Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ تیر ۵, چهارشنبه

فراخوان به هموطنان آزادیخواه، مترقی و دگراندیش در سراسر جهان🔴





فراخوان به هموطنان آزادیخواه، مترقی و دگراندیش در سراسر جهان🔴

تلویزیون دولتی کشور سوئد (اس، وی، تی) با نصب بیلبردهایی ( آفیشهای تبلیغی) با تصویر آخوند جنایتکار و خون آشام حسن روحانی در ایستگاههای اتوبوس شهر های مختلف سوئد، در این شرایط تاریخی مردم ایران زمین، به حمایت از فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی برخواسته است.


بر رودی این بیلبردها در حمایت از نظام تروریست پرور جمهوری اسلامی نوشته شده است: “طعنه ی ایران خطاب به ترامپ: عقب مانده ی ذهنی”

برای ما ایرانیان آزادیخواه که استخوان‌های مردم مظلوممان چهل سال است زیر چکمه ها و نعلینهای نظام ضد ایرانی جمهوری اسلامی له شده است، در این شرایط تاریخی و سرنوشت ساز برای کشور عزیزمان، مطلقا چنین توهین‌های گستاخانه و بی شرمانه ای از سوی تلویزیون دولتی سوئد در حمایت از قاتلان مردم ایران، قابل پذیرش نیست.

گویا هیئت حاکمه ی کشور متبوع سوئد و وزیر خارجه اش، خانم مارگوت والستروم هنوز متوجه نشدند که دوران مماشات و حمایت‌های سیاسی و بین المللی بی حساب و کتاب از غاصبان حق حاکمیت ملی مردم ایران و شکنجه گران و قاتلان آزادیخواهان، مبارزان و دگراندیشان به سر آمده است و تابوت مماشات با جمهوری اسلامی چهار میخ شده است.

از تمامی آزادیخواهان و فعالین سیاسی درخواست می کنم تا با ارسال ایملهای اعتراضی به تلویزیون دولتی سوئد و نیز وزارت خارجه ی سوئد، نسبت به این بیشرمی و حقارت تاریخی که منافع ملی مردم بزرگ ایران را نشانه گرفته است، اعتراض کنید.

ای میل تلویزیون دولتی سوئد
kontakt@svt.se

ای میل وزارت خارجه ی سوئد
ud@gov.se

ایران زمین، این زیباترین وطن بی تردید با دستهای توانمند مردم بزرگ ایران آزاد خواهد شد و فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی سرنوشت تمامی دیکتاتورهای تاریخ را تجربه خواهد کرد.

زنده باد آزادی و عدالت اجتماعی
مجتبی فتحی
فعال سیاسی مستقل و سرنگونی طلب
چهارشنبه ۵تیر ۱۳۹۸ برابر با ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر