Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ تیر ۱۷, یکشنبه

حماقت اسلامی در ایران تا این حد یک دختر نوجوان به خاطر رقصیدن در فضای مجازی مجازات میشود اما دزدان میلیاردی حاکمند


 حماقت اسلامی در ایران تا این حد یک دختر نوجوان به خاطر رقصیدن در فضای مجازی مجازات میشود اما دزدان میلیاردی حاکمند 
واکنش مردم به فیلم اعتراف دختر جوان رقصنده

فیلم پخش شده در تلویزیون جمهوری اسلامی از اعترافات یک دختر جوان رقصنده، واکنش‌های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.


روزنامه شرق نوشت: مائده هژبری ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک و مربی رقص است که به همراه چند تن از کسانی چون الناز قاسمی دستگیر شدند. گفته می شود اعترافات رقصنده‌ها از پیش تعیین شده است.

به گزارش انصاف نیوز، مائده هژبری دختر ۱۷ساله‌ای که تصاویر رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، در این فیلم پخش شده به گریه افتاده و به ویژه همین گربه‌ او در فیلم اعترافات، باعث واکنش‌های بسیاری شده است.

محسن بیات زنجانی در این باره نوشته است: «واقعا خروجی پخش کردن اینگونه اعترافات چیست؟ کدام مخاطبی اقناع می‌شود؟ برای چه کسی درس عبرت است اصلا؟ من واقعا مبهوت مانده‌ام از اینکه صداوسیما واقعا نمی‌فهمد یا تعمدا دنبال تحریک عواطف بخش‌های زیادی از جامعه است!»

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی هم نوشت:
دختر ۱۷ ساله رو به خاطر "رقص" دستگیر کردند!
ازش اعتراف گرفتن و به گریه اش انداختن!
اعترافات رو در تلویزیون پخش کردن!
بعضی‌ وقتها کلماتم برای توصیف حال مردم ایران کم میارن!
فقط لعنت بر جبر جغرافیایی!
انتقاد شدید در فضای مجازی از بازداشت مائده هژبری رقصنده جوان
بازداشت یک دختر جوان ایرانی که رقص های خود را در اینستاگرام منتشر می‌کرد با انتقادات شدیدی در فضای مجازی روبرو شد. پلیس ایران ضمن بازداشت، در یک برنامه تلویزیونی اعترافاتی از او علیه خود پخش کرد که به نظر می رسد «اعترافات اجباری» باشد.
«مائده هژبری» متولد ۱۳۸۰ در تهران، ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک است. از چند سال پیش ریمیکس رقص او با آهنگ های خوانندگان مشهور همچون «بیانسه» در اینستاگرام مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وی در یک سال در قالب یک ستاره اینستاگرامی بارها در لایو این شبکه اجتماعی با طرفداران خود صحبت کرد و گاهی به تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی پرداخت؛ اقدامی که برای ستاره های اینستاگرامی حتی در ایران عادی است.
در روزهای اخیر پلیس ویدئو هایی از خانم هژبری طریق تلویزیون دولتی ایران پخش کرده که او با حجابی کامل دیده می شود و اعترافاتی علیه خود و فعالیت هایش دارد.
یکی از نزدیکان خانم هژبری به صدای آمریکا گفت که وی اکنون با سپردن وثیقه تا رسیدگی به پرونده او در دادگاه آزاد است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر