Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

موشکهای دور بردی که ایران برای حماس در غزه از طریق یک کشتی ارسال کرده بود، به نمایش گذاشته شد.



موشکهای دور بردی که ایران برای حماس در غزه از طریق یک کشتی ارسال کرده بود، به نمایش گذاشته شد.

رادیو فرانسه: دولت اسرائیل اعلام کرد که محموله موشکی کشف شده که بنابر ادعای این کشور، از سوی ایران برای حماس در غزه ارسال شده بود را به نمایش عمومی گذارده است.

در مراسم نمایش محموله موشکی کشف شده که امروز دوشنبه (١٠مارس) در بندر ایلات در جنوب اسرائیل برگزار شد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و موشه یلعون، وزیر دفاع اسرائیل حضور یافتند.

بنا بر گزارش ارتش اسرائیل، محموله سلاح کشف شده، حاوی ۴٠ موشک است که این موشک‌ها با بُرد ١٦٠ کیلومتر می‌توانند نقاطی را در خاک اسرائیل مورد هدف قرار دهند.

در پی کشف این محموله موشکی، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که ارتش اسرائیل نه تنها موفق شد تا عملیات ارسال سلاح به غزه را خنثی سازد، بلکه توانست «چهره واقعی ایران» را به جهان نشان دهد.

نخست وزیر اسرائیل، همزمان با بازدید از محموله موشکی کشف شده، جامعه جهانی را به «نفاق و دوروئی» در برابر رفتارهای جمهوری اسلامی متهم نمود.

بنیامین نتانیاهو تأکید کرد: جامعه جهانی تنها ادعا می کند که جمهوری اسلامی را در انزوا قرار داده است، اما در عمل به گونه‌ای دیگر رفتار می کند؛ اشاره نخست وزیر اسرائیل به سفر کاترین اشتون- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و مذاکرات نمایندگان کشورهای قدرتمند غربی با نمایندگان جمهوری اسلامی بر سر پرونده هسته ای ایران است.

بنیامین نتانیاهو عدم واکنش مناسب از سوی جامعه جهانی نسبت به کشف محموله موشکی از سوی ایران به غزه را نیز مورد انتقاد قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر