد مخالف رژیم.

بیشتر مزدوران رژیم ایران موادمخدر میفروشند و یکی از کارهای مزدوران رژیم این است که برای اینکه کسی به آنها شک نکند سپس پول را به والدین میدهند و در یک فرصت مواد مخدر را به فرزندانش میدهند تا مواد مخدر را بفروشند و دستور العملها توسط سفیر رژیم تنظیم میشود چکار کنند که کسی به آنها شک نکند و خود را به خیلی چیزها میزنند طوری یارو را آموزش میدهند که فقط در باره فکر طرف بنویسید نه در باره چیزهای کثیف شخصی ایشان که موادمخدر را در بین جوانان پخش میکنند که ضد جامعه میباشد.

این دکاندار که مزدور رژیم ایران میباشد همیشه این پولها را به یک شخص نمیدهد یک بار به یکی از فرزندانش میدهند و یا به زنش میدهند و تا کسانی به این مزدوران اجاره ای شک نکند و هر روز تاکتیک خود را عوض و تغییر میدهند.

و طوری طرف را توجیه میکنند که بیشتر علیه حزب دموکرات کردستان دست به بدگوی کنند و هر کاری که کرده است خود را به داخل اجتماع مردم و به خانه مردم بروند تا اطلاعات لازم را به دست بیاورند که هر چی اطلاعات مهم باشد پولش بیشتر میشود.

این افراد دستورالعمل برای جاسوسی توسط تیم جاسوسی سفارت دریافت میکنند و نماینده خود را در این شهر دارند متاسفانه بیشتر نمایندگان سفارت رژیم عراقی هستند و ایرانیانی که با آنها کار میکنند زیر دست عراقیها کار میکنند و پول ماه هانه که توسط سفارت برای این مزدوران می آید توسط افراد عراقی به مزدوران داده میشود که بیشتر توسط دکانداران مزدور این پولها به خودفروشان کثیف داده میشود.

این مزدوران خود را چپنما معرفی میکنند و ضد امپریالیستی بقول خودشان.

مزدوران رژیم دوتا نفع میکنند یکی توسط فرزندان این فریبخوردها موادمخدر را میفروشند و پول را بدست می آورند تا هذینش کمتر بشود برای وزارت اطلاعات و هم توسط این افرادی که با آنها کار میکنند در باره دیگران و مبارزین اطلاعات جمع آوری میکنند و برای وزارت اطلاعات میفرستند.

این افراد چون بیسواد و احمق هستند .قتیکه گفت جاسوس و یا بر چسپ جاسوسی به اینها زدی از خودبیخود میشوند و افتخار میکنند خوب چون خر هستند

اما اول کاری که میکنند فرزندان این افراد معتاد میکنند وقتیکه معتاد شدند دیگر راه گریز ندارند و مجبور میشوند که مطیع مزدوران رژیم بشوند و هر کاری که افراد رژیم بخواهد اینها انجام میدهند.

تا بخوبی کنترل نشود این فرد و مدرک در دست داریم درباره اش اما میخواهم این مدرک بیشتر باشد اما من صد درصد میدانم که این ا فراد برای رژیم کار میکنند و اطلاعات جمع آوری میکنند و توسط این دکان دار پول دریافت میکنند که درباره اش نوشتم در بالا.

و فرزندان این افراد برای این دکاندار موادمخدر میفروشند و مشتری پیدا میکنند و خود فرزندان این افراد معتاد شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر