Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۶ مهر ۲۷, پنجشنبه

حشد شعبی در اصل همان حزبالله لبنان هستند که بیشتر اعضای این گروه تروریستی در اردوگاهای تروریستهای حزبالله لبنان و سپاه پاسداران آموزش دیده اند.





حشد شعبی در اصل همان حزبالله لبنان هستند که بیشتر اعضای این گروه تروریستی در اردوگاهای تروریستهای حزبالله لبنان و سپاه پاسداران آموزش دیده اند.


حشد شعبی  تنها یک گروه نیست  از چندین گروه تروریستی تشکیل شده است 1 العصائب  2 انصار خمینی 3سربازان امام زمان4 پیروان خامنه ای5 حزبالله عراق  6 گروه لبیک خمینی   که همه این گروها در ایران زیر نظر مستقیم سپاه قدس آموزشهای لازم را دیده اند و در عراق به حشد الشعبی معروف هستند و سپاه پاسداران  این گروه تروریستی داعش شیعه را تشکیل دادند که در آینده ای نزدیک این نیرویتروریستی  همچون سپاه پاسداران جایگزین ارتش عراق بشوند و بر سرتاسر عراق تسلط داشته باشند.
 و متفکرین و موسسین این گروه تروریستی در قم هستند فرزند یکی از مهمترین رهبران العصائیب  که بخشی از گروه تروریستی حشد شعبی میباشد در شهر مالمو بر سر میبرند و اسمش حسین است حسین در یک دوره در شرکتی بنام اتودوکس در شهر مالمو مشغول به آموزش بودند یکدفعه ناپدید شدند دیدیم که اداره کاریابی شهر مالمو به ایشان در جا کار داده است این شک و گومانه زنی وجود دارد که دست اندرکاران اداره کاریابی شهر مالمو با دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران بخصوص سپاه قدس در ارتباط هستند. حسین به قول خودش در گذشته در دی هو ال شرکت پستی بین المللی کار کرده است.
گروه تروریستی  موسوم به حشد شعبی  در جنایتهای هولناک علیه اهل تسنن عراق دست بالای  داشته اند تجاوز به دختران اهل رمادی و اهل فلوجه به این خاطر که سنی هستند و دستگیری و شگنجه های ضد انسانی علیه سنیهای عراقی و کشتار کودکان اهل تسنن  به دستور قاسم سلیمانی و نوری مالکی  و اذیت و آزار مردم سنی در استانهای الانبار و تکریت و موصل دست بالای داشته اند این تروریستهای جانی سپاه قدس موسوم به حشد الشعبی.
و تمامی این نیروهای ارتجاعی زیر نظرو تحت اوامر  قاسم سلیمانی هستند و و زیر فرمان قاسم سلیمانی هستند در اصل قاسم سلیمانی رهبر و موسس این گروه تروریستی میباشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر